Trbuhom za kruhom!

24.01.2009., subota


Da mi je biti nogometas...
Prosli tjedan u Omanu se odigravao nogometni kup zemalja perzijskog zaljeva ili Gulf Coast Countries CUP.Turnir ne predstavalja neki veliki doagadaj u svijetu, ali za GCC zemlje to je kao mali rat. Jacina ovog turnira je na razini kakvog turnira u Tupkovcu ili kojem drugom malom hrvatskom mjestu.
Turnir se odigravao par dana I malo pomalo do finala dosle dvije momcadi- Oman i Saudijska Arabija. Prvi put otkad postoji kup Oman je usao u finale. Nemoguce je opisati s kakvom nervozom i uzbudenjem se cekalo na finale. Na moju srecu utakmicu nisam gledao. Oman je pobijedio na jedanaesterce i osvojio kup i jos k tome prvi put u povijesti pobijedio KSA u nogometu.
Razlog zasto pisem ovo je sljedeci. Nakon pobjede, veliki, najveci sultan Qaboos (suvereni vladar Omana) proglasava sljedeci dan neradnim. Nek narod proslavi ovo veliko dostignuce. Necu ni razmisljati sto bi bilo da su osvojili naslov svjetskih prvaka. Pa nek onda neko veli da nogomet nije najvaznija stvar na svijetu. Ja sam mislio da smo mi malo previse doma i kako imamo previse praznika, ali ovo je presmjesno. Mozda ako nasi rukometasi osvoje naslov proglasimo par neradnih dana.
Nakon pobjede svaki igrac dobio je na dar od sultana 100 000 OMR (oko 1 600 000kn), vilu vrijednosti 250 000 OMR i auto po zelji. S takvom nagradom mogao bi lijepo u mirovinu odmah danas.
Mislim da sam totalno promasio profesiju.

- 07:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.