Trbuhom za kruhom!

22.01.2009., četvrtak


PLIN
Stvarno me dugo nije bilo, ali nije da nisam imal o cemu pisati vec jednostavno nisam mogao naci motivaciju. Ponekad se osjecam kao kakav stari auto koji treba pogurnuti kako bi krenuo. Mislim da sam vec zapoceo neko post s „Stvarno me dugo nije bilo...“, ali nema veze. Evo repriza.
Puno toga dogodilo se u ovih mjeseci, poslovno i osobno, ali o tome nekom drugom prilikom.
Procitaol sam da je plin konacno dosao u lijepu nasu i da sad konacno ljudima nije zima/hladno. Opet se moze hodati u kratkim rukavima kroz shoping centre. Zivjeli Rusi, a jos vise Ukrajinci. Sad smo se valjda izvukli, ali kak bude druge godine. Mislim, ove godine svi na more u Ukrajinu, pa moramo im uzvratiti za ovu dobru gestu.
Kako vec gotovo 4 godine izbivam van HR, tako sam i ostao van svega kaj se tice energetskih pitanja,ali jos uvijek uspijevam tati dici tlak. Znam onoliko kolko procitam u novinama i kolko cujem sa strane, meni dosta da donesem neke zakljucke. Ali ipak kao pravi Hrvat i ja imam rjesenje za plin.
Nek se zeleni ne uvrijede, ali stvarno su mi poceli ici na zivce. U svakom projektu koji nam moze kolko tolko dici ekonomiju oni uvijek vide katastrofu. Prvo je pocelo s projektom DruzbeAdria, o tome bolje da ne pisem, jer sam se tolko posvadao sa zelenima da sam umalo dobiol infarkt, a jedna me zena umalo osamarila. Kako neko moze jos uvijek mahati glavom i biti protiv necega ako mu se predlozi po nekoliko rjesenja. Ako toliko toga znaju i uvijek pametuju nek onda oni zaposle tih nekoliko stotina tisuca koji nemaju posla. Bahhhh...samo mi je opet muka.
Kako se ova kriza zahuktala tako je opet poceo biti aktualan famozni LNG. I sad opet ni vrit ni mimo. Jedni vele jedno drugi vele drugo pa ko je u pravu. Mislim ako ti netko nudi tehnologiju, plin i pomoc onda moras biti lud ako to ne prihvatis. Mjesto se odavno zna pa kaj se onda ceka. Kad se jednom napravi terminal Rusija moze zatvoriti ventile kad hoce. Ili mi jednostavno ne volimo Arape, nego su nam drazi Talijani, Njemci i ostali vlasnici Hrvatske.
Pa ljudi moji Qatar je najveci izvoznik LNG-a u svijetu, posjeduju najbolju tehnolgiju i iskustvo. Qatar ima 8 ako ne i vise LNG terminala, a sad su i oni poceli s gradnjom otoka palmi. U Qataru se niko ne buni protiv LNG-a, a ako malo prosurfate o Qataru vidjet cete kolko nedirnute prirode jos ima. Da ne govorimo o Spanjolskoj koja je puno jaca turistcki i gospodarski od HR. Ako neko pogleda malo vijesti nigdje se ne pise o ekonomskoj krizi u Dubai-u ili Dohi ili Ryadu ili Muscatu. Tamo se radi i dalje. LNG terminal zaposlio bi stotine ljudi u samom terminalu, a kolko jos okolo. Utjecaj na okolis je minimalan jer tankeri koji prevoze taj plin su najsuvremeniji strojevi danasnjice.
Jel znate da ima i LPG i jos hrpa L nesto G-eva. A da probamo s njima ako nam se ne svida LNG?
Pozdrav iz Omana!(ovdje ima plina)

- 03:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.