Trbuhom za kruhom!

29.01.2008., utorak


Na putu za Sibir..
Kad je avion uzletio u Moskvi je jos uvijek bio mrak. Avion pun ko sipak. Do mene sjedi tip i hladno mi se smjeska. Nas prvi kontakt nije dobro poceo, a ja nisam imao pojma ko je. Mozda je cak i moj novi sef. Ubrzo se tip opustio, izuo cipele, otkopcao kosulju, zafrknuo rukave, ispuhao nos i navalio na alkohol. U 30 min uspio je popiti barem 5 limenki piva i par vodki. Na kraju se jos podrignuo.
Ja sam samo pokusavao zaspati sto prije i prezivjeti let.

Kad sam se probudio i pogledao kroz prozor, vani je bio dan. Sunce je visoko sjalo. Slucajno sam pogledao na drugu stranu i vidio da je na toj strani mrkli mrak. Mislio sam da sanjam. S jedne strane dan, a s druge noc. Kako je pilot kasnije objasnio, desetak minuta letjeli smo na granici dana i noci. Ubrzo nakon toga stjuard nas je obavijestio da cemo uskoro sletjeti.

Bio je to tocno na moj rodendan, pocetak kolovoza, jos uvijek ljeto. Moja prtljaga puna ljetnih stvari, nesto malo u slucaju ako zahladi.

Photobucket

Photobucket

Kad smo sletjeli vani je sjalo sunce, sve zeleno i svjeze. Pridem vratima kad ono sok. Vani hladno, da hladnije nije moglo biti, citavih 6 stupnjeva. Okrenem se na peti, pogledam tipa iza mene i pocnem prekopavati po torbi za toplijom odjecom. Niko mi nije rekao da ce usred kolovoza biti 6 stupnjeva. Nako sto sam nasao nesto toplije odjece izasao sam u van i stupio na asfalt. Vani nas je cekao autobus, vjerojatno proizveden tijekom WWII, a nasa prtljaga bila je ubacivana u smetlarski kamion modificiran za prijevoz prtljage. Nedaj Boze da imas nesto stakleno unutra.

Sjedio sam u predvorju i cekao na prtljagu. Uspio sam prebrojiti svoju prtljagu. Izasao sam iz glavne zgrade i dozivio deja vu. Stojim i gledam uokolo, ocekujuci da mi neko pristupi i ponudi prevoz. Svako putnik imao je organiziran auto ili kombi. Parkiraliste se lagano praznilo, a ja sam jos uvijek stajao.
Ubrzo mi pristupi ko drugi nego moj stari poznanik i ponudi mi prevoz do baze.

Photobucket

Nastavak slijedi...

Pozdrav iz Alzira!
Sretno

- 10:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.