Trbuhom za kruhom!

09.10.2007., utorak


Pozdrav jednom prijatelju...
Kad sam poceo raditi za Schlumberger, sve pocetnike su skupili u jednu veliku grupu i tjedan dana nas zabavljali i pokusali impresionirati kompanijom. Jednom davno kompanija je bila smjestena u Francuskoj, da bi je ubrzo preselili u SAD. Kako to uvijek biva zbog financija otisli smo i van SAD te se razmilili po cijelom svijetu.
Kompanija je registrirana na otoku Curasao, radnici na Bahamima, a financije UAE (Dubai), eh da predsjednik sjedi u Houstonu.
Nakon mnogo testiranja i razgovora s SLB ljudima ponuden mi je ugovor koji sam je na opce odusevljenje prihvatio. Veseio sam se ljudima i novim krajevima.

Od 50-tak ljudi koji su bili tamo srcu mi je priraslo njih dvoje. Jedan Francuz i jedan Malezijac. Jos kad smo saznali da smo poslani u istu lokaciju, niko sretniji od nas. Sve zajedno proveli smo oko 2 godine u Alziru, odradivsi oko 20-30 poslova zajedno. U tom sam razdoblju uspio nauciti mnogo o Maleziji, kulturi, ljudima i obicajima. Toliko mi se dopala zemalj da je planiram posjetiti cim prije moguce. Nadam se da ce to biti sljedece godine. Potrebno je samo uskladiti obaveze.
Isto tako oni su naucili mnogo o Hrvatskoj i probali mnoge delicije.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kako to uvijek biva rastanci dodu brzo i nenadano. Prije par tjedan tijekom jednog od poslova jedan od najboljih ljudi koje sam ikad upoznao dobio je mail da je premjesten u Libiju. Ko grom iz vedra neba pogodila ga je ta vijest. Sve u svemu Alzir nije obecana zemlja, ali ljudi u predobri i jednom kad se navucete na njih tesko je otici. Libija je nesto sasvim drugo...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nek mu je sa srecom i nadam se da cemo se uskoro opet negdje sresti!

Pozdrav iz Alzira!

Sretno!

- 21:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.