Pročitajte malo o avanturama 2.G. razreda
Click here to make your own myspace banners from MyspaceBanners.com!
Make your own Banner Here!

subota, 15.12.2007.

Vesele kornjače :)

Frontalni Udar - Kapitalizam, mrzi me ....

3.G(ay) ....BLOG !!!!!font>

Dan je počeja odlaskom u Stipe (četvrtak) sa dijelom moje vesele družine (Martin i Vinko) i tako malo došli i zasili ...
Vinko na stol izvadio igru "vesele kornjače" ...ja se počeja smijat ...kad san vidio ono ...konta neš ti za dicu igra (jer nebi bilo ni čudno da vinko tako neš napravi) ..kad ono stvarno logićka igra ...martin = 30 min , meni = 31 min za sastavljanje ...
i stvarno je bilo bolesno ...čak se i ljudi okupilo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U subotu smo gledali film Omen 666 ....i stvarno je stravično bilo ....za gaće pišat ....ja san crkava ...( u duštvu martina ,vinka i malog ante nevalja gledat zanimljiv film ;) ) ...i tako se lipo smijali...i onda doša marko i fiste u po filma i oni se lipo pridružili ...najzanimljivije je to kad san ih posla iz stana da priđu u donji stan jer čemo doli gledat film, oni lipo ošli dva kata ispod i ušli u stan u kojem su podstanari (neki radnici) i lipo ušli unutra i zajebavali se ...vinko uša u njihov wc i uša u kadu i opisiva scenu iz fila "SAW" ....haha ....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

dobio san novi fotoaparat ...Olympus sp 510 ...lipo slika :) ... jutros triba imat školu ali nisan zbog nekih suludih razloga ...i onda ošli ja i Andrea Tarzanka malo slikavat po plaži i tako ...bilo je super ....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Osoba tijedna ....Martin Guda ...IMA ON I BLOG OWLS
Sidi samnom i mi smo kompići :):) ...Neznan zašto ...to je Božja volja ...razrednik nas je sve porazmišta po razredu ...svi se bunili ...i kad je doša do mene i Martina ...ništa....ostavio nas da sidimo u predzadnjoj klupi ...a svi nas ostali prof. svaki sat razmištaju ...ja san osjetio kako nas je tada Bog obasja i reka "vi ste posebni" ....haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

P o Z z

malo je post dosadan jer mi se neda pisat...a sporo uploada slike tako da ...

14:59 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.