Ako mi raniš srce upotrijebit ću jednu jedinu kletvu: "Dao Bog da ti moje usne budu jedini lijek i da bez njih boluješ zauvijek!"

srijeda, 11.06.2008.

Od jutra do sutra

Eyy ljudi, mislim da mi je već vreme da napišem nekaj novo pa evo...
Ne znam od kud da počnem. Ovu subotu sam imala 5-godišnjicu osnovne škole. 6 ih je zakazalo pa nije došlo....sram ih bilo!!! Al kaj bute, teško je to.. muž, žena, deca...nut Uglavnom.. okupili se mi u 5 pred našom školicom a u 7 je bilo predviđeno da idemo na feštu, k Zvonimiru. I sve je to bilo lepo.. al kaj da ipak delamo 2 vure u školi???? Izredali se svi, rekli kaj su imali za reći, razgledali kak su dogradili školu i još nam uvijek ostala 1 vura. I kaj sad???rolleyes Ma idemo mi sam k Zvonimiru. Oko 11, pol 12 sam se negde iskrala pa otišla s dragim malo.cerek I vrnem se ja oko 1, još me frend zaustavil, moral mi nekaj ispričati i otidem ja do dvorane kad ono.... nigde nikoga!!!!!!!!!!!!!!!!headbang Pa kam su svi nestali?!?!?!?! Vrnem se do frenda, pa veli da idu do cc-a. I mislim si, ma nek im bu, bum ih otpelala kad mi usput, kaj neju išli pješke (ipak su ljudi već u godinamazujo) I kad ono najdem tam pol ljudi s razreda. I tak mi ostali tam do 4... valjda je još sam muzika išla poslije nas doma. No.... i konobari moždazujo I kaj bute.... došla sam doma posle 6, brisači su mi skoro zakuhali kak je padalo, ispravak.... ZLEVALO se!! nono
Onaj tjedan prije mi prešel prilično radno, delala sam kao hostesa i u petak i u sub. (makar mi se čini da smo u sub. više spile nego napravile prometabang)

I kaj da još velim... nekim čudom sam kolokvirala sve predmete tak da je time prva godina gotova thumbup
Sad samo da još najdem neki pametni i dobro plaćeni posel prek ljeta i to je to.

Jaooo... skoro sam zaboravila... ovaj vikend je Vidovo kod nas, fešta, ne, i tak to...
U petak (13.6.) je Jole, ulaz besplatan, u subotu (14.6.) je Zlatko Pejaković, ulaz besplatan (ak se uspijete prošvercatibang) a u nedjelju je napokon to tradicionalno proštenje, muzika, lunapark... i to vam je dosta :) Pa tak da dojdite, zabavite se i napravite konobarima nekaj prometa party

Evo i slikice s proslave 5-godišnjice....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ajde, budite mi dobri! Šaljem vam svima veeliki pozdraw, a posebno jednoj osobici (ona dobiva i pusukiss)

- 22:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #