Ako mi raniš srce upotrijebit ću jednu jedinu kletvu: "Dao Bog da ti moje usne budu jedini lijek i da bez njih boluješ zauvijek!"

petak, 26.10.2007.

Way back into love

Heey, evo mene opet, inspirirana jednim dobrim filmićem, ostavljam vam samo jednu preeeslatku pjesmicu i kidam

Dugo me već ta sjena progoni
Čak mi noću snove pohodi
Srce vene u tami
U kandžama prošlosti kada smo sami
Spremala sam nadu i snove
Da ih imam za prilike nove
Krala komadiće vremena
Da napravim malo mjesta na rubovima sjećanja

Sve što želim je povratak ljubavi
Jer neću preživjeti bez povratka ljubavi

Tražila sam ali zvijezde gube sjaj
Gledala sam izmiče mi znak taj
Samo da me krene
Jer netko negdje postoji za mene
Trebam nekog da mi svjetlo ponudi
Tko će sa mnom čitav život provesti
Nešto iznutra me koči
Tvoj će savjet dobro doći

Sve što želim je povratak ljubavi
Jer neću preživjeti bez povratka ljubavi

Ako ti srce otvorim
Pomozi mi da ga usmjerim
Ako je to nešto što nas spaja
Bit ću zauvijek tvoja do samoga kraja
Ima dana kada ne znam gdje je što
Proživljava li to još netko?
Trebam vjetar u krila
Dosta je nagodaba i sivila

Sve što želim je povratak ljubavi
Jer neću preživjeti bez povratka ljubavi
Ako ti srce otvorim
Pomozi mi da ga usmjerim
Ako je to nešto što nas spaja
Bit ću zauvijek tvoja do samoga kraja

Ovu pjesmicu ujedno posvećujem nekome i tak... VeEeLiKi PoZdRaV!

- 16:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #