Linkovi
www.zse.hr

business as usual

05.08.2005., petak

zahvalnost i molitva

Vjerojatno treba proteći određen broj godina da bismo shvatili i spoznali vrijednost nekih datuma u našoj povijesti. Jedan od tih je i ovaj dan, 5. kolovoza 1995. kad je kninskoj tvrđavi konačno zavijorio hrvatski barjak.

Molim se za sve one drage prijatelje, poznanike, one koje nisam nikad vidio niti ću, a koji su svoje živote i zdravlje ugradili u to da bi se mi sad, između ostaloga, mogli izražavati na blogu i raditi sve ono što nam živote ispunjava srećom.

Tek će vrijeme koje je pred nama dati još jasniji odgovor što se doista dogodilo i koliki je značaj naše slobode.

U ovoj zemlji puno toga ne valja, ali smo barem stekli uvjete i dobili priliku da je uredimo onako kako nama odgovara.



- 21:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.08.2005., četvrtak

povratak

Eto, nakon trotjednog plandovanja, krenuo sam u niskom startu u nove radne pobjede...Ako to ikoga zanima, otkaz sam konačno dao, pa ću se o0d 1. rujna javljati s nove adrese....To je naravno olakšanje, posebno zato jer sam to napravio u vrijeme kad eto u radnim prostorima nema bas pretjerano ljudi...pa sam lisen svih izljeva licemjerja (cesce) i iskrenog zaljenja (rjeđe) zbog toga sto eto odlazim....

Svi vidimo kako je turizam procvjetao (barem prema rijecima duznosnika), ali moj dojam bas i nije tako bajan. Vidio sam puno dobrih, ali i dosta losih stvari na nasem plavom Jadrnu, pocevsi od kvalitete usluge, ponegdje i cijene pa do najbanalnije nekulture prema gostima....Brine to sto je poneki topless na nekoj od javnih plaza jos uvijek mozda i najjaci dozivljaj na nasem plavom Jadranu....

Trebali bi shvatiti jedno.....sezona svugdje, ali baš svugdje, treba trajati minimalno šest mjeseci....I tada će i BDP i prihod od turizma, a i standard biti konačno onakvi kakvi svi želimo....Bez toga, bit će nam kao i danas

Pozdrav!


- 10:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve u vezi biznisa, ali i obicnog svakodnevnog zivota u Hrvatica i Hrvata, ali i svih ostalih građana s "našeg" jezičnog područja