Linkovi
www.zse.hr

business as usual

12.07.2005., utorak

TRANSFER

Prve sate godišnjeg odmora iskoristio sam za dogovor s novim poslodavcem, pa urbi et orbi najavljujem kako od 1. rujna mijenjam posao. Sad se u miru i rasterecen mogu posvetiti ljetnim raodstima moru, suncu, pivu, jutarnjoj travarici i svemu ostalome....Strateški, ovo je sasvim sigurno posljednji posao kojeg radim za nekog poslodavca. Iduci ce pothvat biti moj vlastiti. Dosta mi je vise mediokritetea svih vrsta koji su igrom ovog ili onog slucaja u poziciji da ti budu vlasnici ili poslodavci....Tko god ima kavih pametnih ideja...nek se slobodno javi....Isto tako, tko god bude u blizini Supetra (do 20.7.) ili Krka iza 20.7. nek se javi za morske radosti....


- 09:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.07.2005., srijeda

Dileme

I nakon tjedan dana od zadnjeg javljanja, ništa nisam "pametniji". dilema je zapravo još veća. Ponukan vlastitim nezadovoljstvom, našao sam se suočen s ponudama za druge poslove na koje ni sam ne znam kako bi reagirao. Poslovna kultura u ovoj zemlji još je uvijek na vrlo niskim granama. Teško je ostati ravnodušan kad vam netko ponudi pet-šest opcija od kojih bi JA trebao izabrati onu koja mi najviše odgovara. Možda bi, sukladno jahanju na valovima ego tripa, trebao biti presretan, ali tome nije tako. Naime, moja je sumnja u potencijalnog poslodavca time i veća,, jer on na samom početku priče pokazuje da ne zna što želi. Znam samo jedno, moj sljedeći posao bit će ujedno i posljednji u kojem ću ja raditi ZA nekoga.

No, ok, da Vas dalje ne zamaram, odluku ću ipak donijeti samo ja u društvo sa svojim najboljim prijateljem (odnosno sa svojim alter egom).


- 16:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve u vezi biznisa, ali i obicnog svakodnevnog zivota u Hrvatica i Hrvata, ali i svih ostalih građana s "našeg" jezičnog područja