Yes, We Can!

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

04/2012 (1)
03/2010 (2)
02/2010 (1)
01/2010 (3)
12/2009 (1)
11/2009 (2)
10/2009 (3)
09/2009 (2)
07/2009 (3)
06/2009 (5)
05/2009 (1)
04/2009 (4)
03/2009 (21)
02/2009 (6)
01/2009 (24)
12/2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Pretraživanje bloga

Komentari: Da/Ne?
Login



Linkovi

NAJNOVIJE VIJESTI
Blog Network
Web Dizajn
Life Coach
Stari blog
Email






FARMA 2010




Postovi po kategorijama

NETWORKING
Facebook za blogere?Vodič kroz Blog Network

HUMOR
21 Economic Models... as explained with CowsKako izbjeći otkaz?PalacKemijska analiza žene
Citat #1Nema plina? Nema veze!O SokratuBushizmi? Neeee - Stipizmi!!!Nove recesijalne mjere poslodavacaTemperaturne razlike po državamaTeroristi u BeograduDečko vs. MužJedan aktualni :)Jedva čekam OIB!Neponovljivi Pankretić!Psihijatrijski hot-lineKad si žensko u redu je...Sedam vrsta seksaIz dnevnika jedne plavušeKratki tečaj engleskog jezika69 razloga zašto je pivo bolje od ženeAnti-horoskopRabljena vozila: YUGODame vs. prave ženeAnketaSpecifikacija i birokracijaKoliko je pametno tvoje desno stopalo?Dva etička pitanja

POLITIKA, GOSPODARSTVO, KARIJERA

HZZ - Hrvatski zavod za zapošljavanje
Zagrebačka banka - banka za plakanjeHipokrat vs. MilinovićB.net dosegao vrhunac - bezobrazluka!Informatizacija školstvaSramotno pravosuđePeticija protiv organiziranog kriminala i kršenja ljudskih pravaInercija u HrvataCPIN - za 1200 kn do "čistih papira" za nekretninuKako zakonski ne plaćati pretplatu HTV-uObiteljski posao - kako raditi s članovima obitelji bez frustracijaFrustrirani ulagačiZarada putem interneta - mamac za naivne (ili možda ipak ne?)I još jednom: B.net!Čini mi se da se ponavljam... Opet B.net! Al ovaj put u društvu s H1 i T-ComB.net i tehničke poteškoćeNije ni B.net za sve kriv...H1 Telekom: T-Com nije odradio posao ali KORISNIK to mora platiti!Sanader: Moj posao je završenKreditne kartice - blagoslov ili prokletstvo?

OSOBNO
Moja prva frustracijaTraži se web stranicaMojih pet minutaPrijatelj. S vremena na vrijeme.Kad život napiše dramu... Ili bajku?Prisjećanja na ratne daneRazmaženost ili...? Dan oštrih rezovaKad obraz vrijedi 500 kunaUpdateDotakla sam dnoUloge žene u predstavi zvanoj 'Život'

OSTALO
Citat #2Paradoks našeg vremenaNeiskusnaFrustracije Ivana BalićaBilo kuda, Gotovčevi svudaMožda netko već zna... ali vrlo je korisno znati (Nekoliko zanimljivih savjeta)Život bez zbrke i frustracijaFrustracije na poslu?Zaboravite frustracije izazvane krizomFrustracije u spavaćoj sobiPsiho test: Upitnik profesionalnih sklonostiPsiho-test: Jeste li otporni na frustracije?Gotovčevi i FarmaDječja agresija i frustracijeMeđuljudski odnosi, otuđenost i frustracije

O BLOGU
Burza FrustracijaŠto kaže znanost?
 


Frustracije naše svagdašnje

"Frustracija (lat. frustratio = zavaravanje, osujećivanje, uskraćivanje) stanje je osjećajne napetosti, neugode, nemira i nezadovoljstva, izazvano zaprekama ili poteškoćama u ostvarenju nekog cilja ili zadovoljenju neke potrebe."
A da mi to malo konkretiziramo? Pogledajmo kako to izgleda u praksi iliti u stvarnom životu...

"Ljudi obično ne zadovoljavaju lako svoje motive. U toku čitavog života oni često dolaze u situacije u kojima ne mogu u potpunosti zadovoljiti svoje motive, ili ih uopće ne mogu zadovoljiti. U takvim situacijama potrebno je uložiti posebne napore i poduzimati različite postupke kako bi se savladale smetnje koje su se ispriječile zadovoljenju tih motiva.
O ponašanju ljudi u takvim situacijama govorimo kao o prilagođavanju. Manje smetnje i manje prepreke relativno se lako savladavaju, no kad naiđu teže onda dolazi do pojave frustracije i do različitih posljedica frustracije.

Frustracijom nazivamo sprječavanje, uskraćivanje zadovoljenja motiva. Psihološko stanje u kojem se nalazi pojedinac kad nešto sprječava zadovoljenje
njegovih motiva nazivamo frustracijskom situacijom.
Ljude možemo razlikovati prema tome da li su više ili manje otporni prema neuspjehu. Otpornost prema neuspjehu označava se u psihologiji frustracijskom tolerancijom (podnošenje, toleriranje frustracije).
Do frustracije može doći iz više uzroka, ukoliko su se pojavile neke objektivne fizičke prepreke ili barijere. Na primjer, gladni smo a nema hrane da utažimo glad primjer je objektivne barijere. Smetnje mogu biti i socijalne prirode a pojavljuju se kad ljudi ili njihova shvaćanja postanu prepreka ostvarenju naših motiva npr. kada roditelji ne dopuštaju udaju za mladića za kojeg se kćer želi udati. Uzrok frustracije može biti i u samoj osobi, kada osoba sebi zada ciljeve a nije ih sposobna ostvariti. Uzroci također mogu biti i sukobi različitih motiva u čovjeku tj. konflikti.

Reagiranje na frustracije

Na frustracije i na konflikte možemo reagirati na dva načina: realistički i nerealistički.
Realistički način reagiranja imamo u situaciji kada netko tko je naišao na prepreku u ostvarenju određenog cilja pokušava ponovno, ulažući ovoga puta veći napor.
O nerealističkom reagiranju na frustraciju govorimo onda kada situaciju koja je izazvala frustraciju pokušavamo riješiti na način da tražimo različite načine kako bismo pred sobom prikrili neuspjeh u ostvarenju određenih ciljeva, lažno, pogrešno ili iskrivljeno prikazujemo pravo stanje i sebi i drugima i na taj način skrivamo doživljeni neuspjeh. Ovakva frustracija ima negativne posljedice.

Posljedice frustracije

Frustracije vrlo često imaju pozitivan efekt. Svaki čovek u nastojanju da ostvari svoje ciljeve nailazi na oderđene prepreke i smetnje, ali one ne moraju nužno dovesti do neuspjeha u aktivnosti niti do drugih negativnih posljedica. One često mogu koristiti razvoju osobe jer prisiljavaju pojedinca da pažljivo procijeni zadatak i da traži najpogodniji način kako će ga riješiti. Stoga se može reći da frustracije predstavljaju uvjet za razvijanje različitih pozitivnih osobina čovjeka; on razvija svoje sposobnosti te upornost u ostvarivanju ciljeva."

Izvor:
http://www.psihologija.autentik.net/
zrelost_frustracije_i_konflikt.php
(prilagođeno na hrvatski)






 
09.06.2009., utorak

H1 Telekom: T-Com nije odradio posao ali KORISNIK to mora platiti!


Jedan mali update tj. email koji sam dobila kad sam se već uljuljkala u sigurnost novoprenesenog telefonskog priključka... Molim da svakako obratite pažnju na podvučene dijelove u tekstu pisma koje sam primila:



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Tuesday, June 09, 2009 1:24 PM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana,

Uvidom u sustav na dan 09.06.2009. ustanovljeno je da za broj priključka 3851xxxxxxx postoji otvoreno dugovanje po računima za veljaču (xxxxxxxxx-0209 u iznosu od 45,54 kn), ožujak (xxxxxxxxx-0309 u iznosu od 28,63 kn) te za travanj (xxxxxxxxx-0409 u iznosu od 10,70 kn), ukupno 84,87 kn (PDV uključen).

H1 TELEKOM d.d. sukladno potpisanom ugovoru za uslugu predodabira operatora naplaćuje samo određenu kategoriju odlaznih poziva.

T-com prema važećem Zakonu o telekomunikacijama kao pristupni operator i vlasnik infrastrukture naplaćuje mjesečnu naknadu za govornu uslugu u iznosu od 60,00 kn + PDV, domaće usluge sa posebnim tarifama (988, 981, 95) odnosno Službu informacija i točno vrijeme te usluge buđenja.


U privitku Vam šaljemo ispise poziva za navedene mjesece.

03.04.2009. T-com je potvrdio prijenos broja na drugog operatora te od tog datuma nije zabilježen nijedan poziv preko H1 mreže.

Budući da T-com nije ažurno odradio Vaš zahtjev za prijenosom broja na B-net, do 03.04.2009. odlazne pozive obavljali ste preko H1 mreže te ste račune za navedeno razdoblje dužni podmiriti sukladno članku 13.3.2. Općih uvjeta poslovanja tvrtke H1 TELEKOM d.d.

Trajanje i raskid Pretplatničkog odnosa
Članak 13

13.3.2. Učinci raskida nastaju istekom roka od 30 dana od dana primitka pisane obvijesti o raskidu Pretplatničkog odnosa. Iznimno, pravni učinci raskida Pretplatničkog ugovora sklopljenog radi korištenja usluga iz. čl. 5.2. ovih Općih uvjeta (Usluge predodabira operatora, odnosno druge usluge za čiji je raskid potrebno prethodno izvršiti određene radnje od strane pristupnog operatora) nastaju kada pristupni operator izvrši radnje potrebne za raskid. U takvim slučajevima H1 TELEKOM se obvezuje pisanu obavijest Korisnika o raskidu dostaviti pristupnom operatoru u roku od 30 dana od dana primitka te obavijesti. Sve usluge koje je koristio preko H1 mreže do trenutka konačne deaktivacije od strane pristupnog operatora, Korisnik je dužan podmiriti H1 TELEKOM-u. H1 TELEKOM nije odgovoran za ev. štete koje bi Korisniku mogle nastati nakon što H1 TELEKOM izvrši svoju obvezu, odnosno dostavi Korisnikovu obavijesti o raskidu pristupnom operatoru, već je u tom slučaju Korisnik dužan izravno se obratiti pristupnom operatoru.

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, stojimo na raspolaganju.

Lijep pozdrav

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split



Pa neka mi netko kaže da cijela ova telekomunikacijska ekipa nije nevjerojatno dražesna... zubo
T-Com nije odradio, ali netko to mora platit', pa tko će drugi nego obični mali smrtnik?

Napomena: Na ovo pismo H1 Telekom-a još nisam odgovorila jer zapravo uopće ne znam što bih na takvu glupost rekla. Čim smislim, objavit ću ovdje, na općenarodno veselje. nut


NASTAVAK

Ipak sam se u sitne sate domislila sročiti rečenicu - dvije prije no što legnem na počinak i mirne duše usnim zelena polja i plavo more...


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, June 10, 2009 12:25 AM
To: 'Katarina Ugrin'
Cc: 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana,

Ljubazno molim da pročitate što ste mi napisali te sukladno tome i postupite:

„Budući da T-com nije ažurno odradio Vaš zahtjev za prijenosom broja…”

Smatrate li doista da sam spremna snositi troškove propusta treće strane?
Ljubazno molim da kontaktirate T-Com i s njima razriješite nastalu situaciju. Kopiju ove poruke također šaljem i Odjelu reklamacija T-Com-a, sa zamolbom da zajednički iznađete odgovarajuće rješenje.

Unaprijed zahvaljujem,

Burza Frustracija



mouthwash Laku noć!
 

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se