Yes, We Can!

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

04/2012 (1)
03/2010 (2)
02/2010 (1)
01/2010 (3)
12/2009 (1)
11/2009 (2)
10/2009 (3)
09/2009 (2)
07/2009 (3)
06/2009 (5)
05/2009 (1)
04/2009 (4)
03/2009 (21)
02/2009 (6)
01/2009 (24)
12/2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Pretraživanje bloga

Komentari: Da/Ne?
Login



Linkovi

NAJNOVIJE VIJESTI
Blog Network
Web Dizajn
Life Coach
Stari blog
Email






FARMA 2010




Postovi po kategorijama

NETWORKING
Facebook za blogere?Vodič kroz Blog Network

HUMOR
21 Economic Models... as explained with CowsKako izbjeći otkaz?PalacKemijska analiza žene
Citat #1Nema plina? Nema veze!O SokratuBushizmi? Neeee - Stipizmi!!!Nove recesijalne mjere poslodavacaTemperaturne razlike po državamaTeroristi u BeograduDečko vs. MužJedan aktualni :)Jedva čekam OIB!Neponovljivi Pankretić!Psihijatrijski hot-lineKad si žensko u redu je...Sedam vrsta seksaIz dnevnika jedne plavušeKratki tečaj engleskog jezika69 razloga zašto je pivo bolje od ženeAnti-horoskopRabljena vozila: YUGODame vs. prave ženeAnketaSpecifikacija i birokracijaKoliko je pametno tvoje desno stopalo?Dva etička pitanja

POLITIKA, GOSPODARSTVO, KARIJERA

HZZ - Hrvatski zavod za zapošljavanje
Zagrebačka banka - banka za plakanjeHipokrat vs. MilinovićB.net dosegao vrhunac - bezobrazluka!Informatizacija školstvaSramotno pravosuđePeticija protiv organiziranog kriminala i kršenja ljudskih pravaInercija u HrvataCPIN - za 1200 kn do "čistih papira" za nekretninuKako zakonski ne plaćati pretplatu HTV-uObiteljski posao - kako raditi s članovima obitelji bez frustracijaFrustrirani ulagačiZarada putem interneta - mamac za naivne (ili možda ipak ne?)I još jednom: B.net!Čini mi se da se ponavljam... Opet B.net! Al ovaj put u društvu s H1 i T-ComB.net i tehničke poteškoćeNije ni B.net za sve kriv...H1 Telekom: T-Com nije odradio posao ali KORISNIK to mora platiti!Sanader: Moj posao je završenKreditne kartice - blagoslov ili prokletstvo?

OSOBNO
Moja prva frustracijaTraži se web stranicaMojih pet minutaPrijatelj. S vremena na vrijeme.Kad život napiše dramu... Ili bajku?Prisjećanja na ratne daneRazmaženost ili...? Dan oštrih rezovaKad obraz vrijedi 500 kunaUpdateDotakla sam dnoUloge žene u predstavi zvanoj 'Život'

OSTALO
Citat #2Paradoks našeg vremenaNeiskusnaFrustracije Ivana BalićaBilo kuda, Gotovčevi svudaMožda netko već zna... ali vrlo je korisno znati (Nekoliko zanimljivih savjeta)Život bez zbrke i frustracijaFrustracije na poslu?Zaboravite frustracije izazvane krizomFrustracije u spavaćoj sobiPsiho test: Upitnik profesionalnih sklonostiPsiho-test: Jeste li otporni na frustracije?Gotovčevi i FarmaDječja agresija i frustracijeMeđuljudski odnosi, otuđenost i frustracije

O BLOGU
Burza FrustracijaŠto kaže znanost?
 


Frustracije naše svagdašnje

"Frustracija (lat. frustratio = zavaravanje, osujećivanje, uskraćivanje) stanje je osjećajne napetosti, neugode, nemira i nezadovoljstva, izazvano zaprekama ili poteškoćama u ostvarenju nekog cilja ili zadovoljenju neke potrebe."
A da mi to malo konkretiziramo? Pogledajmo kako to izgleda u praksi iliti u stvarnom životu...

"Ljudi obično ne zadovoljavaju lako svoje motive. U toku čitavog života oni često dolaze u situacije u kojima ne mogu u potpunosti zadovoljiti svoje motive, ili ih uopće ne mogu zadovoljiti. U takvim situacijama potrebno je uložiti posebne napore i poduzimati različite postupke kako bi se savladale smetnje koje su se ispriječile zadovoljenju tih motiva.
O ponašanju ljudi u takvim situacijama govorimo kao o prilagođavanju. Manje smetnje i manje prepreke relativno se lako savladavaju, no kad naiđu teže onda dolazi do pojave frustracije i do različitih posljedica frustracije.

Frustracijom nazivamo sprječavanje, uskraćivanje zadovoljenja motiva. Psihološko stanje u kojem se nalazi pojedinac kad nešto sprječava zadovoljenje
njegovih motiva nazivamo frustracijskom situacijom.
Ljude možemo razlikovati prema tome da li su više ili manje otporni prema neuspjehu. Otpornost prema neuspjehu označava se u psihologiji frustracijskom tolerancijom (podnošenje, toleriranje frustracije).
Do frustracije može doći iz više uzroka, ukoliko su se pojavile neke objektivne fizičke prepreke ili barijere. Na primjer, gladni smo a nema hrane da utažimo glad primjer je objektivne barijere. Smetnje mogu biti i socijalne prirode a pojavljuju se kad ljudi ili njihova shvaćanja postanu prepreka ostvarenju naših motiva npr. kada roditelji ne dopuštaju udaju za mladića za kojeg se kćer želi udati. Uzrok frustracije može biti i u samoj osobi, kada osoba sebi zada ciljeve a nije ih sposobna ostvariti. Uzroci također mogu biti i sukobi različitih motiva u čovjeku tj. konflikti.

Reagiranje na frustracije

Na frustracije i na konflikte možemo reagirati na dva načina: realistički i nerealistički.
Realistički način reagiranja imamo u situaciji kada netko tko je naišao na prepreku u ostvarenju određenog cilja pokušava ponovno, ulažući ovoga puta veći napor.
O nerealističkom reagiranju na frustraciju govorimo onda kada situaciju koja je izazvala frustraciju pokušavamo riješiti na način da tražimo različite načine kako bismo pred sobom prikrili neuspjeh u ostvarenju određenih ciljeva, lažno, pogrešno ili iskrivljeno prikazujemo pravo stanje i sebi i drugima i na taj način skrivamo doživljeni neuspjeh. Ovakva frustracija ima negativne posljedice.

Posljedice frustracije

Frustracije vrlo često imaju pozitivan efekt. Svaki čovek u nastojanju da ostvari svoje ciljeve nailazi na oderđene prepreke i smetnje, ali one ne moraju nužno dovesti do neuspjeha u aktivnosti niti do drugih negativnih posljedica. One često mogu koristiti razvoju osobe jer prisiljavaju pojedinca da pažljivo procijeni zadatak i da traži najpogodniji način kako će ga riješiti. Stoga se može reći da frustracije predstavljaju uvjet za razvijanje različitih pozitivnih osobina čovjeka; on razvija svoje sposobnosti te upornost u ostvarivanju ciljeva."

Izvor:
http://www.psihologija.autentik.net/
zrelost_frustracije_i_konflikt.php
(prilagođeno na hrvatski)






 
29.04.2009., srijeda

B.net i tehničke poteškoće


smijeh

Ne znam bih li se danas smijala ili pustila suzu...
Prva reakcija mi je bila šok, a potom blagi osmijeh, odmah po spoznaji kakvih sve čudaka na ovom svijetu ima... Jer, sretna sam što nisam takva. Još uvijek postoje i gori. Čini se da suzama nema mjesta.

Dakle, nakon poduže prepiske na relaciji B.net - H1 Telekom - T-Com - moja malenkost vezano uz njihove račune koje svi navedeni nemilice šalju za jedan te isti telefonski priključak i jedan te isti vremenski period, eto meni zanimljivog odgovora iz milog mi i predragog B.net-a:


From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 8:18 AM
To: 'Burza Frustracija'
Subject: RE: *FortiSpam* RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Vaš upit je predan odjelu tehnike koji će još jednom provjeriti da li ima bilo kakvih tehničkih poteškoća sa naše strane. Kontaktirati ćemo Vas dodano još.

S poštovanjem,

Odjel korisničke podrške
Služba reklamacija

Avenija Dubrovnik 16, Zagreb
Korisnička podrška: 062 100 101
Fax: 01 6566 372



Jes' da nisam baš shvatila o čemu to oni trlahaju ovaj put, al' mislim si, dobro, nek provjeravaju, od viška glava ne boli.
Mislim... niti jednom u svom pisanju nisam spomenula ama baš nikakvu tehničku poteškoću, barem koliko me sjećanje služi (hehehe sad već počinjem sumnjati i u to, da me ne lovi slučajno Alzheimer, onaj zločesti Nijemac zubo a i Xanax sam u zadnje vrijeme smanjila, makar nigdje u nuspojavama nema amnezije).
I još nešto: ovo što je B.net poslao, zapravo predstavlja odgovor na e-mail koji sam poslala dana 27.04.2009. 12:02 PM (na dnu prethodnog posta) a vezano uz TEREĆENJE iliti zahtjev za umanjenje računa radi neizvršenih odnosno traljavo i zakašnjelo izvršenih obveza.
A oni meni o tehničkim poteškoćama... lud rofl Možda ljudi ne znaju čitati? Ili ne stignu čitati? Ili... whatever.
Kako god, nemam pojma što bih im na ovo odgovorila. Ako se ičega dosjetim, budite sigurni da ćete ovdje čitati o tome.

Ma, dovraga, tko ih ne bi volio kad se toliko svesrdno trude zabavljati me svaki bogovetni dan? cerek
Sve si mislim da ih pozovem da se registriraju na Forum Psihijatrija, moglo bi im koristiti zubo

Pusek,
Renči


OBJAVLJENO NAKNADNO (u 09:19 sati):

Eto, dosjetila se Renči u međuvremenu i prikladnog odgovora pa ga odmah i poslala natrag u B.net, s kopijom u H1 i T-Com fino


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 9:17 AM
To: 'Korisnička Podrška' [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Cc: 'info' [info@h1telekom.hr]; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: *FortiSpam* RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovani,

Najljepše zahvaljujem na e-mailu, no nikakve poteškoće nisam spominjala već problem ispostavljanja računa za jedan te isti telefonski priključak u identičnim vremenskim periodima od strane TRI OPERATERA.
Stoga bi, pretpostavljam, bilo shodnije da upit predate odjelu računovodstva i umanjite Vaše račune prema meni a prema specifikaciji iz prethodne korespondencije te mi o tome dostavite odobrenje – potvrdu u pismenom obliku.

Unaprijed zahvaljujem i srdačno Vas pozdravljam,

Burza Frustracija



OBJAVLJENO NAKNADNO (u 10:20 sati):

Eto, stiže i slijedeće očitovanje B.net-a:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 9:47 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Od dana 09.02. kada je izvršen prijenos broja do 7.04.2009. niste imali nikakav trošak poziva preko B.neta.
Ukoliko TCOM nije riješio prijenos broja za prigovor po računima se trebate obratiti njima. B.net nema veze sa navedenim te nismo dužni nikakva odobrenja vršiti.

S poštovanjem,

Odjel korisničke podrške
Služba reklamacija

Avenija Dubrovnik 16, Zagreb
Korisnička podrška: 062 100 101
Fax: 01 6566 372



... na koje ja, naravno, sada već pomalo kratkih živaca, ne ostajem dužna:



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:16 AM
To: 'info@bnet.hr'; 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Zahvaljujem na brzom odgovoru.
Sve ovo što ste naveli, priznajem, nije mi jasno. Krenut ću redom:

1.

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 29.04.2009, 9:47 AM:
„Od dana 09.02. kada je izvršen prijenos broja do 7.04.2009. niste imali nikakav trošak poziva preko B.neta. Ukoliko TCOM nije riješio prijenos broja za prigovor po računima se trebate obratiti njima.“

Zašto ste mi onda ispostavljali račune, a ja plaćala?
U tom slučaju, koristila sam, prema Vašem navodu, samo uslugu interneta i TV (dakle, 2DCARNet), a plaćala i telefon (3DCARNet). Dakle, postoji osnova za terećenje u razlici cijene.


2.

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 24.04.2009, 8:22 AM:
„Prema proceduri niti jedan korisnik koji ima ugovornu obvezu prema već postojećim operaterima ne može izvršiti prijenos broja. Kako je u vašem slučaju prijenos broja obavljen, B.net zaključuje kako niste u tom trenutku imali ugovornu obvezu prema operateru kod kojeg ste bili u tom trenutku.“

>> Citiram iz Vašeg dopisa od 23.04.2009, 3:26 PM
„Prema izvršenoj provjeri usluge i tehničke obrade prijenosa broja, utvrđeno je kako je prijenos broja zaprimljen i potvrđen od strane TCOM-a sa datumom 09.02.2009. te je isti dan i izvršen. Usluga B.net-a je od tada aktivna.“


Da rezimiram:

- Najprije mi 23. i 24.04.2009. pišete da je T-Com izvršio prijenos broja s datumom 09.02.2009. te mi dostavljate dokaz o tome.
- Potom 29.04.2009. izražavate sumnju u vlastitu prethodno spomenutu tvrdnju.
- Zatim i dalje zanemarujete moj upit vezan uz raskid ugovora s H1 TELEKOM-om iz ranije korespondencije.
- I kao zaključak: sve to Vas ne sprječava da mi i dalje uredno i besramno šaljete račune na puni iznos (i B.net i H1 i T-Com) za isti vremenski period (02 i 03/2009).
- Što se tiče „prebacivanja loptice drugome“ – sva tri prethodno navedena operatera dobivaju svu ovu kompletnu korespondenciju (uključujući i ovaj dopis) te iste stoga ovim putem molim da se najhitnije očituju.

S obzirom da očito sama nisam u stanju razlučiti od kojeg točno datuma je korisnički broj / telefonski priključak prenesen iz mreže T-Com / H1 u B.net, opetovano Vas molim da mi pojasnite situaciju, uskladite stanje s T-Com-om i H1 te mi dostavite račune na korigirani iznos, odnosno odobrenje, na čemu unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Stvar se zahuktava i tijekom pisanja ovog posta stiže mi i slijedeći e-mail iz B.net-a:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:21 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Kako je dana 09.02.2009. izvršen prijenos broja, a o tome imamo i potvrdu B.net Vam isporučuje račun za pretplatu na cijeli paket. Pretplata samo za XTEL iznosi 55,00 kn od cjelokupnog paketa, a kako je s naše strane prijenos odrađen račun je ispravno naplaćen! Sami pozivi nisu naplaćeni do 07.04.2009. jer ih preko nas niste ostvarili.

Ponovo Vas za problem sa prijenosom broja upućujemo TCOM-u. Mi Vam po tom pitanju nikakve daljnje informacije nismo u mogućnosti pružiti. Ne možemo riješiti problem koji nije na našoj mreži.

Ugovor između Vas i H1 je očigledno vezan uz TCOM. Ponovo, sve trebate uputiti njima.

Vaš upit je već više puta predan i direktoru odjela za korisnike B.neta te je s naše strane potvrđeno da nije bilo problema u prijenosu broja već jedino sa strane TCOM-a te za sve se trebate žaliti njima.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Ovo je sad već fakat suludo. Ona mi pošalje kopiju potvrde o prijenosu broja s T-Com-a na B.net koji su "obavili" a potom me upućuje u taj isti T-Com da krpam i čistim ono što su oni (B.net) zaribali i provjerim, valjda, što su to oni točno "obavili". Yeah, right fino



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:31 AM
To: 'Korisnička Podrška'; 'racun@t-com.hr'; 'info@h1telekom.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana,

Zahvaljujem, no i dalje me muči jedno pitanje:

Kako je moguće prijenos odraditi samo s jedne strane, ali ne i s druge?
Koliko mi je poznato, jedna strana (T-Com / H1) mora taj prijenos i odobriti drugoj strani (B.net-u). Dakle, kako ste ga Vi onda mogli „izvršiti“ ako ga T-Com / H1 nije odobrio i izvršio istodobno?

Još jednom naglašavam da ova korespondencija ide također i u T-Com i H1 te SVE STRANKE molim za pojašnjenje i unaprijed zahvaljujem.

Burza Frustracija


P.S. - Zaboravila sam još nešto priupitati (ovo se odnosi samo na B.net):

Zahtjev za prijenos broja podnijela sam pri B.net-u, koji se obvezao odraditi ga (a ni to nije obavljeno kako spada niti na vrijeme, o čemu je gospodin Saračević pravodobno obaviješten).
Zašto me sada upućujete u T-Com da „čistim“ za Vama? Smatram da biste svoje obveze prema korisniku trebali ispuniti U POTPUNOSTI, pa tek onda slati račune. Zašto bih JA trebala obavljati s T-Com-om bilo što za što ste se Vi obavezali obaviti?



U međuvremenu se javlja i H1 TELEKOM, no opet su, siroti, promašili temu, već po drugi put:



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 10:48 AM
To: Burza Frustracija; 'Korisnička Podrška'; racun@t-com.hr; info@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovano gospođo BF,

Po broju priključka 3851xxxxxxx od 01.12.2006. uključena je CPS usluga, odnosno usluga predodabira operatora.

Da bi se izvršila aktivacija/deaktivacija navedene usluge potrebno je da pristupni operator (T-com) izvrši određene radnje sa svoje strane što je i definirano Općim uvjetima poslovanja tvrtke H1 TELEKOM d.d.:

Trajanje i raskid Pretplatničkog odnosa
Članak 13
13.3.2. Učinci raskida nastaju istekom roka od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu Pretplatničkog odnosa. Iznimno, pravni učinci raskida Pretplatničkog ugovora sklopljenog radi korištenja usluga iz. čl. 5.2. ovih Općih uvjeta (Usluge predodabira operatora, odnosno druge usluge za čiji je raskid potrebno prethodno izvršiti određene radnje od strane pristupnog operatora) nastaju kada pristupni operator izvrši radnje potrebne za raskid. U takvim slučajevima H1 TELEKOM se obvezuje pisanu obavijest Korisnika o raskidu dostaviti pristupnom operatoru u roku od 30 dana od dana primitka te obavijesti. Sve usluge koje je koristio preko H1 mreže do trenutka konačne deaktivacije od strane pristupnog operatora, Korisnik je dužan podmiriti H1 TELEKOM-u. H1 TELEKOM nije odgovoran za ev. štete koje bi Korisniku mogle nastati nakon što H1 TELEKOM izvrši svoju obvezu, odnosno dostavi Korisnikovu obavijesti o raskidu pristupnom operatoru, već je u tom slučaju Korisnik dužan izravno se obratiti pristupnom operatoru.


Dana 27.04.2009. pokrenut je postupak deaktivacije H1 CPS usluge slanjem zahtjeva za deaktivacije iste u T-com.

T-com dana 27.04. u 15:18 h pod JOP brojem 7443471 zaprima zahtjev za deaktivaciju.

Time je H1 TELEKOM d.d. ispunio sve obveze temeljem Vašeg pisanog zahtjeva, dok za postupak ponovnog prihvaćanja Vašeg telefonskog broja u mrežu T-Com-a nije nadležan H1 TELEKOM već T-Com

Kroz koje vrijeme će T-Com ponovno preuzeti Vaš pretplatnički broj nije nam poznato, te predlažemo da se obratite u T-Com Službu za korisnike na broj 0800 9000.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split
tel: +385 21 555 130
fax: +385 21 555 179
gsm : +385 91 21 21 702
e-mail: prituzbe@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr



Molim da obratite pažnju na datum koji gospođa Ugrin spominje kao dan kada je T-Com zaprimio njihov zahtjev za deaktivaciju usluge: 27.04.2009.!?!?!
Kako, ako je u to vrijeme broj već bio u mreži B.net-a? Tko laže? Kako je T-Com mogao zaprimiti zahtjev vezan uz telefonski broj / priključak koji NIJE više u njihovoj mreži tj. navodno je 09.02.2009. prenesen u B.net? lud
Nadalje, opet sam upala u nekakvu amneziju jer se nikako ne mogu sjetiti da sam tražila povrat broja u T-Com, a koji H1 TELEKOM uporno spominje... eek



From: Burza frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:10 AM
To: 'Katarina Ugrin'; 'B.net - Korisnička Podrška'; 'racun@t-com.hr'; 'info'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Ugrin,

Zahvaljujem na e-mailu no PONOVNO NAGLAŠAVAM:

1. - Za H1 Telekom: NE ZANIMA ME I NIKADA NISAM TRAŽILA POVRAT PRETPLATNIČKOG BROJA U T-COM. Molim Vas da pažljivije pročitate moje ranije dopise.

2. - Za B.net i T-Com:
Ako je T-Com 27.04.2009. godine zaprimio zahtjev za deaktivaciju, pretpostavka je da je predmetni broj – 016620185 – još uvijek bio pri T-Com-u!?!?
Ponovno molim provjeru T-Com-a.

3. - Za B.net
Vezano uz plaćanje XTel / 3DCARN-et paketa – točno je da sam 3DCARN-et naručila i platila počevši s 09.02.2009. godine, no isti mi NISTE u potpunosti ISPORUČILI te Vas za taj iznos teretim.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Priči tu nije kraj... Sve čitam i ne želim vjerovati...



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:24 AM
To: Burza Frustracija; 'B.net-Korisnička Podrška'; racun@t-com.hr; info@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija


Poštovano gđo BF,

U slučaju kada Vam je aktivirana CPS usluga, svi zahtjevi za deaktivaciju usluge moraju se uputiti prema pristupnom operatoru T-comu koji će izvršiti daljnje radnje prijenosa broja na Bnet.

Naime, sada se Vaš pretplatnički broj nalazi u 'vlasništvu' T-coma koji će taj broj portirati na dr. operatora u ovom slučaju Bnet.

Iz tog razloga, deaktivaciju i daljnje radnje mora izvršiti T-com.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split
tel: +385 21 555 130
fax: +385 21 555 179
gsm : +385 91 21 21 702
e-mail: prituzbe@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr



E, kad tu nisam pala sa stolice, onda valjda nikad neću. eek


From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 11:33 AM
To: 'Katarina Ugrin'; 'info@bnet.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High
Attachment: Transaction....pdf

MOLIM!?!?

Gđo Ugrin,

Oprostite na izostavljanju oslovljavanja, no B.net tvrdi da je broj kod njih, od 09.02.2009. a ne kod T-Com-a?!?! Čak mi je dostavljen i dokaz o tome, koji Vam šaljem u privitku.

Citiram gospođu Ugrin (H1 Telekom): “Naime, sada se Vaš pretplatnički broj nalazi u 'vlasništvu' T-coma koji će taj broj portirati na dr. operatora u ovom slučaju Bnet.“

Sada zaista, po posljednji put molim B.net i T-Com da mi *** H I T N O *** pojasne ovu, nadam se, neslanu šalu ili nenamjernu pogrešku gđe Ugrin (nadam se da je upravo o pogreški riječ).

S poštovanjem,

Burza Frustracija


Btw. ima li ovdje odvjetnika? Mislim, na blogu? Dijelimo pare kad priča završi.



From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:23 PM
To: Burza Frustracija; Katarina.Ugrin@h1telekom.hr
Subject: RE: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Prijenos broja u siječnju 2009. Nije bilo moguće izvršiti jer je zahtjev za prijenos bio odbijen od strane TCOM-a zbog ugovorne obveze. Nakon što je navedeno riješeno a na što B.net nema utjecaj, prijenos broja Vam je bio izvršen.

DOKAZ o prijenosu broja smo Vam već dostavili te daljnje upite o cijelom ovom predmetu trebate rješavati sa TCOM-om a ne sa B.net-om i H1.

Nama je broj prebačen 09.02. Ukoliko TCOM nije ispravno riješio prijenos broja sa svoje strane već samo djelomično mi to ne možemo znati kao niti H1 Telekom.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, obratite se prijašnjem operateru TCOM koji Vam je i fakturirao sporne račune.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



I još malo...



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:26 PM
To: Burza Frustracija; Katarina.Ugrin@h1telekom.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Kako je dana 09.02.2009. izvršen prijenos broja, a o tome imamo i potvrdu B.net Vam isporučuje račun za pretplatu na cijeli paket. Pretplata samo za XTEL iznosi 55,00 kn od cjelokupnog paketa, a kako je s naše strane prijenos odrađen račun je ispravno naplaćen! Ukoliko Vi niste uslugu koristili, navedeno nije bilo zbog kvara naše opreme ili usluge te nikakav zahtjev za storno računa nismo u mogućnosti prihvatiti.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



OK, sad je T-Com kriv, pa da ih ponovno malo bocnemo jer im niti jedna e-mail adresa ne radi osim adrese racun@t-com.hr a tu pak čini se nitko ne čita a još manje odgovara na upite i pritužbe.



From: Burza frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:51 PM
To: 'kontakt@t-com.hr'; 'pr@t.ht.hr'
Subject:
Importance: High

Poštovani,

Sukladno naputku dobivenom telefonskim putem danas u Vašoj korisničkoj službi, dostavljam Vam kopije elektroničkih poruka poslanih na e-mail adresu racun@t-com.hr a na koje mi nitko do dana današnjeg nije odgovorio.

Ljubazno molim da pročitate dokumentaciju i dostavite mi konkretne odgovore na postavljena pitanja ili barem „animirate“ djelatnike zadužene za zaprimanje i odgovaranje na poruke putem e-mail adrese racun@t-com.hr kako ne bih bila prisiljena tražiti podatke posredstvom drugih zakonski raspoloživih sredstava.

Unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Burza Frustracija



Moram li spomenuti da e-mail adrese navedene na stranicama T-Com-a i HT-a (kontakt@t-com.hr i sl.) ne funkcioniraju i da se sva pošta vraća? Divno, zar ne?
Nema veze, imamo zato H1 thumbup



From: Katarina Ugrin [mailto:Katarina.Ugrin@h1telekom.hr]
Sent: Wednesday, April 29, 2009 12:51 PM
To: Burza Frustracija; info@bnet.hr; racun@t-com.hr
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana,

Uvidom u sustav, ustanovljeno je da je na broju 3851xxxxxxx i dalje aktivna CPS usluga budući da se na ispisu poziva jasno vide pozivane numeracije kroz ožujak 2009.

Da je prijenos broja obavljen 09.02.2009. H1 TELEKOM d.d. Vam ne bi ispostavljao račune za telekomunikacijske usluge budući da u tom slučaju ne bi bilo ni potrošnje preko naše mreže.

Molimo da provjerite s T-comom status Vaše linije.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Katarina Ugrin
Odjel pritužbi
i zadržavanja korisnika

H1 TELEKOM d.d.



bang Al' napredujemo: H1 je shvatio poantu - ne želim povratak broja u T-Com nego nešto sasvim deseto smijeh



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 1:13 PM
To: 'Lidija Stankić (B.net)'; 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'konkakt@t-com.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,
Poštovana gospođo Ugrin,
Poštovani djelatnici T-Com-a,


Gđi Stankić (B.net) odgovorit ću u okviru posljednje poruke, po stavkama:

„Prijenos broja u siječnju 2009. Nije bilo moguće izvršiti jer je zahtjev za prijenos bio odbijen od strane TCOM-a zbog ugovorne obveze. Nakon što je navedeno riješeno a na što B.net nema utjecaj, prijenos broja Vam je bio izvršen.“
1.
Ovo je riješeno sredinom siječnja 2009. godine, nakon što su me djelatnici B.neta propustili obavijestiti o potrebi raskidanja ugovorne obveze s T-Com-om s moje strane, unatoč predočenim im dokumentima o postojanju istih. G. Nikola (nažalost, ne znam prezime) posjetio me početkom prosinca 2008. godine u mome domu, po potpisu mog zahtjeva za zasnivanje odnosa/prijenos broja na B.net pogledao navedenu dokumentaciju (H1 i T-Com) te rekao: „Nemojte raskidati ništa dok Vam se ne javimo“. Naravno, nitko se iz B.net-a nije javio, dok sredinom siječnja nisam osobno nazvala B.net, uključujući i g. Saračevića, te mi je tek tom prilikom priopćeno što je od preduvjeta potrebno ispuniti prije prijenosa broja. Dakle, kako je i sam g. Boris Saračević tijekom spomenutog telefonskog razgovora konstatirao, do propusta je došlo od strane B.net-a.


-----------------------

„DOKAZ o prijenosu broja smo Vam već dostavili te daljnje upite o cijelom ovom predmetu trebate rješavati sa TCOM-om a ne sa B.net-om i H1.“
2.
Korisničku službu T-Com-a sam već zvala i datumi iz dokaza koji spominjete ne poklapaju se s datumima u njihovom sustavu te stoga postavljaju pitanje vjerodostojnosti istoga. Molim da to VI (B.net) riješite s njima, budući je očito došlo do nekog nesporazuma u Vašoj međusobnoj komunikaciji i/ili poslovnom odnosu.


-----------------------

„Nama je broj prebačen 09.02. Ukoliko TCOM nije ispravno riješio prijenos broja sa svoje strane već samo djelomično mi to ne možemo znati kao niti H1 Telekom.“
3.
U korisničkoj službi T-Com-a sam putem telefona dobila čak tri različite obavijesti o datumu prijenosa broja: 23.01., 09.02. i 07.04.2009. Koji od navedenih datuma je ispravan, njihov djelatnik mi nije znao odgovoriti i uputio me da se ponovno obratim Vama, ovaj put s upitom odakle Vam dokument koji kao dokaz spominjete u gornjem navodu.


-----------------------

„Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, obratite se prijašnjem operateru TCOM koji Vam je i fakturirao sporne račune.“
4.
Ovo je u tijeku, no također ostaju sporni Vaši računi za telefonske usluge koji ste mi poslali a uslugu niste isporučili (specifikacija vidljiva iz ranije korespondencije).

Također sam u međuvremenu dobila i odgovor iz H1 Telekoma, koji ću Vam naknadno proslijediti, a u kojem pak stoji da je dana 27.04.2009. godine sporni broj 01xxxxxxx još uvijek bio u mreži T-Com-a. (U prethodnoj provjeri s T-Com-om ustanovljeno je da to nije točno te ovim putem molim i H1 da uskladi svoje podatke s podacima ostalih operatera, poglavito T-Com-om).


S poštovanjem,

Burza Frustracija



I riječ - dvije za H1...



From: Burza Frustracija
Sent: Wednesday, April 29, 2009 1:32 PM
To: 'info@h1telekom.hr'; 'info@bnet.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'konkakt@t-com.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Ugrin,

Kako sam Vas obavijestila u prethodnom e-mailu poslanom na sva tri operatera, u današnjem razgovoru s korisničkom službom T-Com-a prezentirana su mi tri različita datuma prijenosa broja s T-Com-a na B.net, od kojih se pak niti jedan ne poklapa s Vašim datumom (27.04.2009.) te Vas stoga ovim putem ljubazno molim da učinite isto i obavijestite me o rezultatu. Također moram napomenuti da, bez obzira na datum s kojim je broj prenesen u B.net, svi Vaši izlisti mojih odlaznih poziva nakon tog datuma predstavljaju kršenje moje privatnosti.

JOŠ JEDNOM NAJLJUBAZNIJE MOLIM SVA TRI OPERATERA DA MEĐUSOBNO USKLADE PODATKE (sada već imate kontakt podatke, svi međusobno) TE MI DOSTAVE KORIGIRANE RAČUNE KAKO NITKO NE BI OSTAO ZAKINUT, A KOJE SAM BESPOGOVORNO VOLJNA PODMIRITI UKOLIKO SU VJERODOSTOJNI I POTKRIJEPLJENI MEĐUSOBNO USKLAĐENIM PODACIMA I ODGOVARAJUĆIM DOKUMENTIMA.

S poštovanjem,

Burza Frustracija

Za sad je zatišje... Valjda se spremaju doma.
 

 
27.04.2009., ponedjeljak

Čini mi se da se ponavljam... Opet B.net! Ali ovaj put u društvu s H1 i T-Com


Ovaj post samo je nastavak moje nesretne i tragične cry priče od 06.04.2009. godine a koja je započela još davnog 10.12.2008. (opisana je u mom postu od 12.01.2009.). yes

Dakle, krenimo s odgovorom na moju pritužbu od 06.04.09.:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Thursday, April 09, 2009 1:45 PM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom dopisu.

Vaš dopis je predan nadležnom voditelju odjela za korisnike na razmatranje. Kontaktirati ćemo vas naknadno po donesenoj odluci.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Nakon što sam se po završetku uskršnjih blagdana njami vratila kući, uslijedio je moj idući e-mail upućen u B.net:



From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 20, 2009 10:44 AM
To: 'Korisnička Podrška'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Najljepša hvala na Vašem e-mailu.
U međuvremenu sam dobila sljedeća tri računa (T-Com, H1 i B.net) pa ljubazno molim da me što prije informirate o donesenoj odluci, s obzirom da niti jedan od njih nije niti umanjen, a svi se odnose na CIJELI mjesec ožujak, dakle upitna je njihova vjerodostojnost (pojašnjenje se nalazi u mojoj prethodnoj poruci) te ih nema smisla plaćati prije no što se Vaša tvrtka izjasni o specifikaciji svojih računa odnosno (ne)odrađenih obveza.

Unaprijed hvala,

Burza Frustracija



B.net je ponovno prezauzet (valjda ostalim reklamacijama i pritužbama smijeh ) da bi bilo što konkretno odgovorio:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Tuesday, April 21, 2009 11:22 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Vaš dopis je već predan nadležnom voditelju odjela za korisnike na provjeru te ćemo Vam poslati odgovor po primitku istoga.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Eh, kad sam već bila na rubu strpljenja mad , dočekala sam i prvi konkretan odgovor:



From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Thursday, April 23, 2009 3:26 PM
To: Burza Frustracija
Subject: FW: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom dopisu.

Prema izvršenoj provjeri usluge i tehničke obrade prijenosa broja, utvrđeno je kako je prijenos broja zaprimljen i potvrđen od strane TCOM-a sa datumom 09.02.2009. te je isti dan i izvršen. Usluga B.net-a je od tada aktivna.

U prilogu Vam dostavljamo dokaz o izvršenom prijenosu broja.

Za sve prigovore na račune potrebno je da se obradite operateru koji Vam je iste i isporučio s obzirom kako je ova potvrda i zaprimljena s njihove strane.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Super, hvala! thumbup
No, smijem li primijetiti da nitko ne spominje H1 TELEKOM, na koji se moje pitanje također odnosilo? blabla


From: Burza Frustracija
Sent: Thursday, April 23, 2009 4:41 PM
To: 'Lidija Stankić'
Subject: RE: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxx
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Najljepša hvala na odgovoru.

Jedino otvoreno pitanje ostalo je vezano uz H1 Telekom, s kojim ugovor nije raskinut kao što se B.net obavezao, te od istog operatera još uvijek primam račune kao i ispis poziva. (Detalji su navedeni u mojim ranijim mailovima.)
Ljubazno molim da me obavijestite o statusu navedenog problema jer je na njihovom ispisu poziva za mjesec ožujak zadnji datum upravo 31.03.2009., dakle još uvijek je ugovor aktivan (ne znam je li B.net nešto poduzeo u međuvremenu).

Unaprijed zahvaljujem,

Burza Frustracija


Ne budi lijena belj , odmah potom, sukladno naputku dobivenom iz B.neta, šaljem slijedeći e-mail u T-Com i H1 (uz obaveznu kopiju u B.net):


From: Burza Frustracija
Sent: Thursday, April 23, 2009 4:53 PM
To: 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'Lidija Stankić'
Subject: FW: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx
Importance: High

--> H1 TELEKOM d.d.
--> HT – Hrvatske telekomunikacije d.d.
(Cc: B.net)


Poštovani,

Molim Vas da provjerite status korisnika broja 01xxxxxxx (moj otac, Xxx Yyy), a vezano u problematiku opisanu u pratećoj korespondenciji (također u Attachmentu) te me obavijestite o čemu se radi, a s obzirom na to da smo od Vas zaprimili račune za 02/2009 i 03/2009 koje smatramo neutemeljenim, ukoliko je sve izneseno od strane B.neta točno.
S obzirom da je navedeni broj prenesen s mog oca (H1 i HT) na mene (B.net) dana 09.02.2009., smatramo da nema osnove za ispostavljanje računa za telefonske/internetske usluge s Vaše strane.

U očekivanju Vašeg cijenjenog odgovora, ostajem s poštovanjem.

Burza Frustracija


TCom samo potvrđuje primitak poruke i mudro šuti smokin , kao i H1 (za sada) dok B.net ovaj put biva najbrži (u svojim biserima, ako smijem primijetiti) naughty :


From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Friday, April 24, 2009 8:22 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom upitu. B.net nema obvezu javljanja novih podataka ili izmjena drugim (dodatnim) operaterima kod prijenosa broja već samo Operateru koji je vlasnik broja koji se prenosi a u ovom slučaju to je TCOM.

Prema proceduri niti jedan korisnik koji ima ugovornu obvezu prema već postojećim operaterima ne može izvršiti prijenos broja. Kako je u vašem slučaju prijenos broja obavljen, B.net zaključuje kako niste u tom trenutku imali ugovornu obvezu prema operateru kod kojeg ste bili u tom trenutku.
Svakako Vas upućujemo da ovo predate na provjeru Operateru H1.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Tko tu koga ... khm... khm... da baš ne budem nepristojna cerek ?
Moram li opet podsjetiti na famoznu rečenicu djelatnika B.net-a "Ništa vi ne brinite, sve ćemo to MI riješiti"? lud


...Također mi je istom prilikom, u 12/2008. rečeno da kompletnu brigu oko raskida ugovora s H1 Telekom-om preuzima B.net te da ga ja ne moram raskidati. Bitno je napomenuti da sam Vašem djelatniku tada prezentirala dokumentaciju iz koje su razvidne sve ugovorne obveze po mom telefonskom/internet priključku s drugim operaterima (za broj 01/xxxxxxx – broj je ranije glasio na mog oca – N.N.) na što je on (g. Nikola) naglasio da će B.net sve „riješiti“...
(iz pisma od 06.04.2009.)

"Siroti" gospodin Boris Saračević itekako je dobro upoznat s cijelom ovom pričom; čak se i tijekom telefonskog razgovora početkom godine obvezao se "poduzeti potrebne mjere radi obeštećenja koje mi je nepažnjom djelatnika B.net-a naneseno". Upoznajte mog "dragog" sugovornika: http://www.facebook.com/people/Boris-Saracevic/655865684 koji se noktima i zubima borio protiv priznanja propusta (svaka čast na lojalnosti "kompaniji"), no nažalost, neuspješno. Morao je popustiti pod navalom argumenata i pisanih dokaza. belj
Dakle, odahnem na tren jer više nikome ništa nisam dužna, međutim... iz TCom-a stiže opomena. A ubrzo se javlja i H1 TELEKOM s nebuloznim informacijama o nečemu za što ih nitko nije pitao:

From: info [mailto:info@h1telekom.hr]
Sent: Monday, April 27, 2009 11:34 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovani,

u ime tvrtke H1 TELEKOM d.d., zahvaljujemo što ste nam se obratili e-mailom, kao i na strpljivom očekivanju odgovora.

Dana 27.04. pokrenut je postupak deaktivacije H1 CPS usluge po broju priključka 3851xxxxxxx.

Time je H1 TELEKOM d.d. ispunio sve obveze temeljem Vašeg pisanog zahtjeva, dok za postupak ponovnog prihvaćanja Vašeg telefonskog broja u mrežu T-Com-a nije nadležan H1 TELEKOM već T-Com

T - Com nema određen zakonski rok u kome treba to odraditi ali je uobičajeno da se to napravi unutar roka od 5 radnih dana.
Sve dok T-Com ne odradi taj prihvatni dio vi ćete i dalje biti korisnik usluga H1 Telekoma.

Kroz koje vrijeme će T-Com ponovno preuzeti Vaš pretplatnički broj nije nam poznato, te predlažemo da se obratite u T-Com Službu za korisnike na broj 0800 9000.

Raskid ugovora će formalno i pravno nastupiti tek kada budu ispunjene sve dospjele obveze proistekle iz ugovora i kao sve financijske obveze prema H1 TELEKOMu.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Služba za korisnike

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split

tel: 0800 0505
fax: +385 21 555 179
e-mail: info@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr


Mooolim? eek Jel' netko spomenuo nekakvo vraćanje broja natrag u T-Com? Nekako se baš i ne sjećam toga... hm... Pila nisam, droge ne konzumiram, Xanax me uspava ali mi još nikad nije prouzrokovao blackout, a naročito ne TAKVIH razmjera, do amnezije... bang
Najsimpatičnije a ujedno i najiritantnije mi je ovo prebacivanje vrućeg kestenja drugima: "molimo da se javite Vašem drugom operateru..." Hahaha, genijalno! Ali dobro, poslušat ću savjet i poslati slijedeći e-mail NA SVA TRI operatera (da se ne bih slučajno i nenamjerno obratila pogrešnom, od njih 3 nut ):


From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 27, 2009 11:54 AM
To: 'info@h1telekom.hr'
Cc: 'racun@t-com.hr'; 'info@bnet.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovani,

Zahvaljujem na odgovoru ali isto tako moram priznati da ne razumijem o čemu pišete. Molim da mi pojasnite o čemu govorite a isto tako i da pomnije pročitate dopise i prateću dokumentaciju koju sam Vam ranije poslala.

Moje pitanje odnosilo se na prijenos broja s T-Com / H1 na B.net, koji je, prema dokumentaciji koju mi je B.net poslao a koju sam Vam proslijedila, obavljen dana 09. veljače 2009. godine, a ja i dan danas od Vas dobivam račune i ispis odlaznih poziva. (Račune za predmetni telefonski broj (01xxxxxxx) podmirila sam u potpunosti prema svima, zaključno s datumom 31.01.2009. godine, a nakon toga, počevši od 09.02.2009. i prema B.netu, svom novom operateru.)

?!?!

S poštovanjem,

Burza Frustracija


Vjerojatno iz gornjeg teksta zamjećujete pomanjkanje strpljenja... rolleyes Sorry...
I sada već zadnjim atomima snage, strpljenja i živaca ponovno šaljem elektroničku poruku svom "novom" operateru pod dičnim imenom B.net (Budala.net?):


From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 27, 2009 12:02 PM
To: 'info@bnet.hr'
Cc: 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: FW: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

U svojim prethodnim dopisima obavijestili ste me o nepostojanju ugovornih obveza / odnosa prema operaterima H1 i T-Com. Međutim, iz dopisa koji sam dobila danas od H1 TELEKOM-a ćete uočiti datum 27.04. kao datum pokretanja deaktivacije usluge.

Možete li mi pojasniti o čemu se radi?

Također, nedavno sam poslala i terećenje B.net-u za iznose računa ispostavljenih naknadno od strane gore spomenutih operatera, međutim u međuvremenu sam i od Vaše cijenjene tvrtke dobila novi račun, neumanjen za iznos terećenja. Ispostavlja se da istodobno koristim jedan te isti telefonski broj preko čak TRI operatera!?!?

Ljubazno Vas molim da među sobom razriješite moj status prije no što budem prisiljena potražiti pravnu pomoć odnosno poduzeti odgovarajuće mjere s ciljem zaštite svojih interesa kao korisnika i potrošača.

Unaprijed hvala i srdačan pozdrav,

Burza Frustracija


E, pa kopiranje ove korespondencije iz Inboxa na blog upravo je prvi korak koji sam poduzela "s ciljem zaštite svojih interesa kao korisnika i potrošača." A TCom iliti HT iliti Hrvatski Telekom i dalje mudro šuti... k'o gazda Mudrinić (otuda je valjda i nastalo to prezime). Ili se pravi lud? yes

Ah, sretne li mene s moja tri operatera... neopisivo party

Dragim "operaterima" želim svu sreću ovoga svijeta u borbi za opstanak, što im, čini se, neće biti lako, ukoliko se ovako odnose prema ostalim svojim klijentima tj. korisnicima. no Tužno, jadno i žalosno...

Drage mi pak čitatelje držat ću u tijeku s novim događanjima. wave

Renči (alias Burza Frustracija)
 

 
07.04.2009., utorak

PSIHO TEST - UPITNIK PROFESIONALNIH SKLONOSTI


Ovaj besplatni online test kreiran je za učenike koji se još nisu odlučili kojim zanimanjem se žele baviti te pomaže u donošenju konačne odluke na osnovu Vaših odgovora o vlastitim interesima i sposobnostima.

Želite li saznati koja bi vam se zanimanja mogla svidjeti - odgovorite na ovaj upitnik. Trebat će vam za to 5-6 minuta. Upitnik sadrži 33 pitanja o vašim sklonostima i sposobnostima.

Nakon svakog pitanja, na ljestvici s pet odgovora odaberite (kliknite mišem) onaj jedan koji najbolje opisuje stupanj vaše sklonosti. Molimo vas, odgovorite na sva pitanja i potom kliknite polje "pošalji".

Računalo će analizirati vaše odgovore i predložit će vam zanimanja koja su u skladu s vašim sklonostima. Naravno, računalo vam može dati valjani prijedlog samo ukoliko sebe opišete iskreno.

Napomena:
Ovaj interaktivni upitnik ne može posve zamijeniti profesionalnog savjetovatelja. Za potpuniji dijagnostički postupak i savjet obratite se službi za profesionalno usmjeravanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Link na psihotest: >> UPITNIK <<

Pitanja na koja ćete odgovarati:
1. Imate li dara za matematiku i računanje?
2. Pišete li rado? Oblikujete li lako i uspješno složenije tekstove?
3. Koliko ste rječiti? Govorite li pred ljudima sigurno, tečno i uvjerljivo?
4. Kako se snalazite kad treba brzo i odlučno donijeti teške odluke?
5. Jeste li skloni rasuđivanju, razmišljanju i sustavnom zaključivanju?
6. Volite li planirati vlastite i tuđe aktivnosti?
7. Imate li smisla za tehničke probleme ? Razumijete li se u razne aparate?
8. Jeste li kreativni? Volite li izmišljati nove ideje, postupke ili predmete?
9. Imate li estetskog smisla i sklonosti za umjetnost bilo koje vrste?
10. Jeste li skloni druženju, stalnom dodiru s ljudima?
11. Znate li s ljudima? Znate li ih usmjeravati i savjetovati?
12. Biste li preuzeli posao koji uključuje odgovornost za tuđe živote?
13. Biste li preuzeli posao koji uključuje veliku odgovornost za imovinu?
14. Biste li prihvatili rizičan posao, npr. s opasnim strojevima, materijalima ili radnim uvjetima?
15. Jeste li pedantni, savjesni i točni u radu, skloni poštivanju propisa?
16. Možete li uspješno raditi u žurbi, uz veliku vremensku stisku?
17. Volite li rad na otvorenom u promjenjivim vremenskim uvjetima?
18. Kako podnosite loše uvjete rada (buku, nečistu okolinu, neprikladnu temperaturu itd.)?
19. Jeste li skloni aktivnostima koje uključuju česta putovanja?
20. Koliko vam je važan fleksibilan posao, gdje radno vrijeme nije strogo propisano, gdje se može raditi i kod kuće te postoji duži godišnji odmor?
21. Čitate li lako i bez umora sitan tisak i razlikujete li udaljene znakove?
22. Čujete li dobro ? Zamjećujete li lako tihe zvukove i razlikujete njihove značajke?
23. Imate li sklonosti za precizne poslove koji traže mirnu ruku i vješte prste?
24. Volite li raditi svojim rukama? Jeste li ručno spretni?
25. Jesu li vaši tjelesni pokreti sigurni i dobro usklađeni s osjetnim podražajima?
26. Jeste li snažni i izdržljivi, spremni na teže tjelesne napore?
27. Kakav posao tražite s obzirom na potrebnu stručnu spremu?
28. Volite li praktične i konkretne aktivnosti, u kojima pomoću alata ili strojeva možete vješto izraditi nešto vidljivo i korisno?
29. Biste li se mogli posvetiti znanstvenom radu, dakle sustavnom i strpljivom prikupljanju i informacija, otkrivanju i objašnjavanju nepoznatih pojava i oblikovanju novih teorija?
30. Težite li umjetničkom izražavanju? Biste li voljeli i mogli raditi kao likovni umjetnik, glazbenik, pisac, glumac, dizajner ili aranžer?
31. Biste li voljeli raditi s ljudima - strpljivo ih slušati i razumjeti, poučavati ih i savjetovati, pomagati im da riješe svoje probleme?
32. Imali li sklonosti za poduzetnika ili menadžera, odnosno za poslove koji uključuju vlastitu inicijativu, smisao za organizaciju i vođenje drugih ljudi?
33. Imate li sklonosti za uredske, administrativne ili financijske poslove, u kojima je važna točnost, sređenost i smisao za detalje?
 

 
06.04.2009., ponedjeljak

I još jednom: B.net!


U nastavku se nalazi kopija e-maila koji sam jutros poslala u B.net (i, naravno, kopiju u H1 Telekom). Imena sam (za sada) izbacila jer se još uvijek nadam da će se B.net konačno pribrati i početi rješavati s*anja koja su napravili.


From: B.F. [bf@....hr]
Sent: 06 April 2009 10:58
To: 'info@bnet.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - B.F.
Importance: High
Follow Up Flag: Follow up
Due By: 06 April 2009 16:00
Flag Status: Flagged


Poštovani,

Od 09.02.2009. godine korisnik sam Vaše 3DCarNet usluge. Nakon što sam prije nekoliko dana zaprimila telefonske račune za veljaču 2009.g., uočila sam da su isti pristigli, osim od B.neta i T-Com-a, također i od H1 Telekoma, zajedno s ispisom odlaznih poziva za CIJELI navedeni mjesec.

Prilikom podnošenja zahtjeva za Vašu uslugu, još u prosincu 2008.g. najprije mi je rečeno da ne raskidam nikakve ugovore/obveze s T-Com-om prije nego što me netko iz B.net-a obavijesti, da bi u siječnju moj zahtjev bio odbijen upravo radi neraskinutih ugovornih obveza prema T-Com-u. Također mi je istom prilikom, u 12/2008. rečeno da kompletnu brigu oko raskida ugovora s H1 Telekom-om preuzima B.net te da ga ja ne moram raskidati. Bitno je napomenuti da sam Vašem djelatniku tada prezentirala dokumentaciju iz koje su razvidne sve ugovorne obveze po mom telefonskom/internet priključku s drugim operaterima (za broj 01/xxxxxxx – broj je ranije glasio na mog oca – N.N.) na što je on (g. Nikola) naglasio da će B.net sve „riješiti“.

Ukratko: od podnošenja zahtjeva do konačnog uvođenja B.net priključka prošlo je gotovo dva mjeseca (!), i to ISKLJUČIVO VAŠOM KRIVNJOM, (tj. Vaših nedovoljno osposobljenih i/ili informiranih odnosno (ne)motiviranih djelatnika), što je i gospodin Boris Saračević tijekom razgovora potvrdio i priznao, te ću Vas biti prisiljena teretiti za iznos troškova koje mi je T-Com obračunao za korištenje telefona i interneta za mjesec veljaču 2009. godine – 154,72 kn + 20,00 kn - (s obzirom da je do kašnjenja došlo jer me niste pravodobno, odnosno prilikom podnošenja zahtjeva, obavijestili o potrebnim preduvjetima za prijenos broja), kao i za iznose obračunate od strane H1 Telekom-a – 45,54 kn - (obzirom da niste „riješili“ ono na što ste se usmeno obvezali tj. raskinuli ugovor u ime dotadašnjeg korisnika, kako Vam je bilo rečeno). Očekujem da mi sljedeći Vaš račun bude umanjen za navedene iznose tj. 220,26 kn (slovima: dvjestodvadesetkuna i dvadesetšest lipa).

Napominjem da sam 03.04.2009. stupila u kontakt i sa H1 Telekom-om, u kojem su me obavijestili da im nije dostavljen nikakav zahtjev za raskid te je moj otac, putem (sada mog) telefonskog broja i dalje njihov korisnik, i u ožujku i travnju (!?), nakon čega me pak djelatnica Vaše službe obavijestila da će nastali problem proslijediti nadležnima i svakako „će me netko od njih kontaktirati tijekom dana jer je došlo do propusta od strane B.net-a“. Uostalom, na mog oca više ne glasi NIKAKAV / NITI JEDAN telefonski priključak – kako je onda uopće moguće da mu stižu računi?

Danas je ponedjeljak, 06.04.2009. i ne samo da me nitko u međuvremenu nije kontaktirao nego sam ostala i bez telefonske linije – onemogućeni su mi svi dolazni i odlazni pozivi (nekim čudom internet je (za sada) u funkciji. Naravno, opet sam zvala službu za korisnike (062) S MOBITELA (dakle, ponovno mi je stvoren dodatni trošak!) da bi mi Vaš djelatnik g. Nikola (ne znam radi li se o istoj osobi) ponovno obećao povratni telefonski poziv „nakon što provjeri o čemu se radi“ jer navodno „vidi oscilacije u signalu“ a što se tiče H1 čudi se kako je broj uopće mogao biti prenesen (?!?). Jesu li te „oscilacije“ doista moj problem nakon što sam uredno i na vrijeme podmirila svoje obveze prema Vama za dospjeli period? Također mi se tijekom proteklog tjedna dogodilo da tijekom 12 sati nisam mogla pristupiti internetu, a za što nisam dobila nikakvo objašnjenje niti ispriku.

Za sve navedeno u posjedu sam valjane dokumentacije te ću Vam istu, u slučaju potrebe prezentirati.

U očekivanju HITNOG rješavanja gore iznesene problematike, ostajem s poštovanjem,

B.F. (Burza Frustracija - alias Renči)
 

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se