Yes, We Can!

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

04/2012 (1)
03/2010 (2)
02/2010 (1)
01/2010 (3)
12/2009 (1)
11/2009 (2)
10/2009 (3)
09/2009 (2)
07/2009 (3)
06/2009 (5)
05/2009 (1)
04/2009 (4)
03/2009 (21)
02/2009 (6)
01/2009 (24)
12/2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Pretraživanje bloga

Komentari: Da/Ne?
Login



Linkovi

NAJNOVIJE VIJESTI
Blog Network
Web Dizajn
Life Coach
Stari blog
Email






FARMA 2010




Postovi po kategorijama

NETWORKING
Facebook za blogere?Vodič kroz Blog Network

HUMOR
21 Economic Models... as explained with CowsKako izbjeći otkaz?PalacKemijska analiza žene
Citat #1Nema plina? Nema veze!O SokratuBushizmi? Neeee - Stipizmi!!!Nove recesijalne mjere poslodavacaTemperaturne razlike po državamaTeroristi u BeograduDečko vs. MužJedan aktualni :)Jedva čekam OIB!Neponovljivi Pankretić!Psihijatrijski hot-lineKad si žensko u redu je...Sedam vrsta seksaIz dnevnika jedne plavušeKratki tečaj engleskog jezika69 razloga zašto je pivo bolje od ženeAnti-horoskopRabljena vozila: YUGODame vs. prave ženeAnketaSpecifikacija i birokracijaKoliko je pametno tvoje desno stopalo?Dva etička pitanja

POLITIKA, GOSPODARSTVO, KARIJERA

HZZ - Hrvatski zavod za zapošljavanje
Zagrebačka banka - banka za plakanjeHipokrat vs. MilinovićB.net dosegao vrhunac - bezobrazluka!Informatizacija školstvaSramotno pravosuđePeticija protiv organiziranog kriminala i kršenja ljudskih pravaInercija u HrvataCPIN - za 1200 kn do "čistih papira" za nekretninuKako zakonski ne plaćati pretplatu HTV-uObiteljski posao - kako raditi s članovima obitelji bez frustracijaFrustrirani ulagačiZarada putem interneta - mamac za naivne (ili možda ipak ne?)I još jednom: B.net!Čini mi se da se ponavljam... Opet B.net! Al ovaj put u društvu s H1 i T-ComB.net i tehničke poteškoćeNije ni B.net za sve kriv...H1 Telekom: T-Com nije odradio posao ali KORISNIK to mora platiti!Sanader: Moj posao je završenKreditne kartice - blagoslov ili prokletstvo?

OSOBNO
Moja prva frustracijaTraži se web stranicaMojih pet minutaPrijatelj. S vremena na vrijeme.Kad život napiše dramu... Ili bajku?Prisjećanja na ratne daneRazmaženost ili...? Dan oštrih rezovaKad obraz vrijedi 500 kunaUpdateDotakla sam dnoUloge žene u predstavi zvanoj 'Život'

OSTALO
Citat #2Paradoks našeg vremenaNeiskusnaFrustracije Ivana BalićaBilo kuda, Gotovčevi svudaMožda netko već zna... ali vrlo je korisno znati (Nekoliko zanimljivih savjeta)Život bez zbrke i frustracijaFrustracije na poslu?Zaboravite frustracije izazvane krizomFrustracije u spavaćoj sobiPsiho test: Upitnik profesionalnih sklonostiPsiho-test: Jeste li otporni na frustracije?Gotovčevi i FarmaDječja agresija i frustracijeMeđuljudski odnosi, otuđenost i frustracije

O BLOGU
Burza FrustracijaŠto kaže znanost?
 


Frustracije naše svagdašnje

"Frustracija (lat. frustratio = zavaravanje, osujećivanje, uskraćivanje) stanje je osjećajne napetosti, neugode, nemira i nezadovoljstva, izazvano zaprekama ili poteškoćama u ostvarenju nekog cilja ili zadovoljenju neke potrebe."
A da mi to malo konkretiziramo? Pogledajmo kako to izgleda u praksi iliti u stvarnom životu...

"Ljudi obično ne zadovoljavaju lako svoje motive. U toku čitavog života oni često dolaze u situacije u kojima ne mogu u potpunosti zadovoljiti svoje motive, ili ih uopće ne mogu zadovoljiti. U takvim situacijama potrebno je uložiti posebne napore i poduzimati različite postupke kako bi se savladale smetnje koje su se ispriječile zadovoljenju tih motiva.
O ponašanju ljudi u takvim situacijama govorimo kao o prilagođavanju. Manje smetnje i manje prepreke relativno se lako savladavaju, no kad naiđu teže onda dolazi do pojave frustracije i do različitih posljedica frustracije.

Frustracijom nazivamo sprječavanje, uskraćivanje zadovoljenja motiva. Psihološko stanje u kojem se nalazi pojedinac kad nešto sprječava zadovoljenje
njegovih motiva nazivamo frustracijskom situacijom.
Ljude možemo razlikovati prema tome da li su više ili manje otporni prema neuspjehu. Otpornost prema neuspjehu označava se u psihologiji frustracijskom tolerancijom (podnošenje, toleriranje frustracije).
Do frustracije može doći iz više uzroka, ukoliko su se pojavile neke objektivne fizičke prepreke ili barijere. Na primjer, gladni smo a nema hrane da utažimo glad primjer je objektivne barijere. Smetnje mogu biti i socijalne prirode a pojavljuju se kad ljudi ili njihova shvaćanja postanu prepreka ostvarenju naših motiva npr. kada roditelji ne dopuštaju udaju za mladića za kojeg se kćer želi udati. Uzrok frustracije može biti i u samoj osobi, kada osoba sebi zada ciljeve a nije ih sposobna ostvariti. Uzroci također mogu biti i sukobi različitih motiva u čovjeku tj. konflikti.

Reagiranje na frustracije

Na frustracije i na konflikte možemo reagirati na dva načina: realistički i nerealistički.
Realistički način reagiranja imamo u situaciji kada netko tko je naišao na prepreku u ostvarenju određenog cilja pokušava ponovno, ulažući ovoga puta veći napor.
O nerealističkom reagiranju na frustraciju govorimo onda kada situaciju koja je izazvala frustraciju pokušavamo riješiti na način da tražimo različite načine kako bismo pred sobom prikrili neuspjeh u ostvarenju određenih ciljeva, lažno, pogrešno ili iskrivljeno prikazujemo pravo stanje i sebi i drugima i na taj način skrivamo doživljeni neuspjeh. Ovakva frustracija ima negativne posljedice.

Posljedice frustracije

Frustracije vrlo često imaju pozitivan efekt. Svaki čovek u nastojanju da ostvari svoje ciljeve nailazi na oderđene prepreke i smetnje, ali one ne moraju nužno dovesti do neuspjeha u aktivnosti niti do drugih negativnih posljedica. One često mogu koristiti razvoju osobe jer prisiljavaju pojedinca da pažljivo procijeni zadatak i da traži najpogodniji način kako će ga riješiti. Stoga se može reći da frustracije predstavljaju uvjet za razvijanje različitih pozitivnih osobina čovjeka; on razvija svoje sposobnosti te upornost u ostvarivanju ciljeva."

Izvor:
http://www.psihologija.autentik.net/
zrelost_frustracije_i_konflikt.php
(prilagođeno na hrvatski)






 
06.04.2009., ponedjeljak

I još jednom: B.net!


U nastavku se nalazi kopija e-maila koji sam jutros poslala u B.net (i, naravno, kopiju u H1 Telekom). Imena sam (za sada) izbacila jer se još uvijek nadam da će se B.net konačno pribrati i početi rješavati s*anja koja su napravili.


From: B.F. [bf@....hr]
Sent: 06 April 2009 10:58
To: 'info@bnet.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - B.F.
Importance: High
Follow Up Flag: Follow up
Due By: 06 April 2009 16:00
Flag Status: Flagged


Poštovani,

Od 09.02.2009. godine korisnik sam Vaše 3DCarNet usluge. Nakon što sam prije nekoliko dana zaprimila telefonske račune za veljaču 2009.g., uočila sam da su isti pristigli, osim od B.neta i T-Com-a, također i od H1 Telekoma, zajedno s ispisom odlaznih poziva za CIJELI navedeni mjesec.

Prilikom podnošenja zahtjeva za Vašu uslugu, još u prosincu 2008.g. najprije mi je rečeno da ne raskidam nikakve ugovore/obveze s T-Com-om prije nego što me netko iz B.net-a obavijesti, da bi u siječnju moj zahtjev bio odbijen upravo radi neraskinutih ugovornih obveza prema T-Com-u. Također mi je istom prilikom, u 12/2008. rečeno da kompletnu brigu oko raskida ugovora s H1 Telekom-om preuzima B.net te da ga ja ne moram raskidati. Bitno je napomenuti da sam Vašem djelatniku tada prezentirala dokumentaciju iz koje su razvidne sve ugovorne obveze po mom telefonskom/internet priključku s drugim operaterima (za broj 01/xxxxxxx – broj je ranije glasio na mog oca – N.N.) na što je on (g. Nikola) naglasio da će B.net sve „riješiti“.

Ukratko: od podnošenja zahtjeva do konačnog uvođenja B.net priključka prošlo je gotovo dva mjeseca (!), i to ISKLJUČIVO VAŠOM KRIVNJOM, (tj. Vaših nedovoljno osposobljenih i/ili informiranih odnosno (ne)motiviranih djelatnika), što je i gospodin Boris Saračević tijekom razgovora potvrdio i priznao, te ću Vas biti prisiljena teretiti za iznos troškova koje mi je T-Com obračunao za korištenje telefona i interneta za mjesec veljaču 2009. godine – 154,72 kn + 20,00 kn - (s obzirom da je do kašnjenja došlo jer me niste pravodobno, odnosno prilikom podnošenja zahtjeva, obavijestili o potrebnim preduvjetima za prijenos broja), kao i za iznose obračunate od strane H1 Telekom-a – 45,54 kn - (obzirom da niste „riješili“ ono na što ste se usmeno obvezali tj. raskinuli ugovor u ime dotadašnjeg korisnika, kako Vam je bilo rečeno). Očekujem da mi sljedeći Vaš račun bude umanjen za navedene iznose tj. 220,26 kn (slovima: dvjestodvadesetkuna i dvadesetšest lipa).

Napominjem da sam 03.04.2009. stupila u kontakt i sa H1 Telekom-om, u kojem su me obavijestili da im nije dostavljen nikakav zahtjev za raskid te je moj otac, putem (sada mog) telefonskog broja i dalje njihov korisnik, i u ožujku i travnju (!?), nakon čega me pak djelatnica Vaše službe obavijestila da će nastali problem proslijediti nadležnima i svakako „će me netko od njih kontaktirati tijekom dana jer je došlo do propusta od strane B.net-a“. Uostalom, na mog oca više ne glasi NIKAKAV / NITI JEDAN telefonski priključak – kako je onda uopće moguće da mu stižu računi?

Danas je ponedjeljak, 06.04.2009. i ne samo da me nitko u međuvremenu nije kontaktirao nego sam ostala i bez telefonske linije – onemogućeni su mi svi dolazni i odlazni pozivi (nekim čudom internet je (za sada) u funkciji. Naravno, opet sam zvala službu za korisnike (062) S MOBITELA (dakle, ponovno mi je stvoren dodatni trošak!) da bi mi Vaš djelatnik g. Nikola (ne znam radi li se o istoj osobi) ponovno obećao povratni telefonski poziv „nakon što provjeri o čemu se radi“ jer navodno „vidi oscilacije u signalu“ a što se tiče H1 čudi se kako je broj uopće mogao biti prenesen (?!?). Jesu li te „oscilacije“ doista moj problem nakon što sam uredno i na vrijeme podmirila svoje obveze prema Vama za dospjeli period? Također mi se tijekom proteklog tjedna dogodilo da tijekom 12 sati nisam mogla pristupiti internetu, a za što nisam dobila nikakvo objašnjenje niti ispriku.

Za sve navedeno u posjedu sam valjane dokumentacije te ću Vam istu, u slučaju potrebe prezentirati.

U očekivanju HITNOG rješavanja gore iznesene problematike, ostajem s poštovanjem,

B.F. (Burza Frustracija - alias Renči)
 

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se