ponedjeljak, 27.11.2006.

Sad,Lost,Lonely,Hate Myself,Dying....

gore u naslovu je opisano kak se trenutno osjecam a razlog je zato sto sam vjerovatno povrjedio jedinu osobu do koje mi je stalo i koju volikm,na koji nacin i kako nije vazno...vazno je to da sam nenamjerno svojom gluparijom napravio sranje...mogu misliti kako je njoj sada....skroz sam mislio i njoj govorio koliko se promjenila a i nas odnos jako se promjenio....a nikad nisam razmisljao dali sam ja za to kriv,bio sam jako sebican mislio sam samo na sebea ne na njene osjecaje...kako je lako izgubiti sve vazno a potraga za tim traje vjecno a to tek sada shvacam i samo se nadam da ce mi oprostiti.....evo tu sada pred svima je trazim oprost....

I dont know how to love.
I just know how to live.
All I feel is hate.
Will you forgive me?


| 15:08 | We Will Meet Again... (7) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © WHISPERING FOREST - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com





Komentari On/Off

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



#
Circle of Shadows
?

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

PATH OF LIFE
Pain...
Cold...
Fear...
Lost...
Alone...
Desolate...
Grey...
Suicide...
Death...
Gone...



image hosting

image hosting


možete mi se javit na icq...na 300-591-530...
na msn godsmack@msn.net
na mail marius@vodatel.net


KOLIKO WAS JE BILO
Counter Stats
movies
movies Counter
mjuzik...obavezno slushati....



3 doors down
A perfect circle
Agathodaimon
Alice in chains
Amon Amarth
Anathema
Apocalyptica
Arch enemy
Audioslave
Blackk Sabbath
Bolt thrower
Celtic frost
Clawfinger
Coal chamber
Deftones
Disturbed
Drowning pool
Eternal tears of sorrow
Flaw
Gathering
Godsmack
Golden down
Green day
Gryphon
Haggard
Hatebreed
Iced earth
Immortal
In flames
Iron maiden
Korn (samo stari albumi,novi su sranje)
Kreator
Lacuna coil
Manson
Massive attack
Metallica
Ministry
Moonspell
Mudvayne
My dieng bride
Nightwish
Nirvana
Ozzy
Rammstein
Sepultura
SOAD
Skyclad
Slayer
Smashing pumpkins
Staind
Theatre of tragedy
Therion
Tiamat
AnAtHeMa
blog Layouts

blog Layouts


When the silence beckons,
And the day draws to a close,
When the light of your life sighs,
And love dies in your eyes,
Only then will I realise,
What you mean to me.

..............................
The way that the willow bows over the stream
like a mourner crying for their loved one
reminds me of last fall
when on one knee, I pledged myself to you

.............................

I gave you my soul
You left me dying

(freezing in the cold wind that screams through
the silence, in the barren wastes of my heart)

Within the walls
Of my mind..... alone
The winter serenade
Fell silent to me

.................................
LORD AND MASTER FOAMMY