don zoki

08.12.2006., petak

SF FINAL POST

Evo...znam da vam je mnogima SF na vrhu glave,ali morao sam spuniti što sam dvojici momaka obećao...
Ova tri filma,ZAJEDNO sa NOVOM NADOM,po meni spadaju u sam vrh SF fimlmova:

2001:ODISEJA U SVEMIRU



2001. ljudi pronalaze na mjesecu tajanstveni crni monolit koji bi mogao biti objašnjenje postanka ljudske rase...
Za 1968. kada je film snimljen,2001, bila je daleka budućnost.Film sam gledao davno i moram priznati da je dosta naporan i teško shvatljiv.No upravo to je i Stanley Kubrick htio napraviti.Film je,kao i večina njegovih,složen do najsitnijeg detalja i doveden do savršenstva,da bude što autentičniji istoimenoj knjizi Arthura C. Clarka po kojoj je nastao. Kubrick je ostao zapamćen kao najveća picajzla u povijesti filma,ali i kao jedan od najvećih redatelja-ODISEJA,DR.STRANGELOVE,SPARTAK,FULL METAL JACKET,LOLITA,ISIJAVANJE.
Upravo u ovom filmu postoji rez koji se smatra najpozntijim.
Svjetski kritičari su ovaj film proglasili jednim od najboljih svih vremena,a ujedno je,uz RATOVE ZVIJEZDA,objektivno najbolji SF.


ISTREBLJIVAČ



Los Angeles,2019.U svijetu budućnosti stvoreni su replikanti,inačice kiborga,koji služe kako bi radili na kolonijama izvan Zemlje.Replikantima je životni vijek 4 godine,a priča se da neki uspiju razviti i osjećaje.Četvero zlih replikanata pobunilo se i stiglo u L.A..Sad nastupa Deckard (H.Ford),kojem je zadatak uništiti ih...
Pogledajte Istrbljivača pa onda Peti element i složit ćete se da su leteći automobili iz Petog elementa čista kopija ovih iz Istrebljivača.Za 1982. fantastični specijalni efekti.Pravi pravcati SF film uz malo elemenata film- noira.Zasigurno jedan od najboljih filmova Ridleya Scotta i meni osobno najdraži SF poslje Jurskog parka.Film je doživio kultni status.


METROPOLIS



U budućnosti ljudi žive podjeljeni u dvije grupe-mislioci koji planiraju ali neznaju kako išta funkcionira,i radnici koji žive u podzemlju i šljakaju...
Jedan od prvih pravih SF filmova,snimljen davne 1927. pod redateljskom palicom legendarnog Fritza langa s ljubavnom pričom i velegradom budućnosti u pozadini.Metropolis je imao utjecaja na filmove kao što je Batman,naime Gotham City iz Batmana inspiriran je upravo Metropolisom.Film nisam gledao,ali rvo.iznjeo sam što znam o njemu.


Evo...dečki nadam se da ste zadovoljni,a i svi vi ostali.Ako mislite da sam trebao još koji film staviti slobodno kažite.Pišite mi svoje prijedloge...Pozdrav od Dona...
- 19:01 - aj baci koment (13) - printaj brate... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi