don zoki

04.12.2006., ponedjeljak

SF PART 3

Kao što možete i primjetiti jučer nisam ništa pisao...naime,sa subote na nedjelju sam imao jako gadnih problema s alkoholom tak da sam jučer proveo cijeli dan u krevetu...za mene alkohola više nema...papa...Uglavnom,evo još par filmića iz antologije SF žanra...

JURSKI PARK



Možda se neki od vas sjećaju da sam o ovom filmu pisao na prošlom blogu zato kaj mi je jedan od najdražih filmova koje sam gledao.
Multimilijarder John Hammond (R.Attenbrough) vlasnik je najsuvremenijeg zabavnog parka na Svijetu-u njemu se nalaze desetci živih dinosaura stvorenih iz DNK pronađene u krvi okamenjenih komaraca.Prije otvorenja Hammond poziva paleontologe Alana Granta (Sam Neill) i Ellie Sattler (Laura Dern) da pregledaju dinosaure i daju zeleno svijetlo za otvorenje.Međutim,nešto pođe po zlu,sistem parka se raspadne a dinosauri se dadu u divlji trk...
Ovaj Spielbergov film možda i nema neku pretjeranu umjetničku vrijednost,no činjenica je da je 1993. tehnički bio revolucionaran,i to do te mjere da su dinosauri u filmu življi nego ljudi.Osim toga,film spada među 10 najkomercijalnijih filmova u povijesti.Vrlo zabavan SF film s elementima horora.1997. snimljen je nastavak Izgubljeni svijet u kojem su cijeli film pokvarili scenom dovođenja T-rexa u grad.Za treći nastavak (2001) bolje da nikad nije ni snimljen.Navodno za 2 godine stiže i 4.,a ja kažem neeeeee...Original ostaje original...




POVRATAK U BUDUĆNOST



A tko još nezna za ovaj film!!Bio je milijun puta na TV-u i ziher ste ga bar jedanput gledali.Ja bi ga mogao gledati 1000 puta i nebi mi dosadio...
1985. Doc Brown (C.Lloyd) od sivog Deloreana napravio je vremenski stroj.Njegov prijatelj i pomoćnik Marty McFly (M.J.Fox) slučajno ode u 1955. godinu i omete upoznavanje svojih roditelja što bi moglo dovesti do toga da ni on nikada nebude rođen...
Originalno,duhovito,zabavno,luckasto,u duhu Amerike 80tih...nemam što više za reči.1989. i 1990. snimljeni su drugi i treći dio koji su nešto slabiji nego prvi ali čisto solidni filmovi,no kako sam spomenuo kod prethodnog filma-original je original.



MATRIX



Keanu Reeves glumi hakera koji doznaje da je ovaj Svijet u kojem živimo samo matrica stvarnog svijeta u kojem vladaju roboti i iz ljudi crpe energiju...
Ovo je zapravo više akcijski film nego SF,no roboti," paralelni svijetovi "- čisti elementi SF-a.Tehnički revolucionaran film nagrađen sa 4 Oscara u tehničkim kategorijama.Inovativni specijalni efekti i scene tučnjave,bullet time...Jedan od najboljih filmva 90tih.Snimljena su još 2 nastavka 4 godine kasnije koji su mogli biti puno bolji.















- 12:46 - aj baci koment (15) - printaj brate... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi