nedjelja, 21.05.2006.

BZZZ

ja ovo nevjerujem!!do neki dan ja nisam imala pojma što je to blog a vidi me sad imam svoj vlastiti!!
naime na otvaranje ovog bloga ponukala me djevojka do čijeg bloga sam slučajno došla dok sam istraživala po netu u skoliozi ( to je posljednjih 10 god. problem koji me STRAŠNO mučio ali sam ga nakon dugo dugo vremena riješila tj. ne ja nego famozni prof.Kovač- rukice mu se pozlatile)
i tako sam ja toj djevojci pokušala dati nekakav komentar na njen text ali mi to zahvaljujući mom informatičkom (ne)znanju to nikako nije polazilo za rukom,pomislila sam da moram imati vlastiti blog da bi uopće mogla dati komentar (još uvjek neznam jesam li u krivu) i tako sam ja dospjela ovdje!!uglavnom baš sam ponosna na sebe ,jer je meni sve osim čitanja meilova i tu i tamo malo čačkanja po netu TOTALNA NEPOZNANICA!!thumbup
- 23:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.