Kako se piše ljubav
Da li kao jedna riječ
Ili su to uvijek barem dvije najmanje
Ljudi se oduvijek sastaju
Vole i još uvijek rastaju

Oprostit ću joj sve
Nisam ja Supermen
Pa da mogu to na leđima da
ponesem
Ugostit ću joj sne
Bolje im je kod mene
Neka spavaju
Sve dok se ne promijene

Like to the dearest friend

Ljubav se ne piše tako
Oko za oko, zub za zub
O, ne, ja ne mogu više
Ja sam stigao na rub
Svaka mi riječ stražu dobija
Svaki mi most
Na Drini ćuprija

Šta je to sveto noćas i vječno,
živote sivi
Sveto je ono pred čime drhtiš a
čemu se diviš

Oprostit ću joj sve
Nisam ja Supermen
Pa da mogu to na leđima da
ponesem
Ugostit ću joj sne
Bolje im je kod mene
Neka spavaju sve dok se ne
promijene
--------------------------
Noćas opet nećeš doći
Noćas cu biti sam
Drugi će te strasno ljubit
I on će ti biti drag
Ja ću stavit prazne ruke
U šareni džep zivota
Bit cu tužan kao nebo
I ništa mi neće ostat...

Čekaće me samo ona
U haljini boje snijega
Prekrasna lutka u izlogu
Gradske robne kuće
Plave oči kao tvoje
Oči tople kao san
Dok me gleda, ja je molim
Nemoj nemoj da je kraj...

Iza nove gimnazije
sad je drugi miluje
Iza nove gimnazije
njene ruke su isplele
Vjenac oko drugog vrata
vjenac novoj ljubavi
Stara ljubav se zaboravlja
odnose je vjetrovi...
--------------------

Ti me poznaješ najbolje
ovo ne ide na bolje
i već dugo tvoj dodir slutim na kraj
da li imaš taj osjećaj
noćas sve uspremiću
i tvoj pogled izdržaću
i dok ugasim svjetlo kao dlanom o dlan
bit će sve jasno kao dan

Dodir leđa o leđa ruka led ledana
da li znaš kako vrijeđa prazna postelja
i kad misliš da spavam ti se iskradeš van
bože samom sam sebi suvišan
al zaboli me najače kad znam
da u drugoj sobi plačeš

Dugo ništa ne govoriš
Samo dlanove prekloniš
I ta suza u oku nije zbog nas
Kažeš tek da ti čujem glas

Onda krenem za tobom ja
al stanem na prag
jer u drugoj se sobi završava tvoj trag
čujem jecaj i znam da je kraj
ti me poznaješ najbolje

Dodir leđa o leđa ruka led ledana
da li znaš kako vrijeđa prazna postelja
i kad misliš da spavam ti se iskradeš van
bože samom sam sebi suvišan
al zaboli me najače kad znam
da u drugoj sobi plačeš

Ti me poznaješ najbolje...
---------------------------

Sve nježne riječi svijeta sačuvao sam za te
U pjesmama mojim
Sve nježne riječi svijeta da tebe meni vrate
Moja čežnjo davna.
Sve nježne riječi svijeta za duge puste sate
Samoće se bojim
Sve nježne riječi svijeta sačuvao sam za te
moja zvijezdo sjajna.

Magdalena, Magdalena
Moje nebo, moje sunce, moja duga
Magdalena, Magdalena
Moja sreća, moja radost, moja tuga.
Magdalena, Magdalena
Moja ruža, moja nada, moja sudba
Magdalena, Magdalena
Moja patnja, moja tajna, moja ljubav
Još te molim, Magdalena
Da se vratiš, Magdalena.

sam protiv svih

subota, 24.12.2005.

Čestit Božić i Sretna nova godina

E stvarno nisam odavno bio na blogu, malo nisam imao vremena, malo me zezala konekcija...
Ali ne mogu da sada ne poželim dragim osobama sretne blagdane...

Ne želim sada ništa loše pisati, a bilo je lošega zato samo sretno danas...

Ja sanjam jedan bijel Božić
Da opet dođe u moj grad
Da su zvijezde gore i
Tiho da se stvore
Svi ljudi koje volim ja

Ja sanjam kako snijeg pada
I odmah tužan postanem
Jer kraj stare škole
Gdje se mladi vole
Nisam tebe pronašao ja

Ja sanjam ljeto u zraku
Da opet dođe u moj grad
Da su zvijezde gore i
Blizu da je more
Tek tada bit ću sretan ja


Eto da poželim sreću mojoj dragoj maleckoj, mojoj Aniti...
Jedva te čekam za novu...
Naravno da su tu i Kiki lijepa, Ivana, Goga, Maja, Lea...I evo ova moja košarkašica strašna Danijela...Nadam se da se i vidimo večeras...
Jedan topli pozdrav ide mojoj lipoj Marici...

Sada idemo pozdraviti moje blogere...

Pozdrav carici Reini u Split, njenoj kumi i maloj šefici u Ljubuški...
Divnoj Tanjici i njenoj slatkoj maloj...Real djevici dragoj djevojci...
Zvjedici mojoj najsjajnoj...Divnoj Dorji, prekrasnoj Frivi...
Lafici dragoj u Sarajevo...Budućoj Sarajki...Šefici u Bilice...
Pozdravi idu i Crnoj dragoj djevojci u Cirih...Naravno i Malenoj 13_09...
Da poseban i velik pozdrav sretnoj i hrabroj mojoj Vesnici...i Apstinentici koja je takođe takva...
Sretno mi dijete...Razum divnu...Marjanju...Malu Jedriličarku...Iner smile pozdrav...
Jedan brzi pozdrav za dragu susjedu Škorpion...mojoj dragoj plavojki Plavi safir...
Da dvijema frendicama slatkim Koki i Kvaky...Zarobljenu leptiricu naravno...Malu šašavu..
Angie...Pleadablue...Lifethings...Yellowblue...da ide pozdrav i Posionce Ivani...
Marryann veliki pozdrav...Zarobljenoj leptirici...Lifethings...Da ne zaboravima Leu...
Ramonu... Justericu...Louisa_chocolate...Laprdavu...M.H svabicu...da i Maju svakako...

Još pozdravi idu šefovima Tiniju i Zgenzli...

Svima obilje sreće i radosti želim...


- 16:17 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Free Web Counter
Free Web Counter

na tronu može biti samo jedan...


mail...buntovnikmo@net.hr

Koga rado čitam
Za sad ne toliko...
Malo ih je al ih ima




sarajka
mirta
marijanja
plavi safir
sretno dijete
sretna žena
yellowblue
škorpion
tanja
šefica
Sunflower
koka
tini
budućasarajka
Night-Angel


Ja i moji dragi frendovi...

Za sve one koji misle da je tamo dobro...

Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba
Neće vas grijat ko što ovo grije;
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.

Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova.

Za ovu zemlju oni behu divi,
Uzori svijetli, što je branit znaše,
U ovoj zemlji ostanite i vi,
I za nju dajte vrelo krvi vaše.

Ko pusta grana, kad jesenja krila
Trgnu joj lisje i pokose ledom,
Bez vas bi majka domovina bila;
A majka plače za svojijem čedom.

Ne dajte suzi da joj s oka leti,
Vrat'te se njojzi u naručja sveta;
Živite zato da možete mrijeti
Na njemom polju gdje vas slava sreta!

Ovde vas svako poznaje i voli,
A tamo niko poznati vas neće;
Bolji su svoji krševi i goli
No cvijetna polja kud se tuđin kreće.

Ovdje vam svako bratski ruku steže -
U tuđem svijetu za vas pelen cvjeta;
Za ove krše sve vas, sve vas veže:
Ime i jezik, bratstvo, i krv sveta.

Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba
Neće vas grijat ko što ovo grije, -
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije...