eXTReMe Tracker

Zlostavljanje u skolama

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
bullying -namjerno, ponavljano i/ili dugotrajno izlaganje negativnim činovima koje vrši osoba ili grupa višeg statusa ili snage od žrtve

Blog je posvecen je maltretiranju u skolama. Temeljna ideja je okupljanje veceg broja suradnika koji bi ga uređivali. Čemu sve to? Ja dobro znam da ne mogu promijeniti svijet, ali zato želim barem pokušati učiniti što mogu.
A što bi se za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći ovdje?
1. Za roditelje- Informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, razmjenjivanje savjeta/iskustava i slično.
2. Za sve koji prozivljavaju ili su prozivjeli pakao bullyinga - Sa svojom pričom, iskustvima i slično slobodno mi se možete javiti putem maila. I komentari bi mogli bi biti korišteni u nekom postu(ako to ne želite, naznačite).
3. Za nasilnike (ili one koji podupiru ovakvo nešto misleći da se radi samo o šali) - zapitajte se što činite!
4. Za ostale - ovo je prilika da naučite nešto o ovoj čestoj pojavi u našem društvu.

findingmyself0@gmail.com








Od 15.1.2007.

Ostalo
Blogovi
Irida
Kao da je važno...
Ljubomora
missing
srechitza
sumire

Arhiva linkova
Izdvojeno:
Početak
Zlostavljači
Poznate licnosti - zrtve bullyinga
Zlostavljanje ignoriranjem
Elita
Škola i odgoj
Par savjeta za žrtve bullyinga
Bullyicid - samoubojstvo zbog bullyinga
Cyberbullying - zlostavljanje putem interneta

Istinite priče
Moja priča
Moja prijateljica
Priča o Luni
Novosti o Luni
Najbolja (ne)prijateljica
Zlobni genije
Popularni
Dječak u Splitu pretučen od vršnjaka
Nasilje u osnovnoj školi
Ona koja...
Najveće školske tragedije

S drugih blogova:
Odnos profesora prema uceniku
Kako se oduprijeti zlostavljanju(dva dijela)?
Tolerancija nasilja
Prica zlostavljane 11-ogodišnjakinje
Linč u Tesli


Stranice:

Jared
Kristina Calco
www.bullying.org
stop bullying

U svojim komentarima slobodno možete vrijeđati mene, ali svaki komentar u kojem budete vrijeđali treću osobu biti će obrisan!
Na komentare ikakvog uvredljivog sadržaja uopće ne odgovaram (ignoriram ih), što ne znači da se ne mogu kasnije naći u nekom postu kao primjer.

Ako zelite staviti ovaj banner na svoj blog, samo kopirajte kod ispod. Hvala bigeru na izradi!

Zlostavljanje u školama

Ekipa...
Uredništvo:
finding myself (#)
always outnumbered (#)

Suradnici:
unique (#)
prejuiced girl

U listi suradnika može se naći i link do vašeg bloga (ili, ako nemate blog, vaš nadimak). Ako želite pomoći u pisanju ovog bloga, možete to učiniti tako da vaše postove šaljete putem maila na moju adresu ,sudjelujete u prijevodu tekstova, pronalaženju materijala za postove i slično...
Ako vam treba išta drugo, kontaktirati me mozete preko mog pravog bloga.

msn:
findingmyself1@hotmail.com

Pružiti podršku možete i glasanjem!
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

26.04.2009., nedjelja

Samoozlijeđivanje

Nakon puno vremena šutnje, ponovno se javljam, sada i kao student psihologije. Članak koji prenosim sa stranica slobodnadalmacija.hr možda ne govori o primjeru zlostavljanja u školi, ali govori o jednom širem problemu koji može biti povezam s takvim oblikom nasilja.
Unaprijed da napomenem, nipošto ne smatram da se u članku govori o dotičnoj subkulturi na primjeru jedne mlade djevojke, mislim da ne možemo povezivati emo subkulturu i ovakve slučajeve i pravit generalizacije, ali priča je sama za sebe dovoljna. Primjer je to čestih problema koji se javljaju kod današnjih tinejđera, problema koji su sve češći jer ljudi se samo udaljavaju jedni od drugih, traže izlaz, bijeg od problema s kojima se često u stvarnosti susreću. A neki od tih problema mogu biti i zlostavljanje od strane vršnjaka, ili neprihvaćanje, a može se dogoditi i da to udaljavanje od svijeta izazove neprihvaćanje i zlostavljanje, potencirajući situaciju.

- Osjećala sam se užasno jadno, htjela sam da se sve promijeni jer sam znala da nikome nije stalo do mene pa kad me već svi zajabaju, onda mogu i ja sama sebe. Jednostavno sam uzela žilet i zarezala venu. Bilo mi je samo 13 godina, ali nisam se bojala. Vjerovala sam da će mi tako biti lakše podnositi svakodnevno psihičko maltretiranje bolesnog oca, njegove krvoločne svađe s mamom, odbacivanje prijatelja... I odjednom mi je bilo puno lakše.
Tekst članka pročitajte OVDJE

I osobno sam poznavao osobu koja je imala sličnih problema, tako da mi cijeli pojam samoozlijeđivanja nije potpuno stran i nepoznat. Nisu tu problem površinski ranama problem je u onim ranama što se zarežu u dušu, u čovjeka, a to su rane koje ne zacijeljuju puno teže.. Zapitajte se što bi se dogodilo s ovom djevojkom da nije pronašla pomoć u prijateljima i majci koja joj je pružila potporu. Ovakve stvari ljudi skrivaju, to nije nešto što se vidi na prvi pogled, ali roditelji i prijatelji će to shvatiti ako obraćaju dovoljno pažnje! Ignoriranjem i minorizacijom problema sigurno se ništa dobro neće postići!
Što mislite, da ova djevojka nije pronašla potporu, što bi napravila? Bi li bila spremna na najnesretniji čin samoubojstva? To ostavljam vama na razmišljanje, ostavljam vam na odgovornost da pročitate ovaj članak, zapitate se nad njim, nemojte samo preletiti, na trenutak razmisliti o tome i krenuti dalje, zaboravljajući na sve. Moguće je, sasvim je moguće, da neka osoba u vašoj blizini pati od sličnih problema ili razmišlja o tome i potpora prijatelja i roditelja je ono najbolje što joj možete pružiti.
- 09:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #