eXTReMe Tracker

Zlostavljanje u skolama

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
bullying -namjerno, ponavljano i/ili dugotrajno izlaganje negativnim činovima koje vrši osoba ili grupa višeg statusa ili snage od žrtve

Blog je posvecen je maltretiranju u skolama. Temeljna ideja je okupljanje veceg broja suradnika koji bi ga uređivali. Čemu sve to? Ja dobro znam da ne mogu promijeniti svijet, ali zato želim barem pokušati učiniti što mogu.
A što bi se za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći ovdje?
1. Za roditelje- Informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, razmjenjivanje savjeta/iskustava i slično.
2. Za sve koji prozivljavaju ili su prozivjeli pakao bullyinga - Sa svojom pričom, iskustvima i slično slobodno mi se možete javiti putem maila. I komentari bi mogli bi biti korišteni u nekom postu(ako to ne želite, naznačite).
3. Za nasilnike (ili one koji podupiru ovakvo nešto misleći da se radi samo o šali) - zapitajte se što činite!
4. Za ostale - ovo je prilika da naučite nešto o ovoj čestoj pojavi u našem društvu.

findingmyself0@gmail.com








Od 15.1.2007.

Ostalo
Blogovi
Irida
Kao da je važno...
Ljubomora
missing
srechitza
sumire

Arhiva linkova
Izdvojeno:
Početak
Zlostavljači
Poznate licnosti - zrtve bullyinga
Zlostavljanje ignoriranjem
Elita
Škola i odgoj
Par savjeta za žrtve bullyinga
Bullyicid - samoubojstvo zbog bullyinga
Cyberbullying - zlostavljanje putem interneta

Istinite priče
Moja priča
Moja prijateljica
Priča o Luni
Novosti o Luni
Najbolja (ne)prijateljica
Zlobni genije
Popularni
Dječak u Splitu pretučen od vršnjaka
Nasilje u osnovnoj školi
Ona koja...
Najveće školske tragedije

S drugih blogova:
Odnos profesora prema uceniku
Kako se oduprijeti zlostavljanju(dva dijela)?
Tolerancija nasilja
Prica zlostavljane 11-ogodišnjakinje
Linč u Tesli


Stranice:

Jared
Kristina Calco
www.bullying.org
stop bullying

U svojim komentarima slobodno možete vrijeđati mene, ali svaki komentar u kojem budete vrijeđali treću osobu biti će obrisan!
Na komentare ikakvog uvredljivog sadržaja uopće ne odgovaram (ignoriram ih), što ne znači da se ne mogu kasnije naći u nekom postu kao primjer.

Ako zelite staviti ovaj banner na svoj blog, samo kopirajte kod ispod. Hvala bigeru na izradi!

Zlostavljanje u školama

Ekipa...
Uredništvo:
finding myself (#)
always outnumbered (#)

Suradnici:
unique (#)
prejuiced girl

U listi suradnika može se naći i link do vašeg bloga (ili, ako nemate blog, vaš nadimak). Ako želite pomoći u pisanju ovog bloga, možete to učiniti tako da vaše postove šaljete putem maila na moju adresu ,sudjelujete u prijevodu tekstova, pronalaženju materijala za postove i slično...
Ako vam treba išta drugo, kontaktirati me mozete preko mog pravog bloga.

msn:
findingmyself1@hotmail.com

Pružiti podršku možete i glasanjem!
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

25.03.2007., nedjelja

Prošlost i sadašnjost

Htio bih vas upoznati sa slucajem jednog momka iz mog razreda... Osoba je to koja je nekako odvojena o sviju, ali vlastitom voljom i ponasanjem. Nazvat cu ga... Ante.
Od prvog razreda (gimnazije), Ante se ponasa poprilicno agresivno prema svima koji zadiru u njegovu intimu na ijedan nacin. U nasem razredu, primjedbe tipa «glupane», «kretenu» i slicno su ceste, pogotovo medu muskima, ali nitko to ne shvaca ozbiljno. Osim njega. Na takvu uvredu odmah skače, upozorava osobu da će je "opalit šakom" i slično. Ja sam osobno imao jedan incident s Antom, a i bez pretjerivanja mogu reci da mi je neko vrijeme zagorcavao (školski) život svojim ponašanjem. Jednog dana, preko velikog odmora, zbog nekog nebitnog razloga (ako je uopce postojao, ne sjecam ga se), odvalio mi je šamar, ali ne onako, od šale, lagano, nego stvarno jako (jedno petnaestak minuta nakon toga mi je obraz bio skroz crven). Nisam mu uzvratio. To što su me poslije određeni ljudi u razredu prozvali kukavicom i slicno nije bilo olaksavajuce, ali nije me previse ni brinulo, doduse, no ipak... Znate onu uzrecicu: "Gruba rijec katkad boli vise od samara"? E pa zamislite spojeno jedno i drugo. Jer meni je tako bilo tada. Ante je sam sebe takvim agresivnim ponašanjem, odbijanjem nekog duljeg razgovora s drugima, odbijanjem izlazaka u kafić poslije škole i slično izolirao od ostatka razreda. Ekipa u kojoj se ja nalazim (nas 4-5) ga je prihvatila na neki nacin, on je u skoli najblizi s nama i pricamo nekad i slicno, ali ipak je u odredenoj mjeri izoliran i od nas, iako manje nego od ostalih. Jednog dana, u kafiću pokraj škole, ja i prijatelj iz razreda (jedan od te moje ekipe), koji je s Antom isao u osnovnu skolu, u razgovoru o njemu progovorio o dogadajima u toj osnovnoj skoli. Antu su u osnovnoj doslovno prebijali na mrtvo ime, tukli svakodnevno, vrijedali, ukratko – maltretirali psihicki i fizicki. Znali bi ga zateci cak i npr. u wc-u, a doma bi cesto dolazio krvave glave, pun modrica. Pitam se što su njegovi roditelji učinili... Ali dobro..
Stvar je u tome što je poslije osnovne Ante upisao taekwando, sto bi samo po sebi bilo dobro, da se nije poceo ponasati sasvim drugacije (onako kao što je spomenuto na početku). Jer, prema riječima ovog prijatelja koji je s njim isao u školu, on se u osnovnoj nije tako ponašao. Ali sada.. Jednostavno se ogradio od drugih, efikasno je spriječio verbalno ili fizičko zlostavljanje, ali pod cijenu vlastite izolacije. Ja sam mu pokušao pomoći, ali jednostavno ne ide. Ne želi ići ni na ekskurziju, a mislim da nije samo stvar u financijskoj situaciji. A znate što je najžalosnije? Mislim da bi mu bilo puno bolje da se drukčije ponaša, unatoč nekim njegovim fizičkim osobinama koje su predmet potencijalnog izrugivanja. Ali bilo bi mu bolje, znam po sebi.. Tako izoliran.. I onda, nas razrednica pita zašto smo ga izolirali. Odgovor je bio jednoglasan: "pa on je izolirao sam sebe, ne zeli drustvo!". I to je istina. I što sad? Eto kako može utjecati na nečij život prošlost. I ja svaki put kad razmišljam o tome zahvaljujem Bogu što sa mnom nije tako ispalo, jer moglo je. Zahvaljujem što sam se pokušao bar na neki način uklopiti, a pritom ne gubeći sebe, svoju osobnost, što sam postao društveniji, što više pričam s ostalima.. Što sam postao drukčiji, ali u pozitivnom smislu. Zbog toga sam zahvalan. Jer uspješno liječim rane koje mi je osnovna škola zadala, a ne rješavam ih nekom izolacijom, bijegom..
A što mislite, kakav će njegov daljnji život biti ako se ne promijeni? Što ga sve čeka s takvom, izmijenjenom naravi? I što sad? Kako mu pomoći, ako je to moguće (a odbija svaki pokušaj pomoći)?
Eto koliko takvo nešto može izmijeniti čovjeka.. Učiniti od njega nešto sasvim drugo nego što on zapravo jest. Jer taj štit, oklop, znam ja dobro kakav je to oklop... Ali u životu ga ne možemo držati stalno na sebi, ne dopuštajući ljudima da provire unutra, jer bez bliskosti s drugima, što je čovjek? Društveno biće bez - ikakvog društva.
- 09:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #