eXTReMe Tracker

Zlostavljanje u skolama

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
bullying -namjerno, ponavljano i/ili dugotrajno izlaganje negativnim činovima koje vrši osoba ili grupa višeg statusa ili snage od žrtve

Blog je posvecen je maltretiranju u skolama. Temeljna ideja je okupljanje veceg broja suradnika koji bi ga uređivali. Čemu sve to? Ja dobro znam da ne mogu promijeniti svijet, ali zato želim barem pokušati učiniti što mogu.
A što bi se za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći ovdje?
1. Za roditelje- Informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, razmjenjivanje savjeta/iskustava i slično.
2. Za sve koji prozivljavaju ili su prozivjeli pakao bullyinga - Sa svojom pričom, iskustvima i slično slobodno mi se možete javiti putem maila. I komentari bi mogli bi biti korišteni u nekom postu(ako to ne želite, naznačite).
3. Za nasilnike (ili one koji podupiru ovakvo nešto misleći da se radi samo o šali) - zapitajte se što činite!
4. Za ostale - ovo je prilika da naučite nešto o ovoj čestoj pojavi u našem društvu.

findingmyself0@gmail.com








Od 15.1.2007.

Ostalo
Blogovi
Irida
Kao da je važno...
Ljubomora
missing
srechitza
sumire

Arhiva linkova
Izdvojeno:
Početak
Zlostavljači
Poznate licnosti - zrtve bullyinga
Zlostavljanje ignoriranjem
Elita
Škola i odgoj
Par savjeta za žrtve bullyinga
Bullyicid - samoubojstvo zbog bullyinga
Cyberbullying - zlostavljanje putem interneta

Istinite priče
Moja priča
Moja prijateljica
Priča o Luni
Novosti o Luni
Najbolja (ne)prijateljica
Zlobni genije
Popularni
Dječak u Splitu pretučen od vršnjaka
Nasilje u osnovnoj školi
Ona koja...
Najveće školske tragedije

S drugih blogova:
Odnos profesora prema uceniku
Kako se oduprijeti zlostavljanju(dva dijela)?
Tolerancija nasilja
Prica zlostavljane 11-ogodišnjakinje
Linč u Tesli


Stranice:

Jared
Kristina Calco
www.bullying.org
stop bullying

U svojim komentarima slobodno možete vrijeđati mene, ali svaki komentar u kojem budete vrijeđali treću osobu biti će obrisan!
Na komentare ikakvog uvredljivog sadržaja uopće ne odgovaram (ignoriram ih), što ne znači da se ne mogu kasnije naći u nekom postu kao primjer.

Ako zelite staviti ovaj banner na svoj blog, samo kopirajte kod ispod. Hvala bigeru na izradi!

Zlostavljanje u školama

Ekipa...
Uredništvo:
finding myself (#)
always outnumbered (#)

Suradnici:
unique (#)
prejuiced girl

U listi suradnika može se naći i link do vašeg bloga (ili, ako nemate blog, vaš nadimak). Ako želite pomoći u pisanju ovog bloga, možete to učiniti tako da vaše postove šaljete putem maila na moju adresu ,sudjelujete u prijevodu tekstova, pronalaženju materijala za postove i slično...
Ako vam treba išta drugo, kontaktirati me mozete preko mog pravog bloga.

msn:
findingmyself1@hotmail.com

Pružiti podršku možete i glasanjem!
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

15.01.2007., ponedjeljak

Početak...

Do stvaranja ovog bloga posvecenog maltretiranju u skolama dosao sam nakon dužeg razmišljanja, upoznavanja raznih ljudi s raznim pričama te nakon što sam na svoje veliko oduševljenje zamijetio da ova tema postaje aktualna u blogosferi. Svrha ovog bloga? Edukacija roditelja i djece, raspravljanje, mogućnost izražavanja vlastitih iskustava/priča i sve ostalo što bi moglo pomoći pojedincu u borbi protiv maltretiranja! Nadam se da ovaj blog necu pisati sam, namjeravam neke osobe primiti u "urednistvo" ako one to budu htjele, a, naravno, svatko tko zadobije dovoljno povjerenja i tko se pokaže sposoban za pisanje postova na ovakvom blogu može se naći u uredništvu, ako to želi!
Znam da sad mislite "tko je sad on, što on misli, da može promijeniti svijet?". Ali, ja ne želim promijeniti svijet, ja znam da ne mogu spriječiti, globalno gledano, spriječiti maltretiranje u školama. No, zapamtite ovo. Pomognem li ovim blogom jednoj jedinoj osobi, on nije uzalud pisan. Misli globalno, djeluj lokalno - moto je kojeg se cesto sjetim!
A što bi se ovdje za vas, dragi čitatelji, moglo pronaći?
1. Za roditelje - informacije o zlostavljanju u skolama, kako pomoci svojoj djeci u borbi protiv toga, kako postupati u ovakvoj situaciji i sl.

2. Za vas koji proživljavate ili ste proživljavali takve trenutke - podijelite svoju pricu koja ce po mogucnosti biti objavljena na ovom blogu! Poštujem vašu privatnost i shvaćam da će mnogi imati želju ostati anonimni. Zato, vaše priče možete mi slati na mail (srebrni1@yahoo.com) te reći želite li ostati anonimni ili pak ne!

3. Za ostale koji nisu ovo proživjeli ili razmišljali o tome, ovo je možda dobra prilika da naučite nešto o tako čestoj pojavi u našem društvu.


Kao što ste već mogli pretpostaviti, i sam sam se našao, u osnovnoj školi, u situacijama gdje sam doživio zlostavljanje od strane nekih osoba iz razreda, ponekad i većine razreda. Davno, nedavno nakon što sam počeo pisati (svoj pravi) blog, objavio sam svoju priču...
I sada je možete pročitati OVDJE!
Uz moju pricu, posebno obratite pozornost na komentare, jer u njima cete pronaci neke price koje su i mnogo "gore" od moje (post je objavljen na naslovnici blog.hr-a).
No, to ne znači da su meni ruže cvjetale... To možete zaključiti ako pročitate post... Mislim da je za sada ovo dovoljno, nadam se da ova ideja neće ostati tek san...

Dodatak:
Imam jednu ideju dodatnu. U boxevima sa strane možete zamijetiti ovaj tekst:
Izbor postova s drugih blogova koji se bave ovom temom nalaziti ce se ovdje, a tako i izbor postova s ovog bloga (naravno, odvojeno).
Ovi postovi koji su izdvojeni s drugih blogova biti će prokomentirani od moje strane (nešto kao novosti, recenzija posta), tako da možete lakše pročitati otprilike o čemu se radi. Nakon toga, link će biti zamijenjen linkom posta na ovom blogu.
Zato, ova arhiva je zapravo na neki nacin "spremiste" postova vezanih uz ovu temu.

Dakle, ta nova ideja je dodavanje "novosti"... Mislim da bi to moglo biti dobro, a i definitivno aktualizira blog.
Što se tiče uredništva, napisat ću vjerojatno poseban post o tome, jer mislim da bi na blogu ovakve prirode trebalo raditi više ljudi. Već mi se pridružila jedna osoba, pa ćemo vidjeti... :)
- 11:09 - Komentari (18) - Isprintaj - #