Bullshit

srijeda, 22.12.2004.

Zasto?

Ne znam je li i prije bilo tako, ali trenutno mi najvise smeta jedna stvar; TOTALNA NEZAINTERESIRANOST.
Za bilo sto.
Ni sam nisam siguran u neke stvari koje mi se trenutno vrte po glavi, pa ne znam mogu li uopce jasno opisati sto zapravo zelim od ovog bloga. Jer, ne radi se o mojoj nezainteresiranosti, vec ljudi oko mene.
Ne zelim generalizirati, no ljudi koje poznam su gotovo svi jedna te ista osoba. Mislis da ides "nekamo", ali zapravo stojis na mjestu. No, problem je u tome sto oni ne shvacaju da stoje na mjestu. Ja shvacam, pa sam zato u kurcu. Nema logike, zapravo...
Primjer:Imam frenda koji je vegetarijanac, cesto prica o tome da ne podnosi zlostavljanje zivotinja, zasto moramo ubijati svoju hranu, zasto moramo raditi bunde od krzna i sl. Jedna frendica, koja ima slicnu filozofiju poput njega, mi kaze da ce drustvo za zastitu zivotinja odrzati prosvjed ispred nekog cirkusa koji je nedavno bio u Klc-u (Karlovcu), da dodjem ako mogu. OK, kazem, vidjet cu. Nisam isao, no rekao sam ljudima unaokolo kada i gdje ce biti. Rekao sam i frendu koji trubi o jadnim zivotinjama. I je li isao na prosvjed? NE. Nije. Zasto? Jer nema interesa.
To je samo jedan jednostavan primjer.
Predlozim ljudima da osnujemo nekakav studentski casopis na veleucilistu (Karlovackom). Cisto iz zajebancije. Uopce ne bi morali biti ozbiljni. Ne treba nam cak ni neka lova. Isprintat cemo jedan primjerak i fotokopirati ga. Tko je pristao? Nitko, naravno. Ne da im se. Upast cemo u nevolje. Koga bi to uopce zanimalo?
Obozavam takav stav; "Koga bi to uopce zanimalo?" Iako, najvjerojatnije imaju pravo, jer vecina na veleucilistu su ista osoba.
Nedavno sam saznao da studij ugostiteljstva nece imati cetvrtu godinu, iako su neprestano govorili da ce je uvesti. Zasto je nece biti? Jer je valjda neki glavonja tako rekao. Ili neki kreteni iz Klc-a smatraju da nam to ne treba. Jedna profesorica je rekla da zna razlog, ali da nam ne moze reci. Koji ga kurac onda uopce spominje?
A studenti? Je li netko reagirao? Je li netko rekao "Cekajte malo, ne mozemo tako razgovarati. Nas nitko nista nije pitao." Naravno da ne. Spomenuo sam jednom kolegi da bi mogli barem dati do znanja da takvo nesto ne podrzavamo, ali on se samo nasmijao. "Koga bi uopce bilo briga?" Nikoga, ali barem smo rekli svoje.
Sve se svodi na "odi na faks, vrati se s faksa". Od desetog mjeseca na ovamo isto sranje. Ja sam vec vidio svasta i prosao razne gluposti (od napada Mig-a na Svarcu do svadja sa sluzbenicima Kanadske ambasade u Becu), pa mi mozda zato sve ovo izgleda kao zivotarenje. Dvije stvari koje sam gore spomenuo su medju najgorim trenucima u mojem zivotu, ali problem je u tome sto je i ovo vrijeme medju najgorima. Nema nicega. I nikoga.
Nisam depresivac, nemojte me krivo shvatiti, nemam namjeru pustiti neku pjesmu iz 80ih i pucati si u glavu (deda ima staru Berettu od prije 2. svjetskog, iako nisam siguran da to jos uopce puca). Isto tako nemam namjeru gnjaviti vas svojim frustracijama. Zapravo, mozda i hocu, ali ne na nacin na koji mislite. Ja uopce nemam predodzbu kog vraga mislim pisati ovdje (sto se iz gore napisanog vidi), ali imam namjeru pisati "nesto".
A to je jos jedna stvar koju kolege bas i ne zanima. Nedavno je jedna cura pred profesoricom rekla kako obozava pisati i nadrobila slicna sranja. Dva mjeseca je na oglasnoj ploci faksa stajao oglas casopisa Kameleon, koji je zelio objaviti tekstove studenata, bez ikakve cenzure i bez ikakvih ogranicenja. Tko se javio? Nitko, pa ni kolegica koja obozava pisanje.
Ja ga ne obozavam, ali ga volim. I mislim da ce to biti najpametnije od mene na ovom blogu. Da jednostavno pisem. Bez obzira o cemu ili o kome. Fikcija je predivna stvar. Ali je i stvarnost, ako je promatrate iz pravog kuta.
Dosta za sad. Ovaj post me je vec nadrastao.

- 12:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #