BULLETPROOF - can save your ass

20.05.2005., petak

Prvi Yayov samostalni album

Image Hosted by ImageShack.us

Još jedan od članova G-Unit objavljuje svoj prvi solo album, a i njemu na prvom singlu gostuje najveći iz kolektiva – 50 Cent. Prvi Tony Yayov solo singl je 'So Seductive', pjesma napisana prije Fiftyjevog veikog singla 'Candy' Shop' na kojem ovaj ponavlja upravo riječi „so seductive' najavljujući kolegin prvi rad. Yayov album se zove 'Thoughts Of A Predicate Felon' i izaći će u lipnju, a kaže Yayo kako bi htio komercijalno proći bolje od svojih kolega Lloyda Banksa i Young Bucka te prodati oko 700.000 komada albuma u prvom tjednu. Priča on da ova dvojica već imaju gotove svoj nove albume i čekaju na svoje vrijeme da ih objave. Veli Yayo kako on ni na koji način na glorificira svoj životni stil nego prepričava ono kroz što je prošao. Ne namjerava nikad reći da se zabavljao u zatvoru nego će poručiti klincima da, ako se namjeravaju baviti kriminalom, budu spremni neko vrijeme provesti u zatvoru. Na 'Thoughts Of A Predicate Felon' gostuju 50 Cent, Lloyd Banks i Young Buck, a producirali su ga Dr. Dre, Eminem i Havoc.

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:46 - what do you think?? (0) - Pljuni na papir... - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

PARENTAL
ADVISORY
BULLETPROOF.BLOG.HR CONTAINS
EXPLICIT LYRICS






Ovo je blog za sve rappere,
one koji se tako osjecaju
i one koji ce to tek postati...




Image Hosted by ImageShack.us



Free Site Counters
Free Site Counters


online


Image Hosted by ImageShack.us

Get More Music Videos @ MusicFeet.com



Music Lyrics

50 Cent lyrics



Game The lyrics


Game The lyrics


50 Cent lyrics


50 Cent lyrics




nick na chatu:
smoke_grass
da_enemy_blix



mudre hip-hop izreke:

"Svake noci razgovaram s Bogom,
ali on mi nista ne odgovara. Znam
da me stiti, ali ja u ipak sa sobom
nositi pistolj."
50 Cent
Many Man (Wish Death)



"Slijep je covjek koji nezna slusati"
Ice-T



"Trebam te da se molis za
mene, i trebam te da se
brines za mene, i trebam te
da mi zelis pobjedu;
morm znati kamo idem,
jer znam gdje sam bio."
50cent
"Don't Push Me"



"Cini ono sto ti srce kaze,
zivi prema izreci da je
samo nebo granica."
Notorius B.I.G.
"Sky's The Limit"



"Ti si moje sidro koje me
drzi dok moj brod tone"
Outkast
"Behold A Lady"



"Samo Bog moze biti
moj kralj, i ako Bog
bude u meni,
onda cu ja biti kralj."
Run DMC
"Down With The King"





"Strast pokrce svijet.
ljubav ga samo cini
sigurnijim mjestom za
zivot."
Ice-T


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

G-Unit Anthem Lyrics


(Chorus) 2x

G-Unit in tha House (wut nigga wut)
G-Unit in tha House (wut wut wut )
G-Unit in tha House (wut nigga wut)
G-G-G-UNIT!

Tony Yayo:

In my hood u get no points for
your jumpshot as soon as the
sun rise, we back on the block
success got me feelin like an
old man so i stay on point for
that red and gold van its the
free lance performer YaYo be
a proand the flows been hot,
since G.I. Joe my flow have
you rotting, like Raw in the
Street so freaks gimme ass
like toilet seats get at me,
you really think u holding big
daddy? so wheres ur in door
courts, and bowling ally?
i got heart like a hoover crip,
but bust slugs like an EngleWood
Blood i mengle wit Thugs, u see
me dont budge import, export
get rid of tha drugs still pack my
Dope up witta mass of some gloves
i use to have 8-balls in my 8-Ball jacket
now i dawg lex coops, like Luke in
Dukes of Hazard


(chorus ) 2x

Lloyd Banks:

I put carpet Burns on these Waxters
these days 'til they need bandages
on they knees like Pat Ewings Legs
im always wit the biscut
only way i get blue balls, is if a bitch
had blue lipstick u broke rob more
blocks u aint gotta know how to break
dance, to whind up on a card board box
I'm Gucci down to my sock, groupies
roundin my cock different format, keep
groupies round for tha cops
she'll be down for tha watch, i aint
generous or courtieous i'm running from
a dirty bitch, nigga you thirty-six
ya'll dont want it with tha kid at all
same shit, bigger bathrooms my niggaz
ball when we come after u, it aint no graze
shots this nigga leave a HOLE in ya chest
bigger than Flava-Flave clock you pussy,
i think even Pac can smell this shit
cause on the inside you softer than a
mozerella stick (bitch)


(chorus) 2x


50 Cent:

I'm the leader of the New School now
nigga wut! 4-4 pull out tear yo bitch
ass up i pop-rob nigga front i out my
knife in yo gut have you in I.C.U screaming
AHH! i'm cut i go RAH-RAH, like a
dungeon dragon but i keep my pistol on
me so my pants aint sagging
everytime i'm in the house, niggaz grill
a nigga but they feel a nigga, cuz i'll kill a
nigga OOH squeeze, shorty better stay out
my lane before i send one of my soldiers to
blow out ur brain ima General (wut!) niggaz
solute me u a dead man if u attempt to
shoot me i done lost some of my brain
watchin military flicks got the whole G-Unit
on some Military shit
(Private Banks request permission to speak)
Speak Nigga!
its dangerous when its decipline involving street niggaz!!

Close Chorus 2x