utjecajna linija

srijeda, 24.08.2016.

BILA SAM "UHODA"

"Ti si uhodila", reklo mi je moje najdraže stvorenje, a možda se tako i može reći…

Nisam imala loše namjere, to je jedino opravdanje koje imam… Na kraju je od svega ispao ovaj tekst, a to se ne može nazvati lošom namjerom..
Prosudite i presudite…
Zavirila sam u neke javne profile na Instagramu…Ispalo je to slučajno… Uvijek to krene, slučajno, reći ćete…a završi s namjerom…Možda ste i u pravu, jedno vuče drugo, drugo treće i krene to, krene… Gledam lijepu djevojku, još bi bila ljepša da se ne krevelji izazovno na svakoj drugoj slici…pući usne…namiguje, zove, izaziva, a lijepa , zgodna..vitka, visoka, plavuša…prikazuje videa u kojima je gola s nekim i kao vode ljubav i ako se ništa od tog jasno ne vidi, naslućuje se u njihanju prvo dva gola tijela, a onda se polako skuplja oko njih isto tako mnoštvo golih mladih tijela, parova, muškaraca i žena koji se njišu u ritmu glazbe, kao da vode ljubav…i preko tisuću lajkova…Ljudima se to sviđa, valjda su mnogi u transu kad to gledaju…i onda lajkaju i lajkaju… Sledeća mi zapne za oko…nije žena u cvijetu mladosti, ali očito nije rađala,moja slobodna procjena. pa ima savršenu figuru pješčanog sata, ne od vježbanja i treniranja nego je prirodno takva, poznajem žene takve građe…svaka druga slika je, ona preplanula, u kostimu, bikiniju najminimalnijih gaćica koje sam vidjela…. Sad se podbočila rukom, sad nogom, noga gore noga dolje…pa lijevo, pa desno…dođe mi, smiješno i tužno u isto vrijeme…što to zgodnoj ženi u ranim, mislim, pedesetim, treba… nije mi uopće jasno…a ne treba mi ni biti jasno, znam..osim, da pomislim kako je tijelo jedino što ima, a glava nije baš sinkronizirana sa tijelom…i onda traži nadomjestke u pućenju, durenju, lica, usana i guze u konačnici, jer ta slika sa isturenom, napućenom, guzom je dobila najviše lajkova…..Ma ne vjerujem… Žena je očito i „dobro stojeća“ jer je na svakoj slici različito odjevena, u dosta skupu odjeću, ali napadnu, upadljivu…
I dalje listam malo…Vidim čovjeka koji je povezan sa ovom ženom u ranim pedesetim, na njegovom profilu je ova žena, na svakoj slici…na njenom profilu njega uopće nema…a po prisnosti na njegovom profilu vidim da su očito u vezi…zagrljeni, čak i puse jedno drugom daju, ali bez kontakta… I mislim se, što taj jadnik trpi….Na svom profilu ima nju na svakoj slici, a ona na svom uopće nema njega, kao slobodna žena…Sramežljive muškarce, u jednom komentaru, ona naziva mutavim….i kao „svaku divlju zvijer je moguće ukrotiti“ kaže ona…i još neke“ strašne“ izjave….gdje sebe prikazuje kao vamp…A lajkova, tisuće i tisuće…Ljudi je jednostavno obožavaju…Ona je jedna od kraljica Instagrama… Nisam išla dalje u dubioze…Nju sam nasumice odabrala, jer spada u one preko 40…
Nisam gledala Instagrame celebritia…Malo me sve ovo pogodilo… Nisam staromodna, dapače, volim vidjeti i lijepo muško i žensko tijelo, esteta sam i divim se ljepoti oko sebe…ali ljudi moji, gdje je ta ljepota u nama… Pa uvijek sam radila na tome, iskreno, spadala sam u zgodne i lijepe i sad mi kažu da jesam jer brinem i o svom tijelu i njegujem ga i vježbam…ali gdje je nestala ona unutrašnja ljepota, pa uvijek mi je ona bila važna, još i više od vanjske.. …kao da se zaboravlja da je ona važnija i da i nju treba razvijati njegovati…postajemo roboti , monstrumi…meso, na izvolite…igrači u nekom cirkusu stvorenom za njihanje i ljuljane i pranje nerazvijenih mozgova….toliko nerazvijenih da ni skužiti ne mogu više bit….predaju se bez borbe…besmislenom lelujanju i sladostrašćima bez smisla, ljubavi…onima koji još više ogoljuju dušu i vode je ka ništavilu iz kojeg povratka nema…sve to bez borbe za smisao…za pronalaženje bitka i ljubavi u srcima … opće ludilo, tko nije dio njega, taj je mutav, smotan, neprilagođen….Divim se svim ljudima koji su se uspjeli oduprijeti tom ludilu i ostati svoji, ima ih, znam ih dosta…Ali sve ih je manje…Sve manje… To je ono što zabrinjava…Gubimo se…Kolektivno se gubimo u nemogućnosti komuniciranja prvo, sami sa sobom, a onda i sa drugima….
“Uhoda“ je završio svoj posao, nema više…..

Oznake: "Uhoda"

24.08.2016. u 07:42 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2016 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com