utjecajna linija

petak, 15.07.2016.

Kakav sam, takav sam

Puno puta ta izjava me naljuti...
Obicno ju daju muškarci kad su zbog nečeg prozvani od svoje ljepše polovice...Ali nisu ni žene operirane od nje...Dakle, što ta izjava uistinu znači ?!?!
Znači li "Možeš ti pričati što god hoćeš, tamburati po tamburi, ali ja se neću mijenjati", jer " Takav sam, kakav sam"...Nekad mi je ta izjava jako iritantna, pogotovu kad dolazi od nekog tko ti je jako drag, oko koga si se itekako trudio, udovoljavo mu i ako to i nije tebi svojstveno, ali eto, stalo ti...Želio si da sve bude najbolje, od srca si to radio...I onda kao hladan tuš dođe ta " Kakav sam, takav sam" (može i u suprotnom smjeru)...bez i malo želje i volje za promjenom...za uzajamnom promjenom da bi veza i život u njoj bio ljepši i bolji...Obično to izjavljuju oni koji su voljeni i gotovo sigurni da će osoba koja voli popustiti i prihvatiti njihov " nestašluk" pod izlikom " Takav sam, kakav sam" ...Jer on je savršen i takav kakav jest i ti ga voliš i što bi se, kojeg vraga, u bilo čemu mijenjao....Bezveze...Nema potrebe...I ovako mu je dobro, predobro.... Što god napravi, ima taj " Takav sam, kakav sam" i to je to...
A na kraju postoji i izjava, " da se netko ne može promijeniti"...Ne vjerujem u to...Ne vjerujem u nemogućnost promjene, nego u odustajanje i prepuštanje, nedovoljno željenje...Svi mi trebali bi raditi na sebi...to je proces koji traje cijeli život...pa svjesna smo bića...Ako ništa drugo ?!
Nije mi jasno, kako netko u nekim godinama, može tvrditi da on više ne može da se mijenja, da je prekasno za to i slične bedastoće... Nisam neko savršenstvo, bez mane, ali cijeli život sam nastojala raditi na sebi, biti bolji čovjek, razumjeti ljude oko sebe, pogotovu one najbliže i najdraže...

Iskreno, ako i nisam razumjela, nastojala sam prihvatiti, ne osuđivati, pa i onda kad to stvarno nije ni imalo smisla...Uvijek mi je na kraju svakog bilo žao, jednostavno ne mogu biti zločesta prema ljudima koji su mi bliski i dragi i kad iznevjere to prijateljstvo i kad me razočaraju...Naprave nešto što je dno dna....

Ja opet za svakog nađem neko opravdanje, ne nastavim se družiti ali ne osuđujem i brišem, brišem sve loše...

Ali reći "Takav sam, kakav sam" to ne mogu razumjeti...I ne vrijedi ni objašnjavati jer slijedi ona," Takav je bio moj ovaj, moj onaj...eto, ja sam isto takav"...

Molim Vas Vi "Takvi ste, kakvi ste" i "Kakvi ste, takvi ste", malo razmišljajte o tim izjavama i budite najbolji što možete biti, nitko ne traži od Vas savršenstvo i da budete

netko drugi, to stvarno ni ne možete, ali budite najbolji Vi....Budimo najbolji svi Mi ....Pokažimo, da to možemo...Jer sve možemo, ako to želimo... Sve!

Oznake: Možemo, ako želimo...

15.07.2016. u 19:35 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com