.....jučer...danas...sutra...

09.03.2007., petak

SAMO OBIČAN DAN... DA LI JE ?

Kiša je.
Običan dan.
Osjećam prazninu . Da običan dan. Da li je?
Juče je bio jako loš dan.
Dan kada vam se u glavi niže milon fotografija kao negativi.
U jednom danu,trenutku se toliko loših situacije desilo da sam headbang upravo to radila. Sve same gluposti,greške....
Da se vratim...
Kiša je. Samo običan dan.
Uhvatila sam znakove koje su mi poslane ...prirodno...
Sinoć sam sjedila na podu i tražila od Allaha dž.š. odgovor.Vratio se onaj neopisivi strah,nervoza koja se vukla prije nekoliko sedmica,stalno sam umorna,ništa mi se neda,preosjetljiva na sve,mala sitnica -planemburninmad ....ništa nerazumijem ....šta mi se događa?eek
Znam da sam zapostavila milion stvari,prijatelja ...a mogla sam pronać vremena,organizirati se....ali ništa mi se nije dalo.
Ovo nisam jano
Sinoć je došla odluka i shvatila sam da svi moji problemi mogu biti rješeni ... Uvijek sam znala nać izlaz i ovaj put se vraćam svojoj vjeri ,koja je uvijek bila tu uz meneyes

Dragi moji hvala vam što me trpitewink
Želim vam lijep i ugodan danwave
pusaa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.