.....jučer...danas...sutra...

12.02.2007., ponedjeljak

POZDRAV RAJA


Prije svega HVALA raja što virnete malo na moj blog i ostavite stope,uvijek se obradujem vašim komentarima , vi ste mi pravo osvježenje yes
Evo napokon malo vremena da se napiše novi postek.
Kod mene je bilo svega… puno rada ,umora ,malo vremena za prijatelje , a loše raspoloženje mi popravi moja ljubav u kojeg sam se pravo zaljubila i koji trpi sve moje ludarije rofl
Hvala ti dragi što me trpiš !!!
Nedavno sam kupila novu knjigu koja me je onako ugodno probudila,jer sam sve te dobre navike zapustila zbog posla koji me iscrpi maximalno.
Naziv knjige nosi Meditacija za izlječenje vašeg života,autorica Luiz Hej.
Ova knjiga je ideja koja treba da pospješi naš lični kreativno misaoni process.Otvara mogućnost da drugačije sagledamo sopstvena iskustva.
Ev izdvojiću dio o ljubavi .

RADUJEM SE LJUBAVI.
KOJU IMAM DA PODJELIM
SA NEKIM.


Ja sam biće, koje zrači ljubavlju.

Duboko u centru moga bića postoji neiscrpan izvor ljubavi.
On ne može presušiti, a ja ga ne mogu za života iscrpiti. Zato , ne moram u tome štedjeti. Uvijek mogu biti darežljiv u svojoj ljubavi. Ljubav je zarazna. Kada dijelim ljubav s nekim, ona mi se vraća višestruko umnožava. Što dajem više ljubavi, to je više imam. Došao sam na ovaj svijet da svima pružim ljubav. Došao sam prepun ljubavi. i tako ću čitav svoj život dijeliti ljubav,kada napustim ovu Zemlju i dalje ću imati puno i sretno srce. Ako poželim više ljubavi , onda ću morati i da je dam više.
Ljubav jeste, znači ja jesam.

Prekrasno !!! Ovaj dio sam namjerno izdvojila jer ubrzo nam stiže DAN ZALJUBLJENIH cerek

Dragi moji želim vam lijep i ugodan dan pun ljubavi wave

Pusaaaa



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.