** Budan.blog.hr ** Alternativa, zen filozofija, duhovne teme, haiku, poezija, umjetnost, vizije, mudrosti, razmišljanja, priče

17.11.2009., utorak

Putnik na Putu!

Putnik na Putu!

...sjećate se mene? Dominik. Onaj s čakrama.... :-)




Pozdrav Boro,

sjećate se mene? Dominik. Onaj s čakrama.... :-)
...dosta dugo se nismo čuli. Koliko sam shvatio, rođendan vam je bio ovih dana.
Pa stoga, želim vam od srca puno kvalitete na raspolaganje, koju da sami mudro usmjerite tamo gdje vam najviše treba.....
meni je isto bio nedavno, 29.10., pa smo si blizu....hehe
Vidim da vam je i neki stan uletio. Nadam se da je to rješilo neka bitna pitanja....jer i sam sam u sličnoj situaciji, pa stoga vjerujem da je veliko olakšanje....
Isto tako vidim da je adresa u ulici Pletenci, što nas praktički čini susjedima. Ja sam malo niže, kod roditelja, u Ćićarijskoj.... :-)

-----------

mislim da bi bilo u redu da vas malo izvijestim o svojim "istraživanjima" na koja ste me uputili sugeriranjem literature
i skretanjem moje pažnje na određene smjerove kojima bi valjalo poći.
poslušao sam vas i mislim da primjećujem promjene. kod sebe, i oko sebe.
počeo sam ozbiljnije raditi na svom duhovnom planu.
oduvijek je određena doza doza duhovnosti bila prisutna u mom životu. kako kroz oca i odgoj (on je jako duhovan i mudar čovjek), tako
i kroz vlastitu fascinaciju onim "oku nevidljivim" stvarima, koje su me, kao dijete, opčinjavale i intrigirale svojom misterijom, recimo to tako....
sada, kao da sam došao do trenutka kada shvaćam da, ako prvenstveno ne živim duhovnim životom, mogu se slikat na fizičkom planu.... :-)
i sada se educiram. kako intelektualno, tako i emocionalno i duhovno.
srećom mojom, mogu primiti veliki broj informacija u mozak, tako da mi se javlja super-jak osjećaj žeđi prema tom istom znanju.....
čitam puno. posuđujem iz knjižnice, one meni bitnije knjige čak i kupujem da ih uvijek mogu imat pri ruci, neke čak i pronalazim na najmanje očekivanim mjestima, neke mi se poklone, kopam po internetu (srećom znam jezike)....svašta....
redovito meditiram nad naučenim, te nakon toga određene stvari mi se vraćaju nazad u moje mentalno biće, stvari koje prije nisam znao....
uz sebe imam svoju djevojku. ona je 6 godina mlađa od mene, a u ovim ranim godinama to je velika razlika.
ona mi dosta pomaže svojom neiskvarenom sviješću i pozitivnim karakterom, jer ponekad malo zabluzim u neke čudne smjerove, ali ona je ta koja me povuče natrag, na ispravni put....
a ja njoj ponekad poslužim kako stariji brat, ili iskusni otac (kojeg ona skoro pa i nema) svojim nekim iskustvenim doživljajima, koje sam ja proživio, a ona ih tek proživljava....
nadopunjujemo se. i mislim da je to vrlo zdravo za oboje.
imamo naš zajednički put, kojim svako kroči sam....
zajedniču stazu, gdje nam se putovi ne upliću....
zdravo je...
--------
sad vidim da ima puno za raditi na samome sebi, i da ima toliko posla, kojeg s radošću prihvaćam....
vidim da mi čini dobro, i nekako osjećam da sam na dobrom putu...
neusporedivo je to sve veće od ove naše fizičke stvarnosti.
koliko mi strahopoštovanje to stvara, toliko me veseli i ispunjava svojom dobrotom i ljubavi koja tu može biti prisutna.....

zahvalio bih vam se.
nije mi trebalo puno... trebalo mi je samo mrvu nečega/nekoga da bih vidio da osjećaji koji se bude u meni (samo sam ih ja duuugo držao na spavanju svojim neznanjem)
jednostavno nisu glupost, i višak slobodnog vremena u glavi.....
pogotovo kad mogu te "neobjašnjive" stvari objasniti nekome (voljenima) na lako shvatljiv način, tj.govorom i ponašanjem materijalnog svijeta, a da oni to shvate (mama, tata, brat, djevojka, prijatelji....) a da ne ispadam luđak.... :-)

eto. to bi bilo sve....ukratko.
često ste mi u mislima, i na neki "svoj" način sjetim vas se u meditacijama, šetnjama, molitvama....
pa mi bude lijepo....
puno vas pozdravljam i šaljem iskreni osmijeh

Dominik

--------------------------------




--- On Thu, 11/12/09, dominik wrote:

From: dominik
Subject: pozdrav Boro
To: borivojbukva@yahoo.com
Date: Thursday, November 12, 2009, 2:01 PM

----------------------------






dragi prijatelji,

ovo pismo dobiveno je od dominika i obradovalo me je njegovo umijeće komuniciranja i obraćanje meni kao starijoj i iskusnijoj osobi. u njegovom pismu nisam primjetio ni trunčice napuhanog ega, također niti ekstravertiranog komunikacijskog ispoljavanja svoje osobnodsti spram okolini... ovo pismo je uslijedilo nakon našeg kontakta od prije nekih dva - tri mjeseca, u trajanju od sat vremena... sat vremena bilo nam je dovoljno da se upoznamo i razmjenimo mišljenja, da dominiku prenesem svoje iskustvo s naglascima što je njemu za činiti u buduće.. primjećujem da je dominik prihvatio moje obrazlaganje i da se tako iniciran vodi tim putem... Putnik na Putu zna što hoće i kamo treba krenuti,
kamo je njegovo odredište... hvala dominiku na razumijevanju i prihvaćanju mojih smjernica upućenih njemu...

pismo s magicusa prenijet ću dominiku, također zamolio bih dominika da nam se priključi i da ispiše više o sebi, interesima kojima je zaokupljen, i što će činiti ubuduće... DOMINIK ne zaslužuje da je čisti "anonimusić", dominik je mnogo više od toga... čvrsto sam uvjeren u to da smo dobili novog člana magicusa i to, osobu za koju mogu tvrditi da je PUTNIK NA PUTU!




pozdrav dominiku i njegovoj djevojci,

boro







- 10:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (11)
Studeni 2015 (10)
Listopad 2015 (20)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (17)
Srpanj 2015 (24)
Lipanj 2015 (25)
Svibanj 2015 (25)
Travanj 2015 (25)
Ožujak 2015 (26)
Veljača 2015 (20)
Siječanj 2015 (27)
Prosinac 2014 (29)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (28)
Rujan 2014 (21)
Kolovoz 2014 (26)
Srpanj 2014 (28)
Lipanj 2014 (23)
Svibanj 2014 (26)
Travanj 2014 (26)
Ožujak 2014 (26)
Veljača 2014 (23)
Siječanj 2014 (25)
Prosinac 2013 (26)
Studeni 2013 (26)
Listopad 2013 (26)
Rujan 2013 (29)
Kolovoz 2013 (25)
Srpanj 2013 (17)
Lipanj 2013 (22)
Svibanj 2013 (28)
Travanj 2013 (26)
Ožujak 2013 (27)
Veljača 2013 (27)
Siječanj 2013 (26)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (27)
Listopad 2012 (28)
Rujan 2012 (27)
Kolovoz 2012 (23)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (22)
Svibanj 2012 (24)
Travanj 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna poruka:

Poštovani Blogeri!

Objavljeni postovi:

Hvala svim znanim prijateljima i neznanim posjetiocima na komentarima na mom blogu!