.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


srijeda, 15.04.2009.

Ajme, i to se dogodilo..

Evo dogodilo se to da sam i ja odluČila napisati novi post.sretan Traju Uskrsni praznici tj. nema nastave pa sam Čisto dobro.=]U zadnje vrijeme nije se dogodilo niŠta posebno. bila sam na koncertu Nightwisha i bilo je super.yes Postala sam ovisna o lizalicama. Ovaj put u potpunosti fino Poludjel sam do kraja.lud PoČela piti puno kave. :] Pa se i to odrazilo na moje ponaŠanje.nut U svijetu prijatelja nije se dogodilo niŠta posebno. Upoznala sam jednu jako jako jako dobru Žensku. Zove se Barbara. i prepreprekul je.smijeh Ja br.2. :] Pozpuno smo iste. [mo razmiŠljanju, ponaŠanju i ukusu.] I jako jako jako sam heppy zbog toga da sam je srela. I tak.. To bi bilo to. Javite mi se. PiŠite mi. Komajte. PozdravČek. :]

- 14:04 - Comment To My Colorful World... (3) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.