''Bubni pa preživi...''

18.07.2005., ponedjeljak

Poljubac koji prži....

«Onaj» poljubac... savršen poljubac koji se ne opisuje... da li je zaista u "stvarnosti" moguć? Ili je ideal rezerviran isključivo za snove?

Jeste li ga doživjeli?

...moram priznati da sam imala lijepe, nježne, strastvene poljupce ali ne mogu reći da sam ikada doživjela «njega».. taj jedan koji obara sve rekorde, koji budi nesvjesticu, rasteže sve granice... ne znam da li je «on» samo mit, ali «taj poljubac» me posjetio prije par noći... već ga danima želim zapisati, kako ne bi zaboravila osjećaj koji je u meni pobudio, no uvijek odustajem jer znam da nemam riječi... ovo neće biti poetičan ni epski poljubac, već samo poljubac koji prži... voljela bih da ga mogu opisati, no tek sada hvaćam koliko je lakše pisati o intenzitetu koji nije doživljen... ovo je strašno teško, riječitost me napušta na samu pomisao.. mogu samo probati...


San, samo nevjerovatan san...


....nakon svega što sam mu rekla, nakon tisuću «kukavico», nije bilo nikakve reakcije.. stajao je šuteći, lice mu je bilo mirno, ali oči... shit, ''te'' oči... znala sam da gori od bijesa jer – znam ga i vješto se igram njegovim gumbićima... »dobro, onda idem» rekla sam odrješito, okrenula se i protestno počela koračati.. dok sam se udaljavala zaklopila sam kapke u molitvi i sa svakim novim korakom ponavljala «reagiraj... reagiraj... reagiraj...»... osjetila sam ruku... primio me grubo za rame i okrenuo kao lutku... njegov stisak već sam sljedeći trenutak osjetila na zglobovima, gledajući ga u oči nesigurna što sve ovo znači... reakcija koju sam očekivala bila je verbalna, a ne... taj isti stisak čvršće je stezao zglobove, želeći mi pokažati da osjećam tek djelić njegove snage, i vješto me, u samo jednom glatkom pokretu, savio preko kamenog zidića koji je ograđivao cijelu šetnicu.. zahtjevala sam šapatom «pusti me....» u želji da oslobodim ruke iz njegovog snažnog, ali ne bolnog, stiska.. pogledi prolaznika su plivali po nama no njemu to nije bilo bitno... moja stopala su našla uporište u tlu i počela sam se dizati, u sada već ljutitoj želji da odem... tek sada shvaćam, željela sam ga isprovocirat ovom borbom, do kraja srušit taj prokleti zid suzdržanosti, samokontrole i nesigurnosti.. stajala sam opet pred njim, ponosna i prkosna.. gorila sam... popustio je stisak na mojim zapešćima, no za tren ponovo sam ga osjetila na leđima, stuku, oko sebe...
privukao je moje tijelo kao gipku šibu i lagano, sasvim polako, svojim licem zaronio u moju kosu.. zastao je... stajali smo tako djelić sekunde... najduži djelić sekunde… imala sam osjećaj da će svaki tren samokontrola šapnut mu «prestani».. iznova zaživi nepremostiv strah da će se povući i pobjeći... nije... nije! potražio je nijemo usnama put do moga vrata i počeo... ne znam što je počeo.. to nisu bili kontrolirani poljupci, već... borba za zrak.. pomalo divlje, ali opet niježno, kao netko tko si više ne može pomoći...
topeći se pod mekoćom njegovih vručih usana, osječajući kako mi vlažni i željni poljupci jedva dotiču kožu vrata, nemoć je pobijedila moje zadovoljstvo pobjedom... Ovo tijelo, koje sam prije nekoliko sati pažljivo odijenula, više nije bilo moje.. gumena elastičnost svakog mišića budila je strah od klecaja i pada, no tu su bile njegove uvijek sigurne ruke grčevito me držeći... Moje disanje sada je već bilo sramotno glasno, ne želim da još zna koliko ga želim... Primjetio je… vrat mi je popustio i glava je krenula prema nazad u potrazi za novim poljupcima... snažna muška lijeva ruka započela je putovanje mojim leđima i pronašla dom na mome gorućem zatiljku dopuštajući mi da se naslonim.... disao je tako glasno, bio je svuda, obavijao me svojom maglom, kao topla voda koja se preljeva po mome licu i klizi niz vrat.. nisam više mogla kontrolirano hvatati dah… borila sam se s vjeđama ne želeći potpuno zatvoriti oči.. poraz.. kapci su se sneno spustili, kao masivni i teški zastori kazališta, dok ja sam predstavu osjećala, ne gedala.. pobjedom želje bila sam spreman na sve.. tu pred svijetom… nikada nisam mislila da je moguće disati tako glasno.. šumove naših valova nije budio nadolazeći poljubac, već sama blizina usana...

odmaknuo je lagano usne iz okrilja moje kose, ni na tren ne odvajajući vršak nosa sa moga lica… zastao je na trenutak... kroz jato glasnih udisaja samo sam mogla razabrati jedno tiho «ubit ćeš me....», izrečeno hrapavim šapatom.. osmjehom sam odgovorila... shvatio je... spustio se vrškom nosa do mojih usana pripremajući ih.... čula sam kožu kako mi vrišti... prošla je vječnost pod nebom, pod oblacima koji su padali sve niže i niže, plešući oko mojih stopala... mekim sitnim poljupcima počeo mi je ljubiti usne, gotovo panično, sada po prvi puta.. uzvraćala sam mu jednakom željom i silovitošću… bili smo kao dvoje ljudi koji se trude ne poljubiti… jer to nije bio jedan od onih poljubaca koji imaju početak i kraj već pokušaj ispijanja jedno drugog do zadnje kapi kontrole…''poljubac predaje'' tek tada slijedi, kada kontrola napusti naša tijela i misli kroz same vrškove prstiju…

u nepokorivoj želji, da mu pokažem do koje mjere je moja predaja potpuna, smjelo sam rukom zaronila u dubinu njegovih voda ponosne muškosti.. pomilovala sam ga nježno, ali čvrsto, tamo gdje sam prije nekoliko godina nesmotreno, u šali, nanjela mu bol jednim ne baš njeznim dječjim udarcem…

njegova reakcija na moju ''slobodu'' pojačala je intenzitet poljubaca...jezici su započeli svoj ples, te nas primorali da zastanemo... tragovi kontrole su izblijedili... stajali smo tako, naslonjenih čela i noseva.. kupala sam se u vručini njegova daha, dok je moj toplom prašinom milovao njegovo lice… popustio je stisak njegovih ruku, spustale su se preko mojih bokova, tražeći sreću u mojoj ruci… svaki vršak naših prstiju našao je svoga para i nježno se zagrlio u stisak s njime… gledao me onim svojim ledenim oceanim vatre.. znala sam koliko mu značim, koliko me želi, znala sam da je sretan… i on je znao…

osmjeh je, kao vješti posrednik, ujedinio misli dvaju plamena.. dogovorom pogleda hrabrost je trijumfirala u svojoj najvećoj pobjedi.. potrčali smo nemoćni, ali neumorni do mjesta gdje pogledi prolaznika ne sežu… trčali smo smjelo u isčekivanju intimnog istraživanja silovitosti koja nas veže… dok su samo naši spojeni dlanovi razgovarali o nadolazećem poljupcu koji prži....

- 19:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2016 (1)
Siječanj 2011 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (12)
Kolovoz 2005 (8)
Srpanj 2005 (32)
Lipanj 2005 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JEDINA MUDROST KOJU ŽELIM SVIMA...

''Ako počinjemo razmišljati, počinjemo se bojati....'' pa, POČNIMO se bojati...
FACE UP YOUR FEARS..!

__________________________

Ovo nije "spisateljski-nabrijan" blog već običan dnevnik misli, razmišljanja, događaja iz mog života koje pohranjujem zbog, vječito prisutnog, straha od zaborava...
__________________________

ICQ: 306 119 130

poduka_engleskog@yahoo.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/n/af4fef81f7112d08832d961bcffb63ea.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com



B-I-T-N-O! =)

Ne morate ostavit samo komentar na zadnji post, uvijek škicnem i zadnjih par postova tako da se možete izguštat iako je ''prošlo''.. NIJE PROŠLO!!! =))))


TIP za lakše snalaženje:

-"Žemska".. tj. prava frendica.. -Kljukićka.. najbolja frendica
-''Dud''.. tj. najbolji (pravi) prijatelj, M.
-Ja.... haha.. 24 but all over the place (in a good way najčešće =) ).. englezerica al ne znam spelling.. ni cro ni eng...

BUĐENJE iz SNA O GREŠKAMA...

Postoje stvari koje TOLIKO drmnu.. Kako istinu nije lako pogledati u oči, prvo IGNORIRAŠ...
zatim REAGIRAŠ (razmišljaš)...
pa OTUPIŠ...
a onda, onda skužiš da više NE MOŽEŠ biti ista.. probudiš se i shvatiš...
nakon SPOZNAJE nema povratka,
postaješ drugačija ''TI''...
Moje buđenje... knjiga:

''Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala'' Paulo Coelho

P.S.

Nisam mislila da će netko čitati moj blog, no kada već čita neka slobodno i komentira.. volim komentare, realan pogled sa strane...


Pogledajte post ''Smile'' od 21.06.

i ''Poljubac koji prži'' 18.07.


_____________________________

IMAM INSPIRACIJE, AL NEMAM VREMENA PISAT...
ako ne zabilježim zaboravit ću...

''Must Write List''

1. Omiljena fantazija (slaven178)
(garažiranje)

2. Nezaključani Okovi
(sad il' nikad)

_____________________________



Muzika najbolje opisuje moje emocije.. odlučila sam ju stavit na blog.. malo sam zeznuta nedostatkom kodova, ali sve što stavim osjećam, čak ako i nije moja "vrsta" glazbe.. nisam ograničena.. uvijek tako i tako gledam prvo lyricse i "the point"..što stavim to osjećam, to mislim.. bit će tu i iznenađenja.. hehe.. a sad koga zanima neka si skine lyricse.. ako netko zna stranice sa kodovima - please share...!! mijenjat ću pjesme redovito (i po par puta u danu.. haha).. ma jedva čekam da ponovno počnem novim blogom jer imam toliko toga u planu.. samo sada no time/no energy.. to sve u rujnu.. ako se ovo dvoje ljudi što čita moj blog pobuni maknut ću mjuzu..! tako i tako imam stalno upaljen cd-changer u glavi... =)))



Što smo sve slušali: =)

01. Alicia Keyes "If I ain't got you'' -21/08/05
02. Goo Goo Dolls ''Iris'' - 22/08/05
03. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 23/08/05
04. HIM ''Beautiful'' - 25/08/05
05. Coldplay "Square One" - 28/08/05
06. Beyonce ''Naughty Girl'' - 01/09/05
07. Edwin McCain ''I'll Be'' - 06/09/05
08. Josh Gorban ''You Raise Me Up'' - 08/09/05
09. 3 doors down ''Here without you '' - 10/09/05
10. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 21/09/05
11. Clay Aiken ''Oh Holy Night'' - 22/09/05
12. Green Day ''Boulevard Of Broken Dreams'' - 24/09/05
13. AudioVent ''Beautiful Addiction'' - 26/09/05
14. Avril Lavigne ''Together'' - 30/09/05
15. 2pac ''Changes'' - 02/10/05
16. 3 doors down ''Away from the sun'' - 06/10/05
17. 3 doors down ''Let me go'' - 17/10/05
18. Creed ''My Sacrifice'' - 04/12/05
19. Eagles ''Hotel California'' - 10/12/05
20. Staind ''So Far Away'' - 31/12/05
21. 3 Doors Down ''When I'm Gone'' - 09/01/06
22. 3 doors down ''The road I'm on'' - 01/02/06
23. The Cranberries ''Analyse'' - 05/02/06
24. REM ''Leaving NY'' - 15/02/06
25. Garbage ''Sex is not the enemy'' - 21/03/06
26. Metallica ''I Disappear'' - 09/05/06
27. Gary Allan ''Live ain't always beautiful'' - 22/05/06
28. Sting ''Let your soul'' - 03/07/06
29. Sheryl Crow ''Soak up the sun'' - 10/08/06
30. Band Aid 20 ''Do they know it's Christmas'' - 23/12/06
31. Texas ''Put your arms around me'' 23/01/07