''Bubni pa preživi...''

05.07.2005., utorak

ja nisam normalna, pišem ko gepard!!!! i onda napišem.... autocestu...

Dragi moj.. upravo sam došla doma sva sretna...!!!

imala sam klijeticu u studiju (salonu) i evo razloga mog veselja!.. cura mi se naručila na trajnu manikuru i kada sam ju vidjela skoro sam poskočila od sreće!.. uvijek radim jedno te isto, svi oće najobičnije nokte, običnu francusku manikuru, a ja želim radit nail art, ljudi dajte mašti na volju, ja sam nail dizajner..!!!!!! =))))

djevojka je ušla i odmah sam vidjela da je gotičarka.. =) i ona se nasmijala kada je mene vidjela jer me očito nije takvu zamišljala.. kakvu? E ovako... baš se potrefilo da je padala danas kiša (i još pada) a ljetne tenke mi prokišnjavaju pa sam obukla marte (moje martice najdraže na cijelome svijetu.. volim vas!.. daj saberi se, nemaš više 18! Al ja vas volim kompice moje drage!) i naravno čim sam ih obukla morala sam se ić presvuć jer sam željela bit «svoja» opet nakon duuugo vremena.. crne hlače, crna majica, borba sa samom sobom da si ne našminkam previše oči (jer moram biti «normalna» kada mi dolaze klijentice.. haha.. ma i inače sam normalna.. al imam oči baš za šminkanje i teško mi je odoljet), nakit i ponovo marte.. e sad je to ''to''... =))) uuu.. kak je čudno opet bit «ja»... weeee...!!..
anyway.. ona uđe.. (ja sam za to vrijeme oblačila kutu) i krene.. pitanja, savijeti, dogovor.. curi je bad što kad stavi crni lak mora popravljat skoro svaki dan jer se jako vidi kad se guli i onda to naravno ružno izgleda!.. dobro sam ju pogledala od glave do pete (kasnije sam skužila da je i ona mene) i predložila: «očeš da ti napravim trajni crni lak i nacrtam po prstima sa metalno sivim tušem i srebrnim prahom?».. o.k. cura ne zna sakrit oduševljenje!!! (a ni ja!)..=))) na kraju smo se dogovorile da ću joj produžit nokte malo i napravit tanke metalic-sive lance kako padaju preko svakog nokta 2 puta, a na jedan nokat svake ruke ću joj srebrnim prahom nacrtat simbole koje je izabrala... weeeee!!!!! Zato sam sretna!!!!!!! =))))))))

kako je to sve dugi proces pričale smo i djevojka me baš iznenadila jer je prva stvar bila: ona šuti a vidi se da želi nešto reć i onda pukne: «imate zakon marte..».. (???) ja sam ju pitala «tko mi?».. smijeh.. pa nisam ja Vi..!! cura ima negdje 17 a izgleda skoro starije od mene...! haha.. a dobro.. možda i ne.. slično izgledamo haha... dvije klinke! Anyway.. ja sam se rascvala kad mi je spomenula marte jer imam crne marte oslikane.. tj preko cijelih marti mi je gusti sitni srebrni bršljan razgranat u kojem se «skrivaju» neki meni bitni simboli i riječi... taj bršljan stvarno dobro izgleda, to znam... i pričamo mi, pričamo.. noktići lijepo napreduju kad nam u salon uleti neki lik u naranđastoj uskoj majici, s bradavicama u bojnom položaju i skoro pa lakiranim cipelicama.. «heeeej cure, jel tu kod vas solarij.. ?».. ja reko «da, spremili smo ga ispod stola, al izvučem ti ga ako treba...».. to sam rekla u svojoj glavi.... a u stvarnosti sam rekla..»ne.. sorry».. =))). tip se toliko preseravao i glumatao da smo ga mi samo gledale da vidimo šta će bubnut sljedeće.. al ne ide on nikamo.. ne, ne, ne... već razvlačeći rijeći davi bla bla bla..«a kaaaaaaj to raaaadite..?».. muzemo krave.!.. «uređujemo se.. mislim da ti je jedan solarij u susjednoj zgradi».. «ahaaaaa.. oooo..keeeej...».. uffff.. o.k. da objasnim.. ne reagiram ovako na normalne tipove samo na tipove koji misle da su Božji dar ženama, a to toooooliko nisu! Tip je bio presmiješan i nevjerovatan ko da je s drugog planeta... kada je izašao mi smo se samo pogledale i totalno neprofesionalno, s moje strane, počele u isti čas smijat, smijat, smijat jer smo mislile istu stvar...!!! morala sam kroz smijeh reć «koji bombončić, ha?».. onda smo se još 5 minuta smijale... =)))))))) znam da sad djelujem ko neka bitch, ali nisam, to ste trebali biti tamo i doživjet lika...

tada smo nekako došle na razgovor, koji je bio poduži i čudan jer nemam običaj ovako razgovarat s klijenticama ali djevojka mi se za neko čudo svidjela jer je imala «mozak» i bila skroz simpa i normalna.. (ko ja! haha).... da razgovor.. o tome kako neki ljudi uopće nisu svijesni samih sebe i komentirale smo niže spomenutu temu......

uglavnom nokti su ispali mmmmmmm i cura im se nije mogla načudit...


naš spomenut razgovor me ponuknuo na otvaranje sljedeće teme na koju se slobodno možete izjasnit...

Što čini sexy tipa/muškarca «sexy»..? ] produžen prvi dojam (tj dojam nakon kratkog razgovora s osobom)...


Za mene... hm...
pojava... i samo pojava.. način na koji ga ljudi «gledaju», način na koji doživljava sam sebe.. i doza suzdržanosti..
stav... hmm... ne kažu bezveze da je ženi mozak najvća erogena zona, stimuliraj me «intelektualno» (stavovi, razmišljanja...) i bit će zanimljivo gledat me kako se vesela topim i vrpoljim... obožavam kad u razgovoru s nekim vidim neku stvar iz skroz druge perspektive, skužim nešto čega se nisam sama sjetila.. (iako, to se pre-rijetko desi)...
pogled... jako važno... ''malo vražji'' (spreman na sve), topao i razigran, al mračno-mističan, intrigantan... (koji zahtjevi!)
hm....... sa britkim smislom za humor, brutalno izravan (direktan) ali suptilan...
malo opasan, jer opasan meni znači zanimljiv.. haha... a tipovi koji izgledaju opako (naravno ne idem u extreme), nikada to nisu... one «slatkice» su problem... (fala Bogu da se ne palim na slatkice.. bljak... presterilno...)....
miris... isuse.. miris... mmmm... šnjof-šnjof...

nikada nisam doživljavala tipove kao «zgodan, ne zgodan».. (što nitko ne vjeruje jer su mi svi dečki bili realno nad-nad prosječno zgodni, a sadašnji je prezgodan za svoje dobro, al to je druga tema i čista slučajnost!)...zapravo najčešće mi se desilo da cure pričaju o nekom ''mrak tipu'' a kad ga «upoznam» ne kužim što vide u njemu, dok one iznova neumorno opčinjeno tvrde «kako je zgooooodan».. (??????) a ja samo vidim praznoglavca... (naravno ''te'' cure nisu moje «ženske»/frendice)... ima još...

al sad sve na stranu, ipak smo ljudi i moramo biti plitki.. tip mora biti «njamiiii»..=))) samo što moj pojam njamiii tipa nije cipelice i gel u kosi... sve samo ne šminkić (bez uvrede) i luft madrac koji je po cijele dane u teretani (opet, ništa personal al to mi nije sexy..)... iskreno, tip kojeg ću prvo primjetit mora biti hm... mračan.. (jedna od stvari oko koje smo nas dvije se odmah složile =) )

i eto... ovo tipa meni čini «hot»....

haha, joj sjetila sam se odgovora na pitanje sa početka posta...... jednom se oko mene bezuspješno vrtio neki tip isprobavajući sve metode i kada mu je konačno sinulo da ga ne doživljavam iskoristio je trenutak s keti (tko čita zna da mi je to ''ženska'') da joj se požali i traži savjet... (hej, čovječe, ako ne ide – ne ide!)... ona kaže da mu je samo rekla «gle, ne inspiriraš ju..»... haha.. Keti, obožavam te!!!! to je mala mudrost koju nikada neću zaboravit.. ova kratka rečenica govori sve...

sexy tip..? tip koji inspirira... =))) sva osjetila...


p.s. hvala jednom liku (DeadPoet btw..) što uvijek kada sam netu mogu u pozadini slušat pjesmu tipa koji je... hm.. bio jedan od uzoraka po kojem sam sastavljala listu "what's hot".. =)))


!!!!!!Jesus, na koju foru sam zaboravila KOSU i nokte!!!!!!????????

kosa... brr.. mislim da to već svi znaju.. duža.. samo da je mogu osjetiti na licu.. ne mora bit duuuuuga...
nokti... uff... ovo priznajem teškom mukom... strašno mi je sexy nešto što mi realno nije lijepo, ali je neodoljivo... luka svira gitaru i mora imat duže nokte na jednoj ruci koji su oblikovani skoro u lagani špic od žica... ovo nikad nisam na glas rekla.. ali... to mi je taaaaako sexy... ne znam zašto.. mislim, znam.. ali perverzno je... rukama pokrivam oči...



- 23:24 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2016 (1)
Siječanj 2011 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (12)
Kolovoz 2005 (8)
Srpanj 2005 (32)
Lipanj 2005 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JEDINA MUDROST KOJU ŽELIM SVIMA...

''Ako počinjemo razmišljati, počinjemo se bojati....'' pa, POČNIMO se bojati...
FACE UP YOUR FEARS..!

__________________________

Ovo nije "spisateljski-nabrijan" blog već običan dnevnik misli, razmišljanja, događaja iz mog života koje pohranjujem zbog, vječito prisutnog, straha od zaborava...
__________________________

ICQ: 306 119 130

poduka_engleskog@yahoo.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/n/af4fef81f7112d08832d961bcffb63ea.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com



B-I-T-N-O! =)

Ne morate ostavit samo komentar na zadnji post, uvijek škicnem i zadnjih par postova tako da se možete izguštat iako je ''prošlo''.. NIJE PROŠLO!!! =))))


TIP za lakše snalaženje:

-"Žemska".. tj. prava frendica.. -Kljukićka.. najbolja frendica
-''Dud''.. tj. najbolji (pravi) prijatelj, M.
-Ja.... haha.. 24 but all over the place (in a good way najčešće =) ).. englezerica al ne znam spelling.. ni cro ni eng...

BUĐENJE iz SNA O GREŠKAMA...

Postoje stvari koje TOLIKO drmnu.. Kako istinu nije lako pogledati u oči, prvo IGNORIRAŠ...
zatim REAGIRAŠ (razmišljaš)...
pa OTUPIŠ...
a onda, onda skužiš da više NE MOŽEŠ biti ista.. probudiš se i shvatiš...
nakon SPOZNAJE nema povratka,
postaješ drugačija ''TI''...
Moje buđenje... knjiga:

''Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala'' Paulo Coelho

P.S.

Nisam mislila da će netko čitati moj blog, no kada već čita neka slobodno i komentira.. volim komentare, realan pogled sa strane...


Pogledajte post ''Smile'' od 21.06.

i ''Poljubac koji prži'' 18.07.


_____________________________

IMAM INSPIRACIJE, AL NEMAM VREMENA PISAT...
ako ne zabilježim zaboravit ću...

''Must Write List''

1. Omiljena fantazija (slaven178)
(garažiranje)

2. Nezaključani Okovi
(sad il' nikad)

_____________________________



Muzika najbolje opisuje moje emocije.. odlučila sam ju stavit na blog.. malo sam zeznuta nedostatkom kodova, ali sve što stavim osjećam, čak ako i nije moja "vrsta" glazbe.. nisam ograničena.. uvijek tako i tako gledam prvo lyricse i "the point"..što stavim to osjećam, to mislim.. bit će tu i iznenađenja.. hehe.. a sad koga zanima neka si skine lyricse.. ako netko zna stranice sa kodovima - please share...!! mijenjat ću pjesme redovito (i po par puta u danu.. haha).. ma jedva čekam da ponovno počnem novim blogom jer imam toliko toga u planu.. samo sada no time/no energy.. to sve u rujnu.. ako se ovo dvoje ljudi što čita moj blog pobuni maknut ću mjuzu..! tako i tako imam stalno upaljen cd-changer u glavi... =)))



Što smo sve slušali: =)

01. Alicia Keyes "If I ain't got you'' -21/08/05
02. Goo Goo Dolls ''Iris'' - 22/08/05
03. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 23/08/05
04. HIM ''Beautiful'' - 25/08/05
05. Coldplay "Square One" - 28/08/05
06. Beyonce ''Naughty Girl'' - 01/09/05
07. Edwin McCain ''I'll Be'' - 06/09/05
08. Josh Gorban ''You Raise Me Up'' - 08/09/05
09. 3 doors down ''Here without you '' - 10/09/05
10. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 21/09/05
11. Clay Aiken ''Oh Holy Night'' - 22/09/05
12. Green Day ''Boulevard Of Broken Dreams'' - 24/09/05
13. AudioVent ''Beautiful Addiction'' - 26/09/05
14. Avril Lavigne ''Together'' - 30/09/05
15. 2pac ''Changes'' - 02/10/05
16. 3 doors down ''Away from the sun'' - 06/10/05
17. 3 doors down ''Let me go'' - 17/10/05
18. Creed ''My Sacrifice'' - 04/12/05
19. Eagles ''Hotel California'' - 10/12/05
20. Staind ''So Far Away'' - 31/12/05
21. 3 Doors Down ''When I'm Gone'' - 09/01/06
22. 3 doors down ''The road I'm on'' - 01/02/06
23. The Cranberries ''Analyse'' - 05/02/06
24. REM ''Leaving NY'' - 15/02/06
25. Garbage ''Sex is not the enemy'' - 21/03/06
26. Metallica ''I Disappear'' - 09/05/06
27. Gary Allan ''Live ain't always beautiful'' - 22/05/06
28. Sting ''Let your soul'' - 03/07/06
29. Sheryl Crow ''Soak up the sun'' - 10/08/06
30. Band Aid 20 ''Do they know it's Christmas'' - 23/12/06
31. Texas ''Put your arms around me'' 23/01/07