''Bubni pa preživi...''

22.06.2005., srijeda

Past Tense...

Frend mi je ispričao dogodovštine svoga ‘’najluđeg vikenda ever’’ I gluposti koje su radili.. hm to me jako vratilo u prošlost I podsjetilo na neke zaboravljene (nikad!) stvari… … malo mi fail ta bezbrižnost I feeling da možeš napraviti što želis.. osječaj takve slobode zapravo ne mogu doživjet sa bilo kime… u tu priču opet ulazi Luka.. …

Inaće je poznato da sam jako neobična i spremna na sve i ne daj Boze da mi se kaze da nesto ne mogu ili ne smijem jer to odmah zelim napraviti kao malo dijete ali jako dobro pazim da ne pretjeram jer tako super provod moze postati totalni promasaj... inace skoro nikad (mogu nabrojat na prste)ne pijem alkohol a i kad pijem nikad se ne naroljam, bas nikad.. (I ne pušim…) to je svima čudno jer vecina ljudi mora bit pijana da se potpuno opusti I izludira... meni je samo potrebno dobro drustvo, tj ljudi koje volim... . ali u zadnje vrijeme ne izlazim ko prije da zaruzim s prijateljima, zbog decka (nije ljubomoran tip al ni meni ne bi bilo svejedno da on izađe van samo sa curama..), a malo I zbog vremena... vise imamo ''mirna druzenja''.... al to mi baš fali, ludi glazbeno-orijentiran provod… I tu mi opet fali luka… bez njega su neke stvari bezveze… imam jako puno prijatelja (skoro svi frendovi su mi muški.. imam svega par frendica..) pa zašto mi ni jedan nije kao on?! To me izluđuje.. grrrr...

Zapravo.... nikada mi nije bilo bitno izvodit gluposti i da sad moram nabrojat svoje najbolje izlaske nekome bi mozda zvucali dosadno jer su mi najbolji zbog atmosfere, nacina kako sam se osječala, ljudi s kojima sam bila, stvari koje sam dozivjela a ne toliko zbog ludih stvari koje smo radili...

Haha… lude stvari na stranu.. jer.. =) …najnenormalnija stvar koju sam napravila u zivotu : u 4 srednje (2. polugodište) nisam skoro uopče (doslovno) bila u školi.. niti jedan jedini dan valjda nisam bila u školi cijeli... npr. samo dva dana u tjednu smo bili u školi i to npr. utorak i petak ali ne cijela nego sam par sati.. npr. dosli bi na zadnja 3 sata... zapravo smo dosli samo kada smo pisali test ili morali odgovarat.. (kad kazem ''smo'' mislim na luku i mene, jer smo uvijek svuda išli skupa..).. da je bio bilo tko drugi već bi ga izbacili iz skole ali to smo bili on i ja, svi su nas profesori sa smiješkom gledali a I mi smo znali malo muljat.., doktorica nam je dala ispričnica koliko smo htjeli, a bili smo relativno dobri ucenici i nikada nismo radili probleme + svi profesori su mislili da smo zaljubljeni par i bili smo im tako slatki ''dva uzorna rockera'' da su nas uvijek pustili.. nikome iz skole nije bilo jasno kako se uspijemo uvijek izvuć i svi su nas samo cudno gledali a mi smo provodili najljepse dane ever.. cijele dane smo bili ko na godišnjem.. ujutro odemo umjesto u skolu na piknik na sljeme sa dekicom umjesto knjiga.. ma uvijek nešto novo... prošli smo I istražili svaki kutak grada... svaki dan je bio pustolovina... a društvo je bilo knjučni faktor.. bili smo ko dva lopova (vezana pupčanom vrpcom), stalno smo se pojavljivali i nestajali iz skole..

iskreno... jos uvijek ponekad imam grozne noćne more da su me izbacili iz skole ili da moram ponavljat razred... ali za ozbiljno.. čak I sad 5 godina kasnije nekad to sanjam… sad kad se svega toga sjetim ne znam od kuda mi hrabrost… eto, najluđa stvar koju sam napravila.. rekla sam da će zvućat glupo jer ne mogu opisat taj osjećaj i adrenalin... jer to je bilo čisto kockanje, živjeti u trenutku I ne misliti na posljedice.. kako smo se samo izvukli, nije mi baš jasno.. ma vjerojatno sam napravila puno luđih stvari ali ova ne ostavila najveći post-strah…

a trenutak koji pamtim kao najljepši, a nije vezan uz nijednu osobu, je: ulazim u jedan klub, dolazim do blagajne, plaćam ulaznicu i odjednom se smrznem, a frendica me gleda i pita jesam ok, a ja stojim smrznuta - čujem SVOJU pjesmu kako dolazi iz kluba.. i uđem ko hipnotizirana, a klup pun rulje koja vrišti i pleše i dođem do bine i vidim bend, i vidim Luku na gitari i pjeva moju pjesmu... moju pjesmu... a rulja ludi... isuse, sva sam se sad najezila... imala sam 16 godina i sječam se da (posto sam bila u pubertetu) sam kasnije pomislila ''ovakav je sigurno osječaj imat orgazam''... e a koje su sanse, tocno u tom trenu dok plaćam kartu počne pjesma, moja prva ikad napisana za neki bend i javnost... poslije sam saznala da im je tip ponudio gažu samo zbog te pjesme jer ga je oduševila... ma, ja sam oduvijek bila najglavnija faca zato i jesam sad tako razmažena... haha…

eto.. dva glupa lijepa trenutka u moru prekrasnih trenutaka.. glupa zato jer lijepi trenutci su glupi kada se ne dozive nego procitaju...

i zašto sam se sad toga sjetila.. ne znam... uspomene su takve, padnu na ekran bez nekog posebnog razloga...

- 22:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2016 (1)
Siječanj 2011 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (12)
Kolovoz 2005 (8)
Srpanj 2005 (32)
Lipanj 2005 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JEDINA MUDROST KOJU ŽELIM SVIMA...

''Ako počinjemo razmišljati, počinjemo se bojati....'' pa, POČNIMO se bojati...
FACE UP YOUR FEARS..!

__________________________

Ovo nije "spisateljski-nabrijan" blog već običan dnevnik misli, razmišljanja, događaja iz mog života koje pohranjujem zbog, vječito prisutnog, straha od zaborava...
__________________________

ICQ: 306 119 130

poduka_engleskog@yahoo.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/n/af4fef81f7112d08832d961bcffb63ea.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com



B-I-T-N-O! =)

Ne morate ostavit samo komentar na zadnji post, uvijek škicnem i zadnjih par postova tako da se možete izguštat iako je ''prošlo''.. NIJE PROŠLO!!! =))))


TIP za lakše snalaženje:

-"Žemska".. tj. prava frendica.. -Kljukićka.. najbolja frendica
-''Dud''.. tj. najbolji (pravi) prijatelj, M.
-Ja.... haha.. 24 but all over the place (in a good way najčešće =) ).. englezerica al ne znam spelling.. ni cro ni eng...

BUĐENJE iz SNA O GREŠKAMA...

Postoje stvari koje TOLIKO drmnu.. Kako istinu nije lako pogledati u oči, prvo IGNORIRAŠ...
zatim REAGIRAŠ (razmišljaš)...
pa OTUPIŠ...
a onda, onda skužiš da više NE MOŽEŠ biti ista.. probudiš se i shvatiš...
nakon SPOZNAJE nema povratka,
postaješ drugačija ''TI''...
Moje buđenje... knjiga:

''Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala'' Paulo Coelho

P.S.

Nisam mislila da će netko čitati moj blog, no kada već čita neka slobodno i komentira.. volim komentare, realan pogled sa strane...


Pogledajte post ''Smile'' od 21.06.

i ''Poljubac koji prži'' 18.07.


_____________________________

IMAM INSPIRACIJE, AL NEMAM VREMENA PISAT...
ako ne zabilježim zaboravit ću...

''Must Write List''

1. Omiljena fantazija (slaven178)
(garažiranje)

2. Nezaključani Okovi
(sad il' nikad)

_____________________________



Muzika najbolje opisuje moje emocije.. odlučila sam ju stavit na blog.. malo sam zeznuta nedostatkom kodova, ali sve što stavim osjećam, čak ako i nije moja "vrsta" glazbe.. nisam ograničena.. uvijek tako i tako gledam prvo lyricse i "the point"..što stavim to osjećam, to mislim.. bit će tu i iznenađenja.. hehe.. a sad koga zanima neka si skine lyricse.. ako netko zna stranice sa kodovima - please share...!! mijenjat ću pjesme redovito (i po par puta u danu.. haha).. ma jedva čekam da ponovno počnem novim blogom jer imam toliko toga u planu.. samo sada no time/no energy.. to sve u rujnu.. ako se ovo dvoje ljudi što čita moj blog pobuni maknut ću mjuzu..! tako i tako imam stalno upaljen cd-changer u glavi... =)))



Što smo sve slušali: =)

01. Alicia Keyes "If I ain't got you'' -21/08/05
02. Goo Goo Dolls ''Iris'' - 22/08/05
03. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 23/08/05
04. HIM ''Beautiful'' - 25/08/05
05. Coldplay "Square One" - 28/08/05
06. Beyonce ''Naughty Girl'' - 01/09/05
07. Edwin McCain ''I'll Be'' - 06/09/05
08. Josh Gorban ''You Raise Me Up'' - 08/09/05
09. 3 doors down ''Here without you '' - 10/09/05
10. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 21/09/05
11. Clay Aiken ''Oh Holy Night'' - 22/09/05
12. Green Day ''Boulevard Of Broken Dreams'' - 24/09/05
13. AudioVent ''Beautiful Addiction'' - 26/09/05
14. Avril Lavigne ''Together'' - 30/09/05
15. 2pac ''Changes'' - 02/10/05
16. 3 doors down ''Away from the sun'' - 06/10/05
17. 3 doors down ''Let me go'' - 17/10/05
18. Creed ''My Sacrifice'' - 04/12/05
19. Eagles ''Hotel California'' - 10/12/05
20. Staind ''So Far Away'' - 31/12/05
21. 3 Doors Down ''When I'm Gone'' - 09/01/06
22. 3 doors down ''The road I'm on'' - 01/02/06
23. The Cranberries ''Analyse'' - 05/02/06
24. REM ''Leaving NY'' - 15/02/06
25. Garbage ''Sex is not the enemy'' - 21/03/06
26. Metallica ''I Disappear'' - 09/05/06
27. Gary Allan ''Live ain't always beautiful'' - 22/05/06
28. Sting ''Let your soul'' - 03/07/06
29. Sheryl Crow ''Soak up the sun'' - 10/08/06
30. Band Aid 20 ''Do they know it's Christmas'' - 23/12/06
31. Texas ''Put your arms around me'' 23/01/07