Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Go-mrav.com

...a evo ti i moj majlić... ak oces nekaj od mog nakita...ili bi popio popodnevni caj s mojom bakom :))


...pa sad arhiva:):moji radovi...

CRNO-BIJELI SVIJET

BLUE SKY

AUTUMN GAMES

WALKING ON THE RAIN

SUNSHINE ON MY SIDE

BLACK CIRCLES

SWEET CANDIES


MAJ favorites...

karon - dalmatinka i po...

secret temple - ah, šta da kažem...mislim da naslov govori sve....

8petra8 - ženska spičena do bola.....I adore to read her posts!!!

tonko - proza mu je mrak...

MiMy -mimi oćemo na Hladno pivce? ;)

mish misho - još uvijek mi nije jasno kak je došla do ovog naziva...da pogađam?

crna_ofca - sve ljubitelje nakita definitivno šaljem na ovu stranicu

pinkeye - i ovaj blog je definitivno prava stvar ak želite vidjet malo umjetničkog života

čajapice =) - možda na prugice? ili možda ipak obične? hmmm...

gillotinachoke - my old, old blogger friend :)

phoebs - tek sam nedavno otkrila ovaj blog i mogu reći da mi se odmah svidio...jednostavno, mišljenja su nam stvarno slična...

Image Hosted by ImageShack.us

tonka.is.here!!!

nedjelja, 25.09.2005.

Sunshine on my side ;)

Image Hosted by ImageShack.us

dolazim opet s malim zakašnjenjem, ali kaj se može...stvarno ne mogu više pisati svaki dan jer sam do grla u kojekakvim obvezama, ali kad god uhvatim vremena...I`M HERE...
evo i ovaj put vam donosim mojih ruku djelo...duuugački lančić od fima i perlica. Nisam znala kak da ga nazovem, pa sam malo razmišljala...i onda me konačno podsjetio na nešto...znate one dane kad je jednostavno sreća na vašoj strani i život vam je u totalno pozitivnom okruženju? Evo. i tak sam došla do naslova za lančić...
a što se mene tiče, ja baš i nisam u takvom raspoloženju, ali ide, i ne staje...to je najvažnije...
see ya

- 14:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.09.2005.

Walking on the rain


Image Hosted by ImageShack.us

evo, tu sam, tu sam...nisam nikud nestala (moš si mislit...da ja nestanem?!)...nego sam samo bila privremeno,khm, spriječena...
ma, da, svi znate ono, škola i te gluposti, a meni se stvarno ne da o tome razglabati, jer na koji god blog okreneš svi pišu samo o školi, školi i opet o školi...a kad ja pričam o toj temi onda se sama sebi osjećam dosadnom...ne zato što mi nije dobro (opet: u školi)...ma kakvi...hehehh...nego zato što je ta tema toliko neiscrpna da svojim beskrajem postaje dosadna...
a ja vam opet donosim malo osvježenja u plavom...makar više i nije toliko toplo, ali nek vas podsjeća na one tople divne dane...ljeto...i kupaće gaćice..;)
eto...
a sad tonka mora iti...pardon...ići...

- 14:54 - Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.09.2005.

Autumn games


Image Hosted by ImageShack.us

Za dobru upotrebu:
promućkaj, protresi i odjeni nešto otkačeno...

Rezultat:
Dobar detalj je uvijek zlata vrijedan!...

Idemo, idemo...jesenska kolekcija samo za vas... ;))

- 15:26 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 03.09.2005.

Crno - bijeli svijet


Image Hosted by ImageShack.us

Evo za one koji obožavaju ovakve kombinacije...
Zanima te?
uzhivajte;))

- 21:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 02.09.2005.

BLUE SKY

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, na vaš zahtjev odlučila sam vam pokazati malo svojih radova...
Ovo je ogrlica od fima i perlica.
Hoćeš meeeejl?

pozdrawww svima

- 23:59 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.us

people, ako ovo citate, nadam se da uzivate, a ako ne, ajd onda doma spat...
najjednostavnija zrnca mudrosti...i jos svasta...
Sve što trebate znati o životu stane u ove tri riječi: Život ide dalje. MADONNA

Mislim da je reinkarnacija moguća.Ako bude sreće, svi ćemo se reciklirati. CHRISTINA RICCI

Upotpunom mraku svi smo isti, samo nas naše znanje i mudrost razlikuje. Zato ne dopustite da vas oči prevare. JANET JACKSON

Ljudi kažu da činiš pogrešne stvari samo zato što ih radiš na svoj način. ANGELINA JOLIE

Što nešto čini posebnim? Ne ono što ćete dobiti time, nego osjećaj da biste to mogli izgubiti. ANDRE AGASSI

Najbolji prijatelj je poput djeteline s četiri lista-treba velika sreća da se pronađe. S. J. PARKER

Prijatelj je onaj tko ti daj potpunu slobodu da budeš ono što jesi. JIM MORRISON.

Što god se dogodilo u životu, dobro je. Samo treba vjerovati u to. ORLANDO BLOOM

Image Hosted by ImageShack.us

7 SVJETSKIH ČUDA


1. EGIPATSKE PIRAMIDE, jedine sačuvane od svih svjetskih čuda

2. SERAMIDINI VISEĆI VRTOVI na području današnjeg Iraka

3. FIDIJIN KIP ZEUSA u Olimpiji, stajao je u Grčkoj gdje su održane prve Olimpijske igre. Visina mu je iznosila 12 m, a bio je izgrađen od bjelokosti, zlata i dragog kamenja!

4. ARTEMIZIJ, veliki mramorni hram u Efezu, današnjoj Turskoj

5. MAUZOLEJ, grobnica kralja Mauzola, u Turskoj

6. RODSKI KOLOS, divovski kip na istoimenom otoku

7. FAROS, egipatski svjetionik visok 122 m.


Image Hosted by ImageShack.us


naj, naj...

...brži ledenjak – QUARAYAQ, nalazi se na Grenlandu a dnevno napreduje 20 – 24 m

...dlakaviji narod – AINU narod, većina ih živi u Japanu. Tijelo im je prekriveno dlakom i imaju smeđu kosu, a odijevaju se u odjeću kože ili kore drveta!

...dulja rijeka – je NIL u Africi, dugačka je 6 670 km

...dulja željeznička pruga – je TRANSSIBIRSKA željeznica

...dulji koraljni greben – nalazi se uz sjeveroistočnu obalu Australije, točnije od Papue do središta kvinslandske obale. Dugačak je više od 2000 km.

...dulji tunel – je ST. GOTTHARD koji prolazi kroz švicarske Alpe i dugačak je 16, 3 km. Kopanje tog tunela započelo je 1970. god. Injženjeri su ga kopali s obje strane i susreli su se 1976. god.!

...manja država – VATIKAN- sjedište pape

...manje sunčanih dana – SJEVERNI POL – nijedan, zima se protegne na 182 dana

...niži dijelovi kopna – su obale Mrtvog mora koji se proteže na granici Izraela i Jordana (-393 m)


Image Hosted by ImageShack.us
Moja maca =)

kad me obuzme neka melankolija...ovo mi je jedna od dražih pjesama:
KORAK PO KORAK

Dok hodamo gradom, korak o korak
Reci mi dušo "Da li sam ti još drag?"
Reci mi dušo "S kime dijeliš sne?"
Stvorena ti si samo za mene...

Dok hodamo gradom, korak po korak
I po nama pada kiša, kap po kap
Krijem ti glavu kao dijete goluba
Skrivam te od svih muških pogleda...

Jer ljubav je tako slijepa
S tobom bih na kraj svijeta
Korak po korak.
Svaki put kad Ti kažem: "Volim te"
Ti pobjegneš daleko od mene
Korak po korak.

Prljavci



------------------------------------

ovog malog pizdeka bi htjela ja imat doma, al budući da ipa još ne mogu, evo, nek mi bude nar ovdje:


adopt your own virtual pet!


:)