ponedjeljak | 28.07.2008.

Koliko je vremena vec proslo?
Vise ni ne pamtim tvoj glas, vise ne osjecam tvoje suze na mom ramenu. Nisam mogla te mogla spasiti od Nje.

Njen dah jos osjecam na svom licu. I to je jedino sto me drzi zivom. Njen dah, leden i surov. Njene oci, tako crne i duboke da sam se i sama skoro u njima utopila.
Njene hladne ruke, crne haljine sto joj lelujaju sa bokova.

Ona mi te uzela. Povukla te iz mog narucja, ne dajuci mi ni trena da se oprostim. I sad te nema vise.
I mrzim ovaj svijet. Mrzim sve sto mi zivot nosi.. Toliko je patnje u meni, toliko ne izrecenih rijeci. Toliko suza koje ne silaze niz moje obraze. I ne mogu plakati.

Predugo sam lezala zatvorenih ociju.

I trcim joj u susret, jer znam da si s Njom ti. Vise se nemam razloga skrivati. Ona je sada moj jedini put do tebe.
Smrt, u mojim ocima poput andela....

- 23:23 - your skin makes me cry.. (0) - ... - # -

<< Arhiva >>