brzkoshiba

03.11.2009., utorak

Analiza

Gledajući rezultate, uočio sam da nam vremena baš i nisu bila bajna. Pri tome najviše mislim na sebe smijeh. Prvu izmjenu sam završio u tempu 6:20 min/km i sa jakim bolovima u listovima. Zadnju izmjenu tempo pada na čak 7:13 min/km!!! Katastrofa. A i bolovi u koljenu su se još i pojačali, tako da sam u biti zadnju izmjenu preživljavao. Eto što znači 2 mjeseca ne treniranja, tj. nakon WOC-a sam samo odrađivo trke, i nadao se da će ići na svježinu. Al ne će. Pogledajte Andraža. Samo kontunuiranim i pravilnim radom se može očekivati napredak. On je svoju prvu izmjenu išao 5:21 min/km, a zadnju je čak ubrzao na 05:10 min/km (ako je staza 4,1 km)!!!! I sad svi vele: da, pa to je Andraž, nije to isto, on je u Europi wave, it. itd. brljezg itd... Dečko samo želi raditi, voli to što radi, ima potporu bližnjih i rezultati jednostavno sami dolaze. A mi dok se koljemo...ne bu niš od toga. To je realnost, i što se prije suočimo s njom, možda nekome i dođe iz guzice u glavu da se neke stvari konačno pokrenu.
Ajmo analizu: Prvu izmjenu sam odradio sa minimalnim greškama, tek nešto sitno na KT7. Za razliku od zadnje izmjene gdje sam očigledno srljao bezveze, greške su na KT1, KT4, glupa varijanta na KT6, i greška na KT9. Izgleda da mi ipak bolje leže prve izmjene.
Čuvajte se, pazite se. Kissy -kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.