brzkoshiba

01.11.2009., nedjelja

Dao bih 100 Amerika!!!!....

Jučer se na Solarskim šumama održala štafeta pod nazivom Kumipeta, u režiji Tome i kumova. Jedna vrlo dinamična, zabavna štafetica društveno-sociološkog karaktera. Meni se, onako odokativno, činilo da je bilo više ekipa nego na državnom prvenstvu. Ali možda se varam. Brojnosti su uvelike pridonjeli kolege iz Slovenije, koji su došli u nemalom broju, i zato im svaka čast thumbup. Tebao sam nastupiti u ekipi sa Antonijom i Vinkom, no međutim uvijek nešto iskrsne. Antonija je morala raditi, pa kako nismo na vrijeme našli 3. člana, odlučio sam se trčati dvije izmjene. Prvu i zadnju. I na kraju je super ispalo! Već krajem svoje prve izmjene sam počeo osjećati bolove u listovima uzrokovane prošlotjednim polumaratonom. A i desno koljeno je opet krenulo rasturati. Al ne bumo plakali, ne? Vinka je odradila odličan posao, i nakon moje 3. pozicije nakon prve izmjene, odlično odradivši posao zadržala poziciju. Do kraja se nije ništa značajno promijenilo, prve dvije štafete niti u snu nisam mogao uloviti, i na kraju osvajamo 3. mjesto!!! Nas dvoje, a njih tri!!smijeh Znam, znam, sad će neki reći kako nije fer jer sam znao neke kontrole iz prvog kruga, ali vidjet će se nakon analize idućih dana koliko je to varijanti bilo. A i ovako smatram da smo posramili neke renomirane ekipe pjeva. Čestitke još jednom pobjednicima. Gulaš vele fantastičan, nagrade prigodne. Sve 5. Čak nije niti prehladno bilo. Bilježimo se za drugu godinu. Poslije trke - pizza i pivo. Baš mi je leglo. Al onak kvalitetno. Čak smo iz Pinky-a izvukli nama prijeko potrebne tračarske informacije cerek. Kissy -kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.