brzkoshiba

21.09.2009., ponedjeljak

Gotovo je, al totalno...

Eto ga, 9. Bjelovar open je za nama. Prekrasno vrijeme, prekrasan ambijent i prekrasan teren. I nenormalan kašalj i ostaci prehlade. Ma milina. Jutro je "osvanulo" totalno maglovito, tek ponegdje nije bilo magle. Već oko 7:15 smo bili na Kamenitovcu, a nešto kasnije smo bili spremni za šumu. A u šumi kao iz bajke. Tišina prožeta zvukovima ptica, mekana podloga, svjež zrak (ali i vlažan) probijaju zrake Sunca, hrpa paučine... Prekrasno. Još jednom sam sebi potvrđujem da je orijentacija najbolji sport na Zemlji. Iako totalno shrvan prehladom, nisam si mogao dopustiti da ne budem dio organizacije. Ponajviše zbog toga jer vjerujem da bi zbog fair playa svaki trkač trebao organizirati barem jednu trku godišnje. A baš zbog toga, što neke nije briga za to, izgleda da ove godine gubim plasman u Kupu. Nema veze, ja nisam papak. Ako ništa drugo sam sebi sam moralni pobjednik. Sve kontrole su bile na svom mjestu na vrijeme, sve su radile (u međuvremenu je jedna riknula, ali je Perko kiss brzo intervenirao).
A da ne bi pisao samo lijepe stvari, pobrinuli su se dotični Primitivci. Ne ću ga/ih imenovati namjerno, neka se sam/sami prepoznaju. Ljudi moji, ovo je 21. stoljeće, i u osnovnoj školi se uči nekakav bonton. Mi kao sportaši još bi više trebali imati razumijevanja prema ogranizatoru. Pa za njega/njih mala uputa za ubuduće: ako nešto na stazi ne štima, ne radi stanica, karta ne valja, bilo kakav problem u organizaciji; kako se to riješava? Zasigurno ne neartikuliranim primitivnim glasanjem i pokušajem dokazivanja svoje muškosti (koje nema između ostalog), nego se lijepo kulturno podnosi prigovor na kaj god već se misli prigovoriti. Ako organizator odbije prigovor piše se pismena žalba sa uplatom određena po pravilniku HOS-a. Tada ako se ne varam Upravni/Izvršni odbor HOS-a (nemojte me držati za riječ, nisam siguran) donosi odluku o daljnjim postupcima glede navedenog u žalbi. I zdravo đaci! Jer ovo što se događalo, dalo bi se provući kroz Stegovnik HOS-a (članak 53.). Ali mi smo fini ljudi pa smo zažmirili na to. Najzanimljivije je kaj su klinci iz M12 ili M14 došli fino na cilj, rekli Slobodanu: "striček, ne radi kontrolka" i bok. Bar je netko dobro odgojen.
Trka je prošla, žalba je uložena, kaj bu dalje, znati će se u četvrtak (navodno se sastaje Odbor). Ako se poništi, u redu. Ništa zato, nije prvi put da se to događa. Treba cijeniti organizatorov trud, i kulturno upozoriti na nedostatke. Bilo je i toga, te su se takve sugestije bez pitanja prihvatile. Pa zar je to tako teško? I onda se svi čudimo kuda nam ljudi odlaze i zašto je sve manje ljudi u našem sportu.
Odmah kažem da ću sve komentare koji će voditi ka bilo kakvoj prepirci brisati i trajno zabraniti pristup korisniku. Jer zna se, o ishodu odlučuje HOS.
E sad, kako sam napisao u naslovu, gotovo je. Pod time mislim na svoje aktivno bavljenje orijentacijom. Nema više repke,a izgleda niti elite. Upitno je uopće i da li ću nastaviti dolaziti na trke. Možda još Manja Vas, ali niti to nisam siguran. Zdravlje je ipak na prvom mjestu.
Čuvajte se, pazite se. Kissy -kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.