brzkoshiba

23.08.2009., nedjelja

Svemu lijepom jednom dođe kraj

Pa tako i još jednom WOC-u. Znam da su neki pratili i live prijenos, a oni koji nisu evo i rezultata. Odmah kažem da me svakojaki natpisi po netu ne će previše dirati, dapače to mi još i dosta puno znači. Jer tko piše, taj i prati smijeh. Analizu još ne ću raditi, čekam idući tjedan da dođem na posao smijeh. Mogu reći da sam relativno zadovoljan trkama, iako znam da sam mogao bolje. Jedino me veseli što sam u odnosu na svoje prošlo Svjetsko osvojio vidno više WRE bodova, pogotovo na longu. Pa valjda i to nešto znači.
Još jednom pozdrav vrlo dobroj ekipi iz soba 311 i 224, susjedima na vrlo dobrom i ugodnom druženju, te svima koji su nas podržavali.
A poseban pozdrav ide najvatrenijem i jedinom našem navijaču Kifli koji je potegao iz Zagreba samo da bi nas bodriohrvatska.
Sad slijedi kratki odmor i saniranje ozlijeda nastalih tokom nastupa na trkama. Vjerujte, nije bilo lako.
Čuvajte se, odmorite se. Kissy - kissy
ZOLTAN!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.