brzkoshiba

29.07.2009., srijeda

Sparina

Ponedjeljak - brdo posla po gradu, poslije toga - hardcore vožnja biciklom sat vremena, utorak - po nasipu u 15 sati 9,2 km za 40:24. Sparina, vrućina, prašine na tonu po nasipu. Baš i ne prakticiram trčati po nasipu, ali kako sam opet imao obaveza u gradu, iskoristio sam svaki slobodni trenutak. Zadnji dio mi se pridružio Klobo na biciklu pa mi je malo pojačao tempo. Cijelo vrijeme smo lagano klafrali. Bitno da noge mogu raditi bez beda. Danas je u svakom slučaju u planu o-trening, sad da li na Ponikvama sa Edijem i Klobom , ili ću sam izohipse na Zaprešiću, sve je stvar dogovora. Moram ionako isprobati novi dres, možda i koju rupicu na njemu napraviti, tek toliko da ga krstimpjeva. Očekuje nas fantastično vrijeme bang ovaj i idući tjedan, treba to iskoristiti za prilagodbu na teške uvjete kakvi bi nas mogli dočekati na WOC-u. Trenirajte, uživajte. Kissy -kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.