brzkoshiba

27.07.2009., ponedjeljak

Napredak ili...?

Daklem, jučer ujutro, nakon što sam napisao prijašnji post, sam otišao na trening. Imam jednu ruticu gore-dolje od cca 15 km. Kad sam ju prošle godine tek istraživao i standardizirao, išao sam oko 1:12 do 1:15. Prije točno mjesec dana (25.06.) smo Klobo i ja išli malo življim tempom (barem za mene) i završili smo za 1:07:51, što mi je tada bilo najbolje vrijeme. I bio sam kvalitetno strgan poslije toga. Doduše, tada sam i bio u full hazarderskom ritmu treninga. Jučer sam tu istu stazu otrčao za 1:04:09! Više o 3 minute bolje! A osjećao sam se puuuno laganije za vrijeme trčanja, a i jutros nemam apsolutno nikakvih bolova i muskulfibera smijeh. Da li se tu vide rezultati treninga u posljednjih mjesec dana, ili je sve to bila samo posljedica trenutne svježine? Ne ću razbijati glavu time, mozak bi mi nepotrebno radio, a i samo bi si stvarao pritisak. Brže je, lakše mi je bilo i to je bitno. Sretan sam.
Ekipa je završila svoj pohod na Oo-cup , i vjerujem da su svi više-manje zadovoljni. Ako ničim drugim, barem time da su imali prilike isprobati tako tehnički, ali i fizički zahtjevne terene. Na kraju Vukma ipak nije uspio doći do medalje, ali znam da ga to ne će frustrirati, nego će prionuti još žešćim treninzima cijele zime, kako bi iduće godine ekipi u M21B pokazao tko je tamo "tata"smijeh Šala mala. Draž se ponukan Perkovom promjenom discipline, također okušao u bacanju diskasmijeh. Samo se nadam da se nisu porazbijali po tom silnom kamenju. Konkurencija je bila vrlo zvučna, ako je suditi po imenima na ciljnoj listi. Zato thumbup dečkima na silnoj želji i velikim #cenzura#.
Čuvajte se, pazite se. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.