brzkoshiba

27.06.2009., subota

Zar je veljača?

Pa zar današnjim mačkama nije jasno da je sezona parenja za njih u veljači? Maaajko mila... Zamislite da vas 4:03 ujutro probudi zvuk identičan onome kada gluha osoba svira violinu. Jeste? E, sada to kvadrirajte i znat ćete kaj nas je jutros probudilo bang. Ajde dobro, Maju je probudilo moje hrkanje prije togasmijeh. Uglavnom, kad te krene, e onda te krene. Imaš par dana slobodno da spavaš koliko te volje, i onda ovakvi zovovi prirode pokvare idilu.
Nego, jesam vam rekao kako imam dobru ženu? Velim ja njoj jučer ujutro: Majo, idem ja voziti bicikl s Nikolom oko 11, pa se vratim do 14. A onda u 16 sati idem s Tonkom i Pinky-jem na trening. A odgovori ona: OK, nema problema. Ja pitam: kaj fakat? Ona: naravno! Kad si ti sretan, i ja sam sretna. Kaj nije lijepo imati takvu podršku? Ljubi te Vedo kiss.
A jučer na treningu? Svi mogući vremenski uvjeti su se izredali. Red sunca, red olujnog nevremena, red kiše, pa malo grmljavine i tako u krug. Btw, grom je udario negdje blizu nas. Osim što sam se stres'o ko miš ( Pinky? ), osjetio sam miris spaljenog drveta. A znate zašto je padalo? Pa zato jer sam oprao auto prekjučer, naravnozubo. Trening k'o trening je s moje strane prošao sasvim u redu. Trčao sam jednu stazu koju sam prije nekoliko godina trčao na trci. I sad fakat ne znam što sam radio na toj trci, ali znam da bureke jesam, sigurno! Koliko je lakše trčati na treningu, nego na trci. Valjda je psihička napetost puno manja. Puls je sigurno manji, a tempo jači. Zbog čega je to, ne znam. Saznat ćemo uskoro, u novom nastavku....
Ado me podsjetio na LIVE prijenos WC-a u Oslu. Vidim da je jučer bilo ludilo. Ak imate cajta, poluknite si. Trenirajte, gubite se. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.