brzkoshiba

22.05.2009., petak

Treninzi

Ko bi reko čuda da se dese! Prekjučer sam obavio orijentacijski trening sa Klobom i Adom, a jučer sam se lagano rastrčao. Što će reći da ću ovaj tjedan 4 puta trčati, što je meni već skoro pa full treningsmijeh. Malo sam se zabrinuo na o-treningu, kompas me baš ne sluša. Ili ja njega? Od 5 dionica koje sam vodio, dvije sam zeznuo. Od toga jednu dosta gadno. Uopće nisam skužio da sam falio po azimutuheadbang. Tutlek. Al me veseli kako sam niski puls imao i mogao sam sva brda istrčat. A bilo vrućeeee. Nego, ste skužili kol'ko u zadnje vrijeme ima zmijetina? Prekjučer sam skoro pogazio ovu autom dok je kod Vukme prelazila cestu, a jučer sam u zadnji tren uspio izdužiti korak za kojih pola metra da ne stanem na ovu, tam kod mene, iznad vinograda. Moram reći da u prvi tren, kad vidim mrcinu od cca 1m, puls lagano zaigrazujo. Al sva sreća, osim onih par smukulja u dvorištu prije nekoliko godina, koje se lako zamijene za riđovku ,ništa otrovno nisam viđao. Hvala Bogu. Ko zna kol'ko bu ih ovaj vikendzubo? He, he, moram malo plašit konkurenciju. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.