brzkoshiba

15.05.2009., petak

Trening snage

Jučer sam radio trening snage. Ciljana grupa mišića je bila: ramena, leđa i noge. Sprave koje sam koristio su bile: kramp, sjekira i štihaća! Jesam vas....Al fakat, opet ništa od treninga, vadio sam panjeve starih voćki. Komaraca ko u priči. Katastrofa. I konačno sam, nakon dužeg vremena, opet dobio žulj na dlanu. Kako su mi od radova ruke postale grube, tako je u zadnje vrijeme postalo nemoguće dobiti ikakav žulj, iako imam običaj raditi bez rukavica.
Nego, okrenimo se na vikend. Sutra je PH u sprintu u režiji OK Merz na Jelenovcu. Prema dužini staza, ali i visinskoj razlici, biti će to jaaako strma trka. Pošto sam protrčao tim dijelom puta s Ademom, znam da će biti teško. Vegetacija je nabujala i čini mi se da će se trebati vrlo vrlo vrlo dobro orijentirati jer će se svaka greška skupo platiti. Dolazim biciklom tako da ću se valjda dovoljno zagrijati, samo se ne smijem napaliti previše na bajku, da ne izgorim prije vremena. Danas još 100 stvari za obaviti po gradu. Užas. A još k tome je i norijadaparty. A možda da im se samo pridružim....Pa ziher bi prošo pod kakvog srednjoškolca zubo. Vidimo se zutra, kissy - kissy.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.