Bruno Šantek - brutek

utorak, 08.04.2014.

NEK ME NE BUDE

(08.04.1995.)


zaustavite svijet, nek se ne okreće
nek stane sve, pa nek me ne bude
samo korak-dva do ruba ponora
samo tren od dna i to više nisam ja

samo sam vojnik izgubljenog rata
borac protiv sjena koje me guše
u ravnopravnoj trci za polugu od zlata
ali već me na startu pucnji ruše

neka već prođe sva ta patnja
neka se poslože karte na stol
i kada pomislim da zatvaram vrata
opet se vraćam, i opet ponovo bol

svi se čude jer ne znaju što je to
a ne mogu im objasniti riječima
jer kad pomislim da znam guši me ponovo
i tad samo želim da to ne desi se njima

zato, sve što imam kod sebe uzmite
želim dati sve što mogu i što znam
samo mi uvelu dušu ne dirajte
samo me pustite da ostanem sam

kada će stvari krenuti na moj način
kada ću pjevati, kada ću trčati
za sve sam već odavno izgubljeni sin
pa čemu se onda uopće vraćati

želim vidjeti svijet kako cvili podamnom
zamijeniti ružnu stvarnost predivnim snom
a onda ću napraviti mjesta za druge ljude
pa nek stane sve, pa nek me ne bude


- 09:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme