Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 21.03.2013.

JA NE PRIPADAM NIKOME

(1992.)

ne želim sigurnost za cijeli život uz tebe
želim živjeti od danas do sutra
dan za danom i svaki dan za sebe
ne misleći što donose maglena jutra

ljudi su gubili sve i postajali jači
i ja sam sve izgubio pa se opet rodio
možda ne bolji ali to mi ništa ne znači
važno je samo da sam se napokon oslobodio

kao da si umorna od putovanja i želiš stati
želiš da budem stup na koji ćeš se nasloniti
da dam ti sebe a jedino to ti ne mogu dati
tu moju slobodu više nitko neće zarobiti

ne brini, ne mislim ništa loše o tebi
to vrijedi za sve – ja ne pripadam nikome
ni za sva blaga svijeta prodao se ne bi
to je i razlog što mnogi me ne vole

čudna je to ljubav ako ovisi o posjedovanju
a ja nisam stvar iz samoposluge da me uzmeš
sada sam tvoj ali to je privid u ovom stanju
u kojem lebdiš a zapravo ništa ne razumiješ

ostat ću sam u tom svom ludilu bola
proći će vrijeme u kojem ja gubim
nije bitno dal to si ti ili sjenka tvoja
meni je svejedno koga samo ljubim

i jednom će svijet postati moj
bit će me briga za poraze i tvoj lik
jer ja nikada neću biti tvoj
ostat ću zauvijek samo buntovnik

i briga me što kvari se sve što smo počeli
i moje zdravlje, i ovaj dan, i nečije molitve
i baš me briga za lovu koju mi nisu vratili
ni novcu ni bogu – ja ne pripadam nikome

- 10:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme