Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 11.03.2013.

TEK SADA TO ZNAM

(2010.)

da, sada znam
nikada me nisi voljela
bila je to samo potreba
bili smo samo slučajno skupa
u isto vrijeme na istom mjestu
bili smo si samo upaljači
pokretači jedno drugog dalje u život
i ništa više
tek sada to znam
kada vidim kako drugog voliš
kako si drugome predana bez ustezanja
a ne distancirana kao od mene
i s previše glupih izgovora
znam da si ga možda i tada voljela
a sa mnom bila tek iz navike
ili iz poštovanja za neke sretnije dane
u kojima se nismo niti znali
i jer si nikada nismo sve potpuno dali
sad još nosim taj teret u sebi
taj dio tebe koji ti pripada
a nikada neće biti tvoj
niti će ikada biti lakši za mene
tek sada to znam
kada vidim da ono što je za mene toplina
tek je usputni dodir za njega
a vatre tek tinjaju u tebi
sve to ja nisam znao probuditi
ili mi to sve nisi željela dati
ostat će tek praznina prošlosti
koju se više ne može popuniti
i teret njen koji se ne može ostaviti
uvijek će negdje u meni se kriti
to da znam da nisam vrijedan
to da nisam zaslužio više dobiti
a tek sada to znam




- 09:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme