Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 10.09.2012.

NESVJESTICA

(2006.)

usred moga svijeta svemirske tišine
sva buka se skuplja baš u jedan tren
da napuni krater sve moje praznine
i u eksploziji zvuka bivam raznesen

tonući, divim se nebu pogleda mutna
dok me vrtoglavica kovitla i mami
i padam bez snage do samoga dna
nestajuć u trenu u toj golemoj tami

ne osjećam ništa od tog velikog treska
tek tupost i mir kao nakon oluje
i svaki treptaj svijetli poput bljeska
i svaki se uzdah poput lavine čuje

dok se dijelim na dvoje kao da sanjam
a to sad zaista sam sebe s visoka gledam
sili toj moćnoj se pobijeđeno klanjam
al još nije vrijeme da se zauvijek predam

tek blaga me mučnina sad čini stvarnim
taj stvarni osjećaj prema stvarnom svijetu
ležeći u blatu pred svojim očima starim
to svemirska duša čuva lešinu na tlu

a onda se vraćaju zvuci, mirisi, boje
nestaju slike iz druge dimenzije
tek osjećaji stvarni u meni ne postoje
baš kao da ih nikada ni bilo nije

- 11:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme