Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 16.04.2012.

SKOK U AMBIS

(2010.)

porušeni mostovi i prijateljstva se više ne grade
ostaje samo pustinja iza mene i ništa naprijed
tek buka unutrašnjih glasova koji se na glas svade
čekajući da na mjestu za vrisak i njihov dođe red

iza mene su samo moje pustinje a ne pustinje svijeta
nikoga moje nestajanje ne brine, to odavno znam
i kad se sruši moj svijet to nije sveopća šteta
sve drugo postoji ko da nikada niti živio nisam

čak i sport je nepravedan prema nama luzerima
postoje utrke brzine, i skokovi u dalj i u vis
al da mi je znati ko bi nas dobio u drugim mjerilima
da se računa stajanje u mjestu ili skok u ambis

sve što sam ostavio za sobom nije vrijedno spomena
jer nitko se već ni za života ničega ne sjeća
tek će se u balansu sudbina desiti sitna promjena
kada moj osobni križ više neće biti ničija nesreća

moje su grudi promrzle od hladnoće sitnih duša
ni proljetni zrak ne pomaže da mi bude bolje
više mi se ni vlastita škripa iz dubine ne sluša
a ni za prekinuti to nemam nimalo volje

što onda da činim slobodan i odlobođen od svega
kad tu svoju slobodu ne mogu slobodan živjeti
kad ne postoji svetski rekord za duljinu bijega
a ni odustajanje od svega neće mi medalje donijeti


- 09:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme