Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 21.04.2011.

KRSTARENJE

(1994.)

na ludilu lažnom zahvalih se piću
odrekoh se svih mušica i djeva
naklonih se stidno ognju i biču
bura u meni nek uspavanke pjeva

ostavih mjesta koja navikla su na me
ljude što su me nekad prijateljem zvali
varljivu slavu i još lažnije dame
svi su mi oni samo godine krali

a sada nakon toliko lutanja bez cilja
i tisuću snova što nestaše poput bljeska
nađoh se pred tvojom oazom izobilja
pred mirisnom ružom sred beskrajna pijeska

znam da ni u snu nisam vrijedan tvog lika
da mnogi te drugi za mrvu ljubavi prose
a ti bojiš se svih tih ljubavnih razbojnika
što umjesto duše tuđe trofeje nose

i u meni je dušu teško pronaći
već prije okove iz starih ratova
ali teško ćeš toliko ljubavi naći
koliko za tebe nosim u grudima

zaboravi strah i zarobimo vjetar jak
daj da ti pokažem kako se tone u snove
da u tom moru budem tvoj jedrenjak
da odemo tamo gdje svi ljubavnici plove

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme