Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 28.02.2011.

ZRNO PIJESKA

(2006.)

za svako zrno pijeska bih rekao bar riječ o tebi
ali nemam toliko riječi i ništa pomoglo ne bi
samo pustinje su sada u meni, i ova hladnoća koja me guši
koja mi smrzava i misli i pri svakom pokretu ruši
dok sanjam topline pustinja misleći na tvoju toplinu
a uzalud, jer sve što imam od tebe se pretvorilo u daljinu
i sve što u meni se bori troši me
i sve što u meni gori iznutra umire
kad možda više nikada ti ništa neću reći
kad možda potrošio sam sve riječi
i sve prilike koje sam od tebe imao
sve one trenutke koje sam olako shvaćao
premalo cijenio ono što smo imali
i premalo gradio da bi se učvrstili
sada smo samo pijesak koji nas upija
samo zrnca koja su s vremenom otišla
ostaje samo šum koji se prosipa
ledene sige koje vise iznad prozora
nijedne riječi da kažem da si mi potrebna
i da bih volio da si ostala
nijedne strasti da ti dokažem da sam iskren
nijednog vriska koji će probiti vlastiti bedem
tek prevelika kontrola koja me je nekada spašavala od bola
a sad je učinila suprotno i pretrgla me na pola
jer nisam navikao na bića kao ti
niti mislio da će mi itko ponovo išta značiti
sada samo zalud trošim riječi
sa svakim zrnom zid među nama je veći
tek u vlastitom dahu na prozoru tražim tragove
dal' nakon tebe išta u meni ostaje



Za Anu B. (1973.-2011.)

- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.02.2011.

KUDA

(1988.)

kuda da krenem noćas
gdje da utopim dušu
kada porazi postaju pobjede i ja gubim
zašto me nesreće sustižu a ni jedna ne prestiže
kao da se sve ruši na mene
zaboravljajući zasluge
ali ja nisam ratni heroj
ja nisam imun na klevete
svaka riječ otkriva dio koji nikada neće biti cjelina
sve je rastrgano
i moji tanani živci koji boje se sloma
a zapravo se boje sebe
sve je lažno
i vrijeme i prostor i način na koji umirem
samo da mogu preboljeti, da mogu zaboraviti
očima kradem sjenke, ili one kradu mene
ne razumijem misli niti pritisak u grlu
smrad dima me plaši ali ne posustajem
grize za oči i daje mi alibi da zaplačem
izgovor da nitko ne sazna istinu
kuda da krenem noćas
gdje da pronađem ljubav
nešto u mojim mislima uvijek me vraća natrag
ali ja trčim
ni vrijeme ni mjesto ni cilj, ništa mi nije važno
trčim kroz vodu
ne odustajem da povratim sigurnost u drhtave ruke
ja nisam rob, ja sam borac
barem sam nekada bio
moja krv je hladna a moje oči slobodne
kao i suze u njima
nisam kukavica
rizik je sve što radim
sudbina me gura ali aj ne želim unatrag
da barem pronađem zaborav i prebolim sve patnje
možda jutro donese odgovor
isuviše vina radi u glavi

- 11:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.02.2011.

TOPLINA IZNUTRA

(2006.)

zamisli da te ljubim
tamo gdje to najviše želiš
zamisli moje prste na tvojoj koži
osjeti kako klize i kako te vole
zatvori oči i udahni sav zrak oko sebe
pa me onda tim dahom miluj po vratu
šapni riječi koje si mi odavno htjela reći
a mislila si da ih nikada nećeš izreći
osjeti toplinu kako te miluje iznutra
jednim trzajem odbaci sve ružne misli
sve nemire što su se u tebi stisli
pa barem tiho, onako za sebe, vrisni
zamisli moj dah u svojoj kosi
na vratu, na licu, na usnama dok drhte
svoje ruke na meni, vrućinu, znoj
taj opojan miris dva naga tijela
uzdahni kao što nikada prije nisi smjela
opusti se i uživaj, još nije kraj
toliko još puteva mi želimo prijeći
toliko još sjećanja možemo steći
zamisli koliki još svemir stoji pred nama
za svaku zvijezdu bar dodir
za svu prazninu još veliki uzdah
pa opet me dahom digni do neba
jako, visoko, baš koliko treba
uzmi sve što si oduvijek htjela
s osmijehom uživaj u igri tijela
ne brini za priče, hoće li tko saznati
sve dok te moja strast u mislima prati
samo osjeti toplinu kako te miluje iznutra
i zamisli da misli stvarnost postat će sutra

- 09:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.02.2011.

PONEKAD POKUŠAVAM

(2007.)

ponekad ne čujemo dalje od sebe
od naših tišina, od našeg bijesa
sve manje je zima od kojih se zebe
a sve više se leda u piću miješa

pokušavamo zaboraviti sve ružne priče
pa čak i lijepe, da ne bude žudnju
al glas strasti iznutra još na nas viče
i on bi bar na još jednu vožnju

ponekad ne vidimo dalje od nosa
od naših taština, od našeg ega
a zapravo sve manje je ponosa
kad shvatimo da ne živi se od njega

pokušavamo zaboraviti sve ružne stvari
pa čak i drage, da ne postanemo slabi
al plam iznutra nas ponovo žari
i on bi da ga pravi požar zgrabi

ponekad pokušavam ostati čist
od sveg blata, od vlastitog zla
al zalud kad nisam prazan list
i te velike mrlje sam zapravo ja

pokušavam ponekad barem pokušati
čak i zalud, tek radi reda
da znam da probah sve od sebe dati
prije no što se duša zauvijek preda

- 11:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.02.2011.

GLASOVI

(1989.)

mrak je sve što imam
ali kome prodati te crne misli
slobodu kao milostinju primam
svi su se jauci u grlu stisli

gledam pred sebe ali ne vidim
znam samo da sam ostao sam
volio sam i tog se ne stidim
a sada samo prazninu osjećam

čujem riječi koje čuti ne želim
čujem smijeh i svega se sjećam
i ponovo kao da sve sa njom dijelim
a ipak sam tako prokleto sam

glasovi prodiru kroz zidove
glasovi jekom ranjavaju uši
nekada gradili smo gradove
a sada se kula od karata ruši

glasovi donose samo loše vijesti
glasovi koji plaču umjesto mene
ostaju tek krvavi tragovi na cesti
ostaju tek loše iscrtane sjene

plutam nad jekama svoga jauka
zrak treperi pred naletima sunca
moj ritam je brži od zvuka
to još samo sat mjesto srca kuca

čujem da me zovu iz daljine
čujem kako stvarnost zove u bijeg
ali što izvući iz ove praznine
da se ne pretvori u novi krvavi stijeg

- 21:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.02.2011.

OVISNIK O SLOBODI

(1997.)

ništa nije jače od ponosa
ona reče
i ništa jače od blata sa dna
nikoga ne peče

ovisnik je o slobodi
o slobodi koja boli
kad nema nikog da je vodi
nema nikog da je voli

i svaki put kad dalje želi
krene pa se zaustavi
jer netko drugi darove dijeli
praznih ruku će ostati

i zgazit će je ideali
zgazit će je ponos ludi
pokraj svih što su pali
njoj baš netko gori sudi

nema nikog da me voli
rekla je
i ništa me više tako ne boli
kao samoća postelje

ovisnik je o slobodi
o slobodi koja prijeti
kad nema puta da je vodi
k nekom kog će voljeti

- 14:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.02.2011.

RAZMISLI

(2006.)

lakše mi je bilo bez tebe
ničem se nisam nadao
sam sam slobodno padao
sam sam svijetom hodao
i sam sa sobom sam najbolje znao
zato mi sada sve teško pada
svaka kriva misao
i tvoja i moja
možda je najbolje da uzmemo predah
da svak za sebe nađe svježi udah
da svak o svojoj priči razmisli
odmori se od mene bar jedan dan
od teških riječi
od teških priča
nek ovaj snijeg ispere naša lica
nek vjetar odnese sve loše misli
a mečava sakrije sve ružno pod sobom
možda tada i naše mane sakrije
možda nam tada budu prihvatljive
i shvatimo da smo zapravo čisti
samo je svijet oko nas prljav
razmisli dobro o svemu
o meni, tebi i njemu
ako itko sem mene postoji
ne zovi me ako osjetiš samoću
i ako te to samo na tren zaboli
ako ne želiš da ostanem
da zauvijek tvoj postanem
onda zbogom bolje zvuči
no da se duša više muči
lakše bi mi bilo bez tebe
ako ti želiš slobodu za sebe

- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.02.2011.

PUT DO MJESECA

(2005.)

koračam južnom stranom svoje stare ulice
uz preplašene pse i prenašminkane curice
tek tu vide se tragovi mojih godina
dok se i toplo sunce krije iza zidina

i hodam dalje dok sunca više nema
dok grad podamnom odavno drijema
prateći mjesec penjem se kroz šumu
osječajući slobodu u ispražnjenom umu

dal ovo je bijeg ili se samo izvlačim
a zapravo tek ne znam bolji način
kako da opstanem a da ostanem isti
kako da na kraju računi budu čisti

samo me pitanja progone umjesto odgovora
i uvijek ponovo nemam pravog izbora
al zašto uopće birati kad sve je promašaj
bolje se je spremiti za konačan kraj

tako će se i zbiti, i samo me neće biti
tek stare staze moje će korake kriti
dok neki novi klinci, neka nova djeca
ne pronađu taj moj put do mjeseca

ostat će svi oni koji su bili jači
oni kojima njihov život nešto znači
u svijetu po mjeri ljudi bez sna
i praznine tih lažno ispunjenih duša

- 10:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme