Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 24.02.2011.

KUDA

(1988.)

kuda da krenem noćas
gdje da utopim dušu
kada porazi postaju pobjede i ja gubim
zašto me nesreće sustižu a ni jedna ne prestiže
kao da se sve ruši na mene
zaboravljajući zasluge
ali ja nisam ratni heroj
ja nisam imun na klevete
svaka riječ otkriva dio koji nikada neće biti cjelina
sve je rastrgano
i moji tanani živci koji boje se sloma
a zapravo se boje sebe
sve je lažno
i vrijeme i prostor i način na koji umirem
samo da mogu preboljeti, da mogu zaboraviti
očima kradem sjenke, ili one kradu mene
ne razumijem misli niti pritisak u grlu
smrad dima me plaši ali ne posustajem
grize za oči i daje mi alibi da zaplačem
izgovor da nitko ne sazna istinu
kuda da krenem noćas
gdje da pronađem ljubav
nešto u mojim mislima uvijek me vraća natrag
ali ja trčim
ni vrijeme ni mjesto ni cilj, ništa mi nije važno
trčim kroz vodu
ne odustajem da povratim sigurnost u drhtave ruke
ja nisam rob, ja sam borac
barem sam nekada bio
moja krv je hladna a moje oči slobodne
kao i suze u njima
nisam kukavica
rizik je sve što radim
sudbina me gura ali aj ne želim unatrag
da barem pronađem zaborav i prebolim sve patnje
možda jutro donese odgovor
isuviše vina radi u glavi

- 11:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme